TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וויבראנט דיגיטל מתמזגת עם חברת LGS Global ההודית ונכנסת לבורסה במומבאי


הכנסות החברה הממוזגת צפויות לגדול ליותר מ-350 מיליון דולר בשנה עם רווח תפעולי של 48 מיליון דולר
חברת וויבראנט דיגיטל (Ybrant Digital) הישראלית הודיעה היום כי תתמזג עד סוף 2011 עם חברת LGS Global ההודית, מהלך היוצר חברת ענק בתעשיית השיווק הדיגיטלי העולמי. החברה הממוזגת תציע פתרון מלא למפרסמים ולסוכניות הפרסום בעזרת למעלה מ-1,200 עובדים ברחבי העולם, הכנסות החברה צפויות לגדול ליותר מ-350 מיליון דולר בשנה עם רווח תפעולי של 48 מיליון דולר. המיזוג נתון לאישור בורסאי ומשפטי בהודו – והחברה המאוחדת תשמור את השם Ybrant Digital Ltd.

יו"ר ומנכ"ל וויבראנט, סורש רדי, יהיה יו"ר ומנכ"ל הקבוצה, בעוד סובה ראו קרוסולה יהיה ראש חטיבת LGS. קובי ניזרי, נשיא החברה היושב בהרצליה, ימשיך לפקח על פעילות השיווק הדיגיטלי העולמית, הכוללת פעילות נרחבת באירופה, ארה"ב ואמריקה הלטינית, עם הכנסות של למלעלה מ-100 מיליון דולר בשנה.

כזכור, וויבראנט רכשה ומיזגה לתוכה מספר חברות מישראל כולל אורידיאן ופיקאפ, בנוסף למספר חברות באירופה וארה"ב. לפני שנה רכשה וויבראנט את מותג האינטרנט המוביל לייקוס (Lycos), עם משרדים ראשיים בבוסטון.

"זהו מהלך מכריע שמגדיל את ההיצע והערך המוסף שאנו מספקים ללקוחות ושותפים ברחבי העולם" אמר ביום שישי סורש רדי בעת חתימת ההסכם. "בנוסף ליתרונות האסטרטגיים הברורים הנובעים ממיזוג של חברות המחזיקות במוצרים משלימים, המשקיעים שלנו ייהנו מהתיעלות במבנה העלויות וממשאבים מתוגברים של כח אדם וטכנולוגיות, העומדים לרשותנו כקבוצה".

קובי ניזרי, נשיא וויבראנט, הוסיף: "אנו שמחים להיות חלק מיצירתה של חברה גלובאלית מובילה בתחומה, המונעת מהצלחת הלקוחות, יזמות עסקית וטכנולוגית, וכעת גם הנדסת תוכנה ברמה הגבוהה ביותר. כנגד המגמה השלטת בשוק, של הפרד ומשול, אנחנו שואפים לאחד ולמזג פלטפורמות כדי לפשט את התמונה ולהוריד עלויות תפעול ועמלות אצל הלקוחות שלנו. עתיד השיווק הדיגיטלי יבוסס על חברות שמסוגלות לספק מדיה איכותית בקנה מידה גדול ובעלויות מדידות שמצדיקות את ההשקעה, ושם אנו רואים את היתרון התחרותי שלנו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il