TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יריד התיירות הגדול בעולם ITB ייפתח ביום רביעי בברלין


שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ונציגי המשרד ייצאו ליריד התיירות הגדול בעולם ITB, שייפתח בברלין ביום רביעי, ויימשך חמישה ימים. ביריד צפויים להשתתף כ-11 אלף מציגים מ-180 מדינות, כ-180 אלף מבקרים ואנשי תעשיית התיירות ואלפי עיתונאים
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ונציגי המשרד ייצאו ליריד התיירות הגדול בעולם ITB, שייפתח בברלין ביום רביעי, ויימשך חמישה ימים. ביריד צפויים להשתתף כ-11 אלף מציגים מ-180 מדינות, כ-180 אלף מבקרים ואנשי תעשיית התיירות ואלפי עיתונאים.

הביתן הישראלי ישתרע על שטח של 770 מ"ר, ובו יציגו 36 נציגי חברות מתעשיית התיירות של ישראל - בהם מלונאים, סוכני נסיעות, חברות תעופה, נציגי עמותות תיירות ורשויות את אפשרויות הביקור, הנופש והפנאי בארץ. במסגרת הפעילות בביתן, תופיע "קבוצת בלבלו" לתיאטרון רחוב, שתציג אירועים ודמויות היסטוריות תוך הפעלת הקהל. המבקרים בביתן הישראלי יוכלו להצטלם לגלויה אלקטרונית או מודפסת עם נופי ארץ ישראל, לקבל קריקטורה עצמית על רקע נופי הארץ ולרקוד ריקודי עם ישראלים לצלילי מוסיקת כליזמרים.

המשלחת הישראלית, בראשות שר התיירות מיסז'ניקוב יפעלו יחדיו בכדי לחזק את הקשרים הקיימים עם גורמי תעשיית התיירות הגרמנית, לייצר קשרי עבודה חדשים ולבחון אפשרויות לשיתופי פעולה במטרה לקדם את התיירות לישראל ולהגדיל את הביקושים מגרמניה.

מיסז'ניקוב ייפגש במהלך היריד עם שר הבריאות הגרמני, פיליפ רוסלר, וידון עימו בדרכים לקידום תיירות המרפא מגרמניה לים המלח. בנוסף, ייפגש השר עם ארנסט בורגבאכר, מזכיר המדינה הפרלמנטרי לענייני תיירות וקלאוס בראמינג, חבר הפרלמנט ממפלגת ה-CDU ויו"ר ועדת התיירות של הפרלמנט הגרמני. במהלך היריד יקיים השר מסיבת עיתונאים בדוכן הישראלי לתקשורת המקומית והזרה, ובה יציג את יעדי משרד התיירות לשנה הקרובה בגרמניה.

לדברי מיסז'ניקוב, התיירות מגרמניה תואמת באופן מובהק את קהל היעד לישראל הצורך תיירות בסימן דת, היסטוריה ותרבות. על מנת לחזק את התנופה בתנועת התיירות מגרמניה ולממש את הפוטנציאל הרב המצוי בה, שטרם מומש, יגביר משרד התיירות בשנה הקרובה את פעולות השיווק במדינה, בתקציב של 23 מיליון שקל.

במהלך שנת 2010 ביקרו בישראל למעלה מ-181 אלף תיירים מגרמניה, גידול של 23% בהשוואה לשנת 2009 ו-28% בהשוואה לשנת 2008. המגמה נמשכה גם בחודש ינואר, עם הגעתם של כ-9,000 תיירים - גידול של 7% לעומת ינואר אשתקד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il