TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת EBL מציעה פתרון ייחודי ליבואנים ויצואנים למתן מכתבי אשראי ללא צורך בבטוחות


אי בי אל
לדברי משה מורגנשטרן יזם ושותף עסקי בחברת EBL: "מכתבי אשראי מסחריים הם צורה סטנדרטית של תשלום על העברות במסחר בינלאומי, אך כיום עסקים רבים מתקשים בארגון אשראי ובמתן בטוחות"
חברת EBL, המתמחה במימון חוץ בנקאי למכתבי אשראי לסחר בינלאומי, בגיוס השקעות לעסקים וביבוא אישי לרכבים, משיקה שירות חדש וייחודי של מתן מכתבי אשראי ליבואנים ויצואנים ללא צורך בבטוחות.

מכתב אשראי הינו מסמך רשמי המייצג פשרה הגיונית המגנה על האינטרסים של שני הצדדים ומבטיחה קבלת התשלום ליצואן ומשלוח הסחורה בכפוף למסמכים מסוימים הנדרשים על מנת להבטיח את האינטרסים של היבואן.

לדברי משה מורגנשטרן יזם ושותף עסקי בחברת EBL: "מכתבי אשראי מסחריים הם צורה סטנדרטית של תשלום על העברות במסחר בינלאומי, אך כיום עסקים רבים מתקשים בארגון אשראי ובמתן בטוחות. אנו בחברת EBL מציעים שיירות ייחודי המאפשר העברות במסחר בינלאומי מבלי להזדקק למכתבי אשראי רגילים וללא בטוחות.

"הפיתרון הייחודי שלנו פותר את הבעיה לפיה יצואנים זרים שסוחרים עם חברות לא מוכרות מרחק מאות אלפי קילומטרים לא מרגשים בנוח להשקיע כסף ולייצר סחורות ולשנע אותם מסביב לעולם ללא אבטחת תשלום מצד הלקוחות וכתוצאה מכך, עסקים רבים נפגעים".
מורגנשטרן טוען כי "בניגוד לבנקים רגילים, EBL מציעה שירות מהיר של מכתב אשראי ללא ביטחונות שמאפשר ליבואן לרכוש סחורות מראש ועד להגעת הסחורות מבלי למשכן את נכסיו או לתת ערבות אישית. יתרון זה מאפשר גמישות גדולה ומאפשר להשתמש במזומנים של החברה לצרכים יותר דחופים".

חברת EBL, מתמחה במימון חוץ בנקאי למכתבי אשראי לסחר בינלאומי, בגיוס השקעות לעסקים וביבוא אישי לרכבים. החברה עוסקת ביזום ובפיתוח עסקי המבוסס על איתור מכשירים פיננסיים והתאמתם לבתי עסק מסוגים שונים.

EBL מספקת חלופות מוסדיות ליזמים ואנשי עסקים העוסקים בסחר בינלאומי, ייבוא וייצוא, כאשר בשלב ראשון מתבצע אבחון עסקי לחברות שעוברות את תנאי הסף ועומדות בקריטריונים של
פתיחת חשבונות בבנקים בחו"ל. בהמשך מתבצעות פעולות משולבות המתבטאות בין היתר בהנפקת מכתבי אשראי ליבואנים וליצואנים, תוך איתור הערבויות הבנקאיות המתאימות לתמיכה בעסקאות. במקביל, החברה מקפידה לבדוק כל לקוח, דבר המהווה תנאי הכרחי לקבלת השירות.

EBL מעסיקה צוות המומחים המורכב מנציגי חברות פיננסיות בחו"ל, עורכי דין, רואי חשבון וכן יועצים עסקיים בתחומי התמחות שונים. אנשי מקצוע אלה מסייעים ליצירת קשרים מצוינים בין החברות לספקים ומאפשרים לאותן חברות להתעצם ולהגדיל את פלחי השוק שלהם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
22/3/17
1. משה מורגנשטרן נוכל ורמאי - מישה
לא משלם לעובדיו שכר. משקר ומנצל תמימות של אנשים.
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il