TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי לפתיחה שלילית; מניות דלק ירכזו עניין


בורסה תא
בשוק האג"ח תשומת הלב תופנה לכיוונה של קבוצת IDB, לאור העלייה (המתונה) בשיעור הריבית אותה משלמת הקבוצת לבנק הפועלים
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר במגמה שלילית. החוזים העתידיים לקראת פתיחת המסחר בארה"ב מאותתים על המשך ירידות שערים בשיעור של כ-1%. המשקיעים צפויים להגיב לתוצאות הצעת הרכש לדלק אנרגיה שפורסמה אתמול. כמו כן, בשוק האג"ח תשומת הלב תופנה לכיוונה של קבוצת IDB, לאור העלייה (המתונה) בשיעור הריבית אותה משלמת הקבוצת לבנק הפועלים.

איש העסקים והיזם יולי עופר נפטר אתמול אחה"צ בביתו בתל אביב והוא בן 87. מותו של עופר הגיע שלושה חודשים בלבד לאחר פטירתו של אחיו סמי עופר. יולי עופר הוא הבעלים של חברת הנדל"ן מליסרון.

אתמול פורסמו תוצאות הצעת הרכש החליפין למניות דלק אנרגיה אשר זכו להיענות חלקית מצד המשקיעים. במסגרת ההצעת תרכוש דלק 7% ממניות דלק אנרגיה ותשלם תמורתם ביחידות השתתפות של אבנר יהש ושל דלק קידוחים יהש.

קרן CIM שניהלה מגעים לרכישת השליטה בדלק נדלן לא תבצע ככל הנראה את העסקה במיתווה שפורסם. ככל הנראה, הקרן הגיעה למסקנה שהעסקה אינה כדאית עבורה ללא 'תספורת' למחזיקי האג"ח.

חברת הסלולר פרטנר תפטר לאחר החגים מאות עובדים במטרה לצמצם את הוצאותיה בשל המיזוג עם חברת סמייל 012. ברבעון האחרון החליטה החברה שלא לחלק דיבידנד לבעלי המניות.

כיל צפויה להמשיך ולרכז עניין על רקע האצת המגעים בינה לבין משרד האוצר בנוגע לפתרון בעיית קציר המלח.

בורסת ת"א סגרה אתמול את היום הראשון של שבוע המסחר בירידות שערים חדות, על רקע הירידות בוול סטריט בסוף השבוע. המסחר התנהל בצל הקרע בין ישראל לטורקיה ועליית המתיחות בין ישראל למצרים לאחר אירועי סוף השבוע. בסיכום יום המסחר מדד המעו"ף צנח ב-3.6% לרמה של 1,024 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 3.2% ומניות הבנקים נפלו ב-5.2%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.11 מיליארד שקלים.

חברת הדירוג S&P הודיעה ביום שישי כי היא מעלה את דירוג האשראי של מדינת ישראל בדרגה אחת לרמה של "A+" עם תחזית "יציבה".

בשוק המניות בלטו לשלילה שותפות חיפוש הנפט רציו יהש שנפלה בכ-9.5%, זאת על רקע החשיפה על העיכובים בקידוח לוויתן 3 בסוף השבוע. מניית אפריקה איבדה 6.8%, בנק דיסקונט השיל 6.4% מערכו. מניית מדיגוס שחתה נגד הזרם כשזינקה ב-14.8%.

פלוריסטם ירדה ב-4.6%. החברה ריכזה עניין רב לאחר שבבית ההשקעות אופנהיימר מוסיפים להיות שוריים על המניה. פלוריסטם הצהירה על הצלחה בטיפול תאי גזע בבעלי חיים. בבית ההשקעות מצמידים למניית החברה המלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 5 דולר, המשקף פרמיה של 107% על מחיר הנעילה של המניה בוול סטריט.

טבע ירדה ב-4.4% לאחר שבית משפט פדרלי בארה"ב קבע כי חברת התרופות הישראלית הפרה את הפטנט על התרופה נגד גלאוקומה שפיתחה חברת אלרגן (Allergan), "לומיגן".

הוט הוסיפה 2.2% לאחר שפורסם כי מתקיימים דיונים עם מירס על מתווה חדש שהציע בעל השליטה בהוט, פטריק דרהי, לעסקה בין הצדדים. על פי המתווה המקורי, אמורה הוט לשלם לדרהי מיליארד שקל במזומן תמורת הבעלות המלאה במירס (1.3 מיליארד שקל בניכוי חובות), אך לפי המתווה החדש תיחתך התמורה המיידית בחצי.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il