TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי לעליות שערים בעקבות הסגירה החיובית בוול סטריט


אילוסטרציה - גרף עולה
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר הרביעי של השבוע בעליות שערים בעקבות הסגירה החיובית שנרשמה אמש בוול סטריט, הרוחות במצרים נרגעו קמעה לאחר שהנשיא מובארק הודיע כי יפרוש מתפקידו בחודש ספטמבר
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר הרביעי של השבוע בעליות שערים בעקבות הסגירה החיובית שנרשמה אמש בוול סטריט, הרוחות במצרים נרגעו קמעה לאחר שהנשיא מובארק הודיע כי יפרוש מתפקידו בחודש ספטמבר. המניות הדואליות יעניקו תמיכה חזקה למעו"ף.

המסחר בוול סטריט נחתם אמש בעליות שערים חזקות, בעוד שהתוצאות הכספיות של החברות המשיכו לזרום. מדד ה-ISM למגזר היצרני לחודש ינואר הפתיע לטובה ותמך במסחר. מדד ה-S&P 500 עלה ב-1.7%, הנאסד"ק הוסיף 1.9% ומדד הדאו ג'ונס עלה ב-.1.25%.

טרם פתיחת המסחר בתל אביב, ההשפעה התיאורטית של המניות הדואליות על מדד המעו"ף היא חיובית בשיעור של 0.87%. בין המניות שפתחו פער ארביטראז' חיובי: אלווריון (7.3%), אודיוקודס (2.1%), איזיצ'יפ (3.2%), אמפל אמריקן (3.3%), אקספון (4%), נובה (5.2%), פרוטליקס (2.7%), פריגו (4.1%) וטבע (2.5%).

מניות במרכז

ברקע לאירועים במצרים, מניותיהן של חברות דלתא ובי.ג'י.איי, להן מפעלים במדינה, ירכזו עניין. בתחילת השבוע לא פתחו שתי החברות את שערי המפעלים בשל ההפגנות.

חברת פריגו פרסמה אתמול את תוצאותיה לרבעון הפיסקאלי השני, בו רשמה תוצאות שיא. חברת התרופות רשמה עליה של 23% ל-718 מיליון דולר, כאשר בשורה התחתונה הרווח זינק ב-46% ל-98 מיליון דולר. התוצאות היו מעל לתחזיות האנליסטים. לדו"חות פריגו בהרחבה

היום צפויות לדווח על תוצאותיהן הרבעוניות חברות מג'יק ואלווריון.

בורסת ת"א נחתמה אתמול בירידות שערים קלות על רקע המשך המהומות במצרים. במהלך היום התפשטו ההפגנות לירדן, והמלך עבדאללה פיזר את הממשלה. הירידות בבורסה המקומית היו בניגוד למגמה שנרשמה בעולם.

עם סגירת המסחר, מדד המעו"ף איבד 0.24% לרמה של 1,289 נקודות. מדד ת"א 75 השיל 0.44% ומניות הבנקים העיבו על המסחר בירידה של 1.23% בממוצע. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-2.5 מיליארד שקל.

מניות הבנקים ריכזו עניין ובלטו בירידות שערים. מניית הפועלים הובילה את הסקטור עם נסיגה של 1.4%. לעומת זאת, מניית כיל זינקה ב-3.3% במחזור הגדול בבורסה ברקע לעליית מחירי הסחורות בעולם. בזק הוסיפה 1.5% במחזור השני בהיקפו במסחר.

סוכנות S&P הורידה את דירוג החוב של מצרים והזהירה מפני הורדות דירוג נוספות בעתיד הקרוב. הודעה זו של S&P, על הורדת הדירוג בדרגה אחת, מגיעה יממה אחת לאחר הודעה דומה של מודי'ס.

ישראמקו יהש ירדה ב-2.4%. השותפות דיווחה אתמול כי האריכה את תקופת הבלעדיות עם דויטשה בנק למימון פיתוח תגלית הגז 'תמר' עד סוף חודש מארס. נציין כי יתר השותפות בפרוייקט כבר סגרו מימון ביניים.

ארקו החזקות זינקה ב-15.2%. החברה דיווחה שחתמה על מזכר הבנות מול חברת נפט זרה. במסגרת ההסכם, תעמיד ארו לחברה הלוואה בריבית של 8% בהיקף של עד 5 מיליון דולר. בעלי השליטה בארקו אריק קוטלר ומוריס וילנר יפעלו לרישומה של מניות החברה בבורסה בתל אביב באמצעות הנפקה או מיזוג עם שלד בורסאי.

חברת הביומד אקסלנז ירדה ב-4% למרות שהודיעה על כוונתה לגייס כ-20 מיליון שקל באמצעות הנפקת זכויות. בעלי המניות הגדולים בחברה מורי ארקין ומגדל הודיעו שינצלו את מלוא יחידות הזכויות שלהם בהנפקה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il