TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי לעליות שערים; המניות הדואליות עלולות להעיב


בורסה תא
סוגיית משבר החוב באירופה תמשיך לרכז עניין בשבוע הקרוב, ואיתה גם עונת הדו"חות בוול סטריט וסוגיית תקרת החוב האמריקאית
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר בעליות שערים על רקע הסגירה החיובית בוול סטריט ביום שישי. עם זאת, המניות הדואליות עלולות להעיב. הפער הארביטראז' המשוקלל על מדד המעו"ף הינו שלילי בשיעור של 0.5%.

מבין המניות שבולטות עם פער שלילי מצויות טבע (2.57%-), פרוטליקס (2.54%-}, מג'יק (2%-), פרטנר (1.8%-). מבין המניות שחזרו עם פערים חיוביים בולטות אמפל אמריקן (4.24%+), אלביט הדמיה (3.22%+) וגילת (3.16%+). משקיעי חברת טבע ימשיכו להגיב לחדשות הטובות השלמת רכישת חברת Taiyo היפנית.

עם סיום המסחר בוול סטריט בוול סטריט, מדד הדאו ג'ונס עלה 0.25%, מדד ה-S&P 500 הוסיף 0.56%, ואילו מדד הנאסד"ק טיפס 0.99% אודות לזינוק החד במניית גוגל.

מדד המחירים לצרכן עלה ביוני ב-0.4% ועמד בתחזיות הכלכלנים לעלייה בטווח של 0.3%-0.5%, זאת כהמשך לעלייה של 0.5% בחודש מאי. גם החודש בלט סעיף הדיור בעלייה של 0.7%.

סוגיית משבר החוב באירופה תמשיך לרכז עניין בשבוע הקרוב, ואיתה גם עונת הדו"חות בוול סטריט וסוגיית תקרת החוב האמריקאית. סוכנות S&P איימה להוריד את דירוג החוב של ארה"ב.

תוכנית הצנע של ראש הממשלה, סילביו ברלוסקוני, אושרה ביום שישי בפרלמנט האיטלקי. התוכנית בהיקף של 70 מיליארד יורו (99 מיליארד דולר) מיועדת להביא לאיזון התקציב הממשלתי עד שנת 2014. תוכנית הצנע המדוברת כוללת הארכת הקפאת השכר לעובדים במגזר הציבורי, הפחתת מימון מהמדינה לרשויות מקומיות ולמשרדים ממשלתיים, ועלייה מתוכננת בגיל הפנסיה באיטליה.

שותפות הקידוח בתגלית 'לוויתן' - רציו יהש, אבנר יהש ודלק קידוחים יהש - יגיבו לחשיפת לידיעה לפיה נובל אנרג'י מתקשה להתגבר על התקלה ב'לוויתן 3' ולצורך חידוש הקידוח, 12 יום אחרי שהופסק, הזמינה ציוד מיוחד מחו"ל.

מניית מנופים תגיב הבוקר לפרסומים אודות מעצרו של אחד מבעלי השליטה, ג'קי בן זקן. ע"פ דיווחים בתקשורת, איש העסקים האשדודי נחקר ברשות ניירות ערך והוכנס למעצר בית בצל חשד לקשירת קשר לביצוע פעולות פיקטיביות שיביאו להעלאת ערכה של המנייה בכדי להכניסה למדד ת"א 100.

בורסת ת"א סגרה את המסחר ביום חמישי ביציבות שערים. מדד המעו"ף סגר את יום המסחר ללא שינוי, ברמה של 1,251 נקודות, מדד ת"א 75 נחלש ב-0.28% ומדד הבנקים השיל 0.61%. מחזור המסחר היה נמוך והסתכם בכ-1.24 מיליארד שקל.

בסיכום שבועי, מדד המעו"ף איבד 0.7%, מדד ת"א-75 צנח 2.1% ומדד הבנקים ירד ב-2%. הירידות השבוע קטעו שלושה שבועות רצופים של עליות שערים. השבוע בלטו בעליות מניית דלק ישראל שבסיכום שבועי הוסיפה 13.2% ומניית פרולור שזינקה 20%. מנגד, מניית אלביט הדמיה נחתכה ב-11.6%.

מניית רציו נפלה ב-6.2%. המנייה בלטה בירידות חדות וריכזה מחזור גדול של מעל ל-100 מיליון שקל, כשברקע דיווחה החברה כי הגישה לממונה על הנפט את ממצאיה הראשונים ברישיון "גל". רציו הגישה לממונה על הנפט דוח סופי על העבודות שבוצעו במאגר "גל" - כולל תוצאות הסקר הסייסמי התלת מימדי ופרוספקטים ראשוניים לקדיחה.

מניית קבוצת שטראוס השילה 0.1%. אג"ח החברה זכתה לאשרור הדירוג "+AA" ולשמירה על אופק דירוג יציב מחברת S&P מעלות, בשל החוזק העסקי והפיננסי של הקבוצה. בחברת הדירוג צופים כי חרם הקוטג' לא ישפיע באופן מהותי על החברה.

מניית פרוקוגניה עלתה ב-0.5%. בית ההשקעות כלל פיננסים, הנמצא בשליטת קבוצת אידיבי של נוחי דנקנר, הפך לבעל עניין בחברה הנמצאת בשליטת צחי סולטן. זאת לאחר שכלל פיננסים רכש לפני כחודש כ-6.16 מיליון מניות של פרוקוגניה במחיר של 20 אגורות למניה, כ-6% מהון המניות של החברה. היום סגרה המניה במחיר של 21.9 אגורות ושווי שוק של כ-28.4 מיליון שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il