TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי לפתיחה חיובית בעקבות חיסול בן לאדן


אילוסטרציה - גרף עולה
מגזר מניות הבנקים ימשיך לרכז עניין לאחר שאיבד 4% בשני ימי המסחר האחרונים. הבנקים הישראלים ספגו לאחרונה הורדת דירוג מחברת מודי'ס שציינה כי מבנה ההוצאות של הבנקים בישראל לא מאפשר גמישות
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר השני של השבוע בעליות שערים בעקבות חיסולו של הטרוריסט אוסאמה בן לאדן. האזרחים בארה"ב מביעים תמיכה בהצלחת החיסול בהפגנות שמחה. גם החוזים העתידיים אשר עולים בכ-1% עשויים לסייע לשוק ההון בישראל.

מגזר מניות הבנקים ימשיך לרכז עניין לאחר שאיבד 4% בשני ימי המסחר האחרונים. הבנקים הישראלים ספגו לאחרונה הורדת דירוג מחברת מודי'ס שציינה כי מבנה ההוצאות של הבנקים בישראל לא מאפשר גמישות. לכך התווספו המגבלה שהטיל פישר בשבוע שעבר על תחום המשכנתאות והצהרותיו כי תחום המשכנתאות מהווה סכנה ליציבות הפיננסית של הבנקים. אמש החליטו ציון קינן ויאיר סרוסי, יו"ר ומנכ"ל בנק הפועלים, להביע אמון במניית הבנק, ורכשו מניות בסך 27 אלף שקל כל אחד.

גם מגזר הנדל"ן ספג ביומיים האחרונים נפילות שערים. קרדן NV , שעברה לאחרונה תקופה של מימושים לאחר ששיפרה את מצבה הפיננסית, זוכה לסקירה של בית ההשקעות פסגות. בפסגות מעריכים כי רצונה של קרדן NV למכור את אחזקותיה בקרדן ישראל לבעלי מניותיה עלולה למנוע את התאוששות המניה בטווח הקצר. למרות זאת, מותירים למניית החברה בהמלצת תשואת יתר במחיר יעד של 23.1 שקל.

ערן יעקובי, סמנכ"ל ההשקעות של דש ברוקראז', ממליץ על מניית פרטנר . "למרות ההודעה הלא מפורטת, אנו רואים בחידוש הסכם המותג כבעל משמעות מהותית וארוכת טווח עבור פרטנר", אומר יעקובי. בדש סבורים כי הירידות שספגה המניה בעקבות ההתפתחויות האחרונות בשוק התקשורת היו מוגזמות ורואים במחיר הנוכחי של המניה הזדמנות קנייה מצוינת.

הבעלים של חברת צים ציווק (מחסני כמעט חינם) - האחים עדי ורני צים - בוחנים מכירה של עד 10% ממניות החברה לצדדים שלישיים. בשלב זה מתנהל משא ומתן בלבד ולא נחתם הסכם מחייב.

חברת אמפל אמריקן עדכנה אתמול כי החברות הבנות שלה רכשו איגרות חוב של החברה בכ-17 מיליון שקל. הרכישות בוצעו בשלושת סדרות האג"ח והינם חלק מהתוכנית שהכריזה החברה לרכישה עצמית של איגרות חוב ב-10 מיליון דולר.

בורסת ת"א פתחה אתמול את שבוע המסחר בקול ענות חלושה בעקבות האירועים בעולם הערבי ורמות השיא אליהם הגיעו המדדים המובילים בוול סטריט. מדד המעו"ף איבד 1.4% לרמה של 1,296 נקודות. מדד ת"א 75 צלל ב-1.3% ומניות הבנקים השילו בממוצע 1.2% מערכן. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.341 מיליארד שקלים.

מניית פרטנר נסחרה בניגוד למגמה ועלתה בכ-3.5% ברקע להודעה שפרסמה החברה בסופ"ש המסדיר את התיקון בהסכם השימוש במותג אורנג'. מנגד מניות פרולור וביוטק צללו. רציו ירדה ב-4.4% על רקע הודעתה סוף השבוע על כוונתה לגייס הון מהציבור בדרך של הנפקת מניות.

מניית חברת בריינסווי השילה 0.3%. החברה פרסמה ביום ה' בערב את טווח המחירים לקראת הנפקת מניותיה בבורסת הנאסד"ק. במסגרת ההודעה הודיעה בריינסוויי כי תבצע מיזוג מניות ביחס של 1:4 במניותיה אשר נסחרות בתל אביב. בהתאם לכך, טווח המחירים להנפקה יעמוד על 10-12 דולר, גבוה מעט ממחיר השוק המתואם.

מניית חברת די מדיקל הוסיפה 5.1%. החברה הודיעה כי קיבלה ממינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) אישור לשיווק סטי האינפוזיה שלה בארצות הברית.

מניית חברת אופיר אופטרוניק ירדה ב-0.7%. החברה דיווחה כי קיבלה הזמנת המשך בסך 4.4 מיליון דולר מנובל ביוקר (Nobel Biocare) השוויצרית שלה הסכם אסטרטגי עם החברה.

כלל ביוטכנולוגיות הוסיפה 0.5%. חברת הבת מדיוונד דיווחה כי הגישה למינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) בקשה לעריכת ניסוי קליני שלב Phase III בתרופה אותה מפתחת החברה.

אפריקה ישראל ירדה ב-4.1%. אפי ארה"ב, יחידת הנדל"ן האמריקאית של החברה, מכרה את 12 הקומות העליונות של בניין הניו יורק טיימס לשעבר במנהטן לבלאקסטון גרופ תמורת 160 מיליון דולר.

טבע ירדה ב-0.9%. רשות ההגבלים העסקיים של האיחוד האירופי הודיעה ביום חמישי כי היא חוקרת האם יצרניות התרופות טבע וצפלון פעלו כדי למנוע את כניסת הגרסה הגנרית של התרופה למניעת הפרעות שינה "פרוביגיל" (Provigil) לשוק האירופי.

מניית שיכון ובינוי השילה ב-2.2%. היו"ר רוית ברניב והמנכ"ל ועופר קוטלר ביקשו ביום רביעי האחרון להמיר חלק מחבילת האופציות שברשותם למניות, ובמקביל מימשו את המניות במהלך המסחר בשוק.

נכסים ובנין ירדה ב-1.6%. החברה מקבוצת IDB הודיעה על השלמת מימון בסך 80 מיליון דולר מדויטשה בנק לרכישת בניין "Barneys New York" בשיקגו. הבניין נרכש תמורת 121 מיליון דולר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il