TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אספן גרופ תקים 16 מתקנים סולאריים על גגות מבנים חקלאיים בגליל העליון


אילן גיפמן, מנכל קבוצת אספן גרופ
אספן גרופ חתמה על הסכם עם חברת הרים ירוקים להקמת 16 מתקנים סולאריים על גגות מבנים חקלאיים בגליל העליון בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון שקל. המתקנים צפויים להניב NOI של כ-1.3 מיליון שקל בשנה
אספן גרופ חתמה על הסכם עם חברת הרים ירוקים להקמת 16 מתקנים סולאריים על גגות מבנים חקלאיים בגליל העליון בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון שקל. המתקנים צפויים להניב NOI של כ-1.3 מיליון שקל בשנה, המשקפים תשואה של כ-11% (IRR PROJECT) ותשואה צפויה על ההון של כ-20% (IRR Equity).

המתקנים שיוקמו יהיו בהספק של כ-800 KWP, ונחתמו לגביהם הסכמי הפעלה עם חברת הרים ירוקים לתקופה של כ-20 שנה. המתקין יהיה זכאי, בנוסף לתמורה שתשולם בעבור הקמת המתקנים, גם ל-15% מהתזרים הפנוי מהפרויקט, לאחר החזר ההון העצמי המושקע בו, ולאחר תשלום ריבית בשיעור של כ-10% לאספן. לשם מימון הפרויקט אספן צפויה להשקיע כ-2.5 מיליון שקל מהונה העצמי ואת היתרה באמצעות הלוואה בנקאית לתקופה של 15-20 שנה. את אספן ליווה משרד עורכי הדין גולדמן, ארליך, גבר אדלשטיין ושות' ואת חברת הרים ירוקים לווה עו"ד איתי גזית.


אילן גיפמן, מנכ"ל אספן גרופ, אמר היום: "בכוונתנו להעמיק ולהרחיב את הפעילות בתחום המתקנים הסולאריים, ולהפוך אותה לאחד ממנועי הצמיחה של אספן בשנים הקרובות. אנו בוחנים כבר כיום עסקאות דומות נוספות, הן מול הסקטור הפרטי והן מול הסקטור הציבורי. בכוונת אספן להגדיל פעילות זו גם בישראל וגם בחו"ל, בדומה לחווה הסולארית, בהיקף של כ-1 מגה, הנמצאת כיום בהקמה באיטליה עבור אספן וכן למספר מתקנים סולאריים שהקמנו בישראל על חלק ממבני החברה".

עידו גרינברג מייסד ומנכ"ל חברת הרים מסר: " אנו מברכים על שיתוף הפעולה העסקי עם חברת אספן גרופ. מדובר בחברה ציבורית בעלת איתנות פיננסית ובעלת הון, אשר חרתה על דִיגלה להשקיע בתחום האנרגיה הסולארית בישראל ובחו"ל. אנו מאמינים שיחד נוכל לקדם עסקאות רבות נוספות בתחום זה. חברת הרים ירוקים עוסקת בייזום, הקמה ותפעול של פרויקטים מורכבים בתחום ה-PV. עד היום חיברה החברה לרשת החשמל כ 3.5 מגה וואט אנרגיה סולארית ומקימה בימים אלו פרויקטים נוספים בהספק כולל של כ 4 מגה וואט וחוות סולאריות בהספק כולל של 20 מגה וואט בישראל. הרים ירוקים שותפה בחברת נובה סולאר יחד עם המיליארדר דן דוד".

הרחבת הפעילות בתחום התקשורת הסולארית מתבצעת במקביל להמשך הרחבת פורטפוליו הנכסים הנדל"ני של אספן. בתחילת החודש חתמה החברה על הסכם לרכישת 95% ממניות חברת נכס בעלת בניין משרדים חדש במערב גרמניה, בקרבת קלן, המושכר לענקית התקשורת הגרמנית דויטשה טלקום, וזאת לפי שווי נכס של כ-68 מיליון שקל (כ-14.3 מיליון אירו).


אספן גרופ עוסקת בעיקר בנדל"ן מניב בישראל, גרמניה , הולנד ושוויץ, בייזום ובהקמת מבנים לתעשייה, מלאכה ומסחר המיועדים להשכרה ולמכירה, בארץ ובחו"ל. החל משנת 2007 החלה החברה בהעברת מנוע הצמיחה שלה לחו"ל ועוסקת באמצעות חברות בנות זרות, בעיקר ברכישת נכסים מניבים, מרכזים מסחריים ומבנים המשמשים למטרות לוגיסטיקה, קליניקות רפואיות, משרדים, מלונאות, נופש ומסחר, המיועדים להשכרה בגרמניה, בשווייץ ובהולנד. בבעלות החברה מבנים להשכרה בישראל ובחו"ל בשטח כולל של כ- 300 אלף מ"ר המושכרים ליותר מ-300 שוכרים בתפוסה של כ-94%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il