TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי ליציבות עם נטייה לעליות; בזק תרכז עניין


בורסה תא
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר ביציבות שערים עם נטייה לעליות. המגמה החיובית בוול סטריט אמש תספק תמיכה. עם זאת, החוזים העתידיים נסחרים כעת בירידות קלות
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר ביציבות שערים עם נטייה לעליות. המגמה החיובית בוול סטריט אמש תספק תמיכה. עם זאת, החוזים העתידיים נסחרים כעת בירידות קלות.

מדינות אופ"ק הודיעו אתמול על העלאת תפוקת הנפט, לאחר שהמחיר הגיע לשיא של כמעט שנתיים וחצי והעיב על המסחר בשוקי ההון בעולם. יחידות ומניות ענף חיפושי הגז והנפט ירכזו עניין על רקע הדיונים שיחלו הבוקר בוועדת הכספים על "חוק ששינסקי".

אמש, המדדים בוול סטריט רשמו עליות שערים בהובלת מגזר הבנקאות ברקע לרגיעה בזירת מחירי הנפט. מדד הדאו ג''ונס עלה ב-1.03%, מדד ה-S&P 500 הוסיף 0.89% ומדד הנאסד"ק עלה ב-0.73%.

טרם פתיחת המסחר בתל אביב, ההשפעה התיאורטית של המניות הדואליות על מדד המעו"ף היא חיובית בשיעור של 0.48%. בין המניות ששבו בפער חיובי בולטות איזיצ''יפ (2.6%), אלווריון (1.7%), אקס טי אל (3.2%), די מדיקל (4.4%), דלתא (3.5%), טופ אימג'' (3%), נובה (2.9%), פלוריסטם (7%), פרולור ביוטק (3.8%), טבע (1%), פריגו (2.3%), קומטאץ'' (2.4%) וקיומפיוג''ן (2.7%).

מניית בזק צפויה למשוך תשומת לב לאחר שאתמול דיווחה החברה כי הרוויחה 2.4 מיליארד שקל במהלך שנת 2010 וכי הכנסות החברה עלו ב-4% ל-12 מיליארד שקל. דירקטוריון בזק החליט על חלוקת דיבידנד של 1.16 מיליארד שקל.

חברת מכתשים אגן צפויה לפרסם במהלך היום את תוצאותיה לשנת 2010.

בורסת ת"א ננעלה אתמול במגמה שלילית, מלבד מניות הבנקים שהמשיכו את רצף העליות מהימים האחרונים. מדד ת"א 25 ירד ב-0.8% וננעל ברמה של 1,265 נקודות. מדד ת"א 100 איבד 1% לערכו לרמה של 1,162 נקודות. מדד מניות הנדל"ן מחק 0.7%. מדד מניות הבנקים עלה ב-0.2% לאחר שאתמול הוסיף לערכו 2%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.5 מיליארד שקל.

מניית כיל ירדה ב-1.7% במחזור הגבוה בבורסה, ומניית טבע איבדה 2.6%. מנגד מניית ישראמקו עלתה ב-1.9% ומניית דלק נדל"ן שהוסיפה 12.5%.

בשוק הסולידי נרשמה ירידה של 0.2% במדדי איגרות החוב הקונצרניות, תל בונד 20 ,40 ו-60. איגרות החוב הממשליות - הקצרות והארוכות - נסחרו בירידות, כשהתשואה עליהן עלתה. שחר לפדיון ב-2020 איבד 0.09% ונסחר כעת בתשואה ברוטו לפידיון של 5.21%.

מניית פרטנר השילה 0.3%. החברה מתכננת להיכנס לעולם התוכן הטלוויזיוני ולהקים מיזם מתחרה ל-HOT ו-yes. פרטנר צפויה להכריז על המהלך בחודשים הקרובים, והשקתו צפויה בעוד כחצי שנה. פרטנר החליטה על כניסה מאסיבית לתחום על רקע האסטרטגיה שלה להיהפך לקבוצת תקשורת מלאה, עם כל השירותים בענף: סלולר, טלפון קווי, אינטרנט ותוכן טלוויזיוני. לאור זאת, השלימה באחרונה פרטנר את רכישת 012 סמייל.

מניית חברת ההלבשה פוקס עלתה ב-1.5%.

מניית קבוצת הביטוח הראל השילה 3%. החברה הודיעה כי לא ניתן להעריך אם תידרש הפחתה בשווי ההשקעה שלה ב-EMG בעקבות האירועים במצרים והעיכוב בחידוש הזרמת הגז ממצרים לישראל.

מניית גבעות איבדה 1.4%. השותפות המשיכה לרכז עניין רב, לאחר שלפי דרישה נוספת של רשות ניירות ערך, פירסמה הבהרות בעניין קצב הפקת הנפט הכולל מבאר מגד 5. בהתאם לכך, ציינו בשותפות לחיפושי נפט כי קצב ההפקה הכולל הצפוי מכל מקטעי הבאר, לאחר סיום פעולות המרצה וביצוע הרמה מלאכותית, מסתכם בכ-1,400 חביות נפט ביום. כמו כן, לפני ביצוע הרמה מלאכותית, הסתכם הקצב הפקה ממקטע 8B בכ-785 חביות ביום וממקטע 1 בכ-300 חביות ליום.

בבית ההשקעות כלל פיננסים העלו את ההמלצה למניית חברת חיפושי הנפט, ישראמקו ל"תשואת יתר" עם מחיר יעד של 47 אגורות. בעקבות כך המניה הוסיפה 2.5%.

דלק נדל"ן זינקה ב-12.5% לאחר שנודע כי יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק, ישקיע בה כ-30 מיליון שקל, וכי רכש באופן פרטי כ-7.9 מיליון מניות של החברה הבת של דלק נדל"ן (85%), DGRE - Delek Global Real Estate, חברה פרטית הממוקמת בלונדון ועוסקת באחזקה וניהול נדל"ן מניב במערב אירופה ובקנדה.

מניית רמי לוי ירדה ב-3%. דש ברוקראז' הורידה את המלצתה למנייה מ"תשואת יתר".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il