TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי לירידות שערים בעקבות וול סטריט


אילוסטרציה - גרף יורד
המשקיעים מביעים בימים האחרונים את חששם שאם הממשלה תיענה לדרישות אנשי המחאה החברתית - הדבר עלול לפגוע ברווחי החברות
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר בירידות שערים בעקבות הסנטימנט השלילי שנרשם אמש בארה"ב והבוקר בבורסות אסיה. המניות הדואליות המרכיבות את מדד המעו"ף חוזרות למסחר עם פער שלילי משוקלל של 0.2%.

המסחר באחד העם צפוי להתנהל על רקע המשך המחאה החברתית על יוקר המחיה בישראל. המשקיעים מביעים בימים האחרונים את חששם שאם הממשלה תיענה לדרישות הציבור - הדבר עלול לפגוע ברווחי החברות.

אמש ננעל המסחר בארה"ב בירידות שערים קלות, זאת לאחר שבמהלך המסחר כבר ירדו המדדים בלמעלה מ-1%. בסיכום יומי, מדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.1%, מדד הנאסד"ק וה-S&P 500 השילו 0.4% מערכם.

הלילה אישר באופן פורמאלי בית המחוקקים האמריקני את העלאת תקרת החוב בארה"ב אשר עומדת על 14.3 טריליון דולר בשיעור של 2.4 טריליון דולר בשתי פעימות. במקביל יפעל הממשל להקטנת הוצאותיו ב-2.1 טריליון דולר על פני עשר שנים. בעד ההצעה להעלאת תקרת החוב תמכו 269 נציגים והתנגדו לה 161 חברים.

בקרב המניות הדואליות פערים שליליים ניתן למצוא במניות איזיצ'יפ (3.7%-), סרגון (2.1%-), נייס (1.9%-), מלאנוקס (1.7%-), פריגו (1.3%-). בצד החיובי בולטות ריטליקס (1.7%+), פרטנר (1.2%+) וטבע (0.2%+).

חברת בזק פרסמה אתמול בערב את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי שהצביעו על שחיקה של 8% ברווח הנקי לרמה של 585 מיליון שקל, מעט יותר מאשר התחזיות. החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בהיקף של 1.49 מיליארד שקל. לידיעה בהרחבה

מניית טבע תמשיך לרכז עניין לאחר כישלון הניסוי בתרופת הלקווינימוד. הלילה דיווחה סוכנות הדירוג מודי'ס כי לתוצאות הניסוי לא תהיה השפעה על דירוג החוב של ענקית הגנריקה אשר יישאר ברמה של A3 עם אופק יציב.

בורסת ת"א ננעלה אתמול בירידות שערים חדות. מדד המעו"ף נחלש ב-2% לרמה של 1,199 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 0.3% מערכו ומניות הבנקים שהובילו את הירידות השילו 2%. כיל שנראתה חזקה לאורך רוב היום סגרה בירידות של 1.3% במחזור הגדול בבורסה. מחזור המסחר בבורסה הסתכם בכ-1.4 מיליארד שקלים.

הכשרה אנרגיה צנחה ב-6.2% במחזור גבוה. מניית חברת פז נפט נפלה ב-4.1%.
בנק ההשקעות UBS התייחס היום להשפעת המחאה החברתית על המסחר וטען כי הבנקים, הגז נפט וכיל ישלמו את המחיר.

שותפויות הגז ב"נועה" רשמו ירידות. אבנר השילה 2.2%, דלק קידוחים ירדה ב-2% ודלק אנרגיה איבדה 1.7%. החברות פרסמו אתמול כי אישרו את התקציב לתוכניות הפיתוח למאגר "נועה" צפון, בהתאם למתווה מפעילת הקידוח נובל אנרג'י האמריקנית. על פי ההערכות, הקידוח שהתחיל בשבוע שעבר צפוי להסתיים בספטמבר 2012 בעלות כוללת של כ-212 מיליון דולר.

מניית קבוצת דלק ב-3.3%. אמש עלה החשש מצפי לשיבושים קשים באספקת החשמל למשק, עת התרחשה תקלה בהזרמת הגז מקבוצת "ים תטיס", שבשליטת קבוצת דלק ונובל אנרג'י, אשר תוקנה לבסוף כעבור כשעה תמימה. עם הפסקת הזרמת הגז מים תטיס לישראל נותרה למעשה ישראל ללא אספקת גז טבעי.

וואלה ירדה ב-2.3%. החברה דיווחה הבוקר על תוצאותיה ברבעון השני. הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-185 אלף שקל לעומת כ-2.7 מיליון שקל ברבעון המקביל - קיטון של 93%. הכנסות החברה ברבעון עלו ב-20% לכ-50.8 מיליון שקל.

מניית חברת כן פייט ביופרמה הוסיפה 0.9%. החברה, העוסקת בפיתוח תרופות למחלות דלקתיות, מחלות עיניים ומחלות כבד, הודיעה היום על אבן דרך נוספת בפיתוח תרופת ה-CF101 לפסוריאזיס עם קליטתו של חולה ראשון שקיבל את תרופת ה-CF101 במסגרת ניסוי שלב 2/3 בתרופה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il