TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חיים הורביץ מונה לדירקטור באפוסנס


אפוסנס
הורביץ, דירקטור בטבע, שימש בתפקידי ניהול בכירים בטבע לאורך 20 שנה; ניהל את הקבוצה הבינלאומית בטבע והוביל אותה למכירות של 2 מיליארד דולר
חיים הורביץ, דירקטור בחברת התרופות הישראלית טבע ומי ששימש בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת טבע לאורך 20 שנה, מונה לדירקטור בחברת אפוסנס. הורביץ (50) היה אחראי עד אוקטובר 2010 על ניהול הקבוצה הבינלאומית בטבע והוביל אותה לאורך 8 שנים ממכירות של 275 מיליון דולר ב-2002 לכדי מכירות של כ-2 מיליארד דולר.

קודם לכן ניהל הורביץ את טבע ישראל כ–3 שנים ואת טבע אירופה כ–7 שנים. הורביץ עומד בראש ענף הפרמצבטיקה של התאחדות התעשיינים מזה 11 שנה.

חיים הורביץ אמר היום כי "אפוסנס מציגה פריצת דרך של ממש בעולם הרפואה בכך שהיא מאפשרת אופטימיזציה של טיפול אנטי סרטני על ידי הערכה כמעט מיידית של תגובת חולה לטיפול ו"תיקון מסלול" מהיר של טיפול לא אפקטיבי. אפוסנס מאפשרת הצצה לתגובת המטופל ברמה המולקולארית בלי שהוא יאלץ להמתין לביטוי האנטומי של התגובה, המופיע חודשיים-שלושה מאוחר יותר. בד בבד, אפוסנס עושה שימוש בטכנולוגיה שלה לפיתוח תרופות אנטי סרטניות".

הורביץ, נשוי ואב לשלושה ילדים, הוא כלכלן בעל תואר ראשון במדעי המדינה ובכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

חברת אפוסנס היא מובילה עולמית בפיתוח מוצרים להדמיה ולטיפול על-בסיס יכולת מיקוד באפופטוזיס (מוות תאי). החברה חתמה לאחרונה על הסכם לא בלעדי עם ענקית התרופות רוש (Roche). על פי ההסכם, יתאפשר לחברת רוש לעשות שימוש במערכת ה-EarliTest של אפוסנס לצורך הדמיה מולקולארית במסגרת ניסויים קליניים שתבצע רוש להערכת טיפולים חדשים בתחום האונקולוגיה. הנתונים הקליניים של מערכת ה-EarliTest™ שייאספו במסגרת ניסויים אלו ישמשו גם את אפוסנס.

ההסכם עם רוש הינו הסכם שיתוף פעולה שני עליו חותמת אפוסנס לשימוש במערכת ה-EarliTest, לאחר שחתמה בעבר על הסכם לא בלעדי דומה עם ענקית התרופות GSK לשימוש במערכת לצורך הערכת תרופות אונקולוגיות בפיתוח. אפוסנס נמצאת בעיצומם של שני ניסוים קליניים (Phase II) במערכת ה-EarliTest. הניסויים הרב–מרכזיים נערכים בארה"ב כחלק מתהליך קבלת אישור ה-FDA. אחד הניסויים צפוי להסתיים ב-2011.

מערכת ה-EarliTest™ של אפוסנס עושה שימוש בסמן המולקולארי (ML-10) ומאפשרת זיהוי מוקדם של תהליכי אפופטוזיס באמצעות סורקי PET והתאמת טיפול אישי (Personalized Medicine) לחולה. המערכת מאפשרת זיהוי מוקדם של תגובות לטיפול ומהווה צורך קליני בעולם האונקולוגיה בכלל ובשוק הרפואה המותאמת אישית בפרט להאצת תהליכי פיתוח תרופות. המערכת של אפוסנס מאפשרת קבלת תגובה מהירה ומוקדמת על ההשפעות של טיפולים אנטי סרטניים ברמה הביולוגית.

בתחום התרופות עוסקת אפוסנס בפיתוח תרופות מונחות על-בסיס הפלטפורמה הטכנולוגית שלה. במסגרת זו החברה מפתחת במשותף עם חברת טבע תרופות מונחות לסרטן המבוססות על תרופות אנטי-סרטניות גנריות העוברות הנחייה ממוקדת באמצעות מולקולות אפוסנס. בשנה שעברה החליטה טבע על מעבר התוכנית לשלב שני שבו תשקיע עד 9 מיליון דולר נוספים. בכוונת החברה להרחיב את פעילות פיתוח התרופות למחלות נוספות, בנוסף לתחום הסרטן.

אפוסנס נוסדה ב–1996; בין המשקיעים שהשקיעו בחברה עד כה נמנים ברגל השקעות במחקר ופיתוח (בשליטת יעקב גוטנשטיין ואלכס פסל), קבוצת פדרמן, מודגל-טק, חברת טבע, J&J, פונטיפקס (בראשות אלי הורביץ, המכהן גם כיו"ר אפוסנס משנת 2002), מדיטק, DOCOR, JP MORGAN, כלל ביוטכנולוגיה, טכנורוב, הפניקס ובנק לאומי. החברה הונפקה בחודש יוני 2010 בבורסה לניירות ערך בתל אביב. מנכ"ל החברה הוא יורם אשרי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il