TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת תל אביב ננעלה במגמה מעורבת; ת"א 25 עלה ב-0.20%; מדד ת"א 75 איבד 0.10%


מימין לשמאל: שאול ברונפלד, יו"ר דירקטוריון הבורסה; יקי ינאי, סמנכ"ל הכספים של פלוריסטם; זמי אברמן, מנכ"ל ויו"ר פלוריסטם עם בתו ונכדתו; אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה. צלם: ישראל מלובני
בורסת תל אביב נסגרה במגמה מעורבת; ת"א 25 עלה ב-0.20%; מדד ת"א 75 איבד 0.10%; מדד הנדל"ן ירד ב-0.56%; המחזור הסתכם בכ-1.48 מיליארד שקל
המסחר בבורסת ת"א הסתיים במגמה מעורבת. ת"א 25 עלה ב-0.20% ל-1308 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 0.10% ל- 919 נקודות, מדד הנדל"ן ירד ב-0.56%, והמחזור הסתכם בכ-1.48 מיליארד שקל.

פלוריסטם עלתה ב-3.59%. הנהלת חברת הביו רפואה הישראלית פלוריסטם פתחה הבוקר את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, לרגל הרישום הכפול של מניות החברה, בטקס חגיגי.
על הפעמון לחצו מנכ"לית הבורסה אסתר לבנון, יו"ר דירקטוריון הבורסה שאול ברונפלד, יו"ר ומנכ"ל פלוריסטם זמי אברמן, סמנכ"ל הכספים של פלוריסטם יקי ינאי – וגם, מראה נדיר בבורסה- תינוקת בת חודשיים וחצי, מעין, נכדתו של המנכ"ל זמי אברמן אשר הוזמנה לקחת חלק על ידי אסתר לבנון.

מיד לאחר מכן קיימה החברה כנס משקיעים, בו השתתפו גם אנליסט הביוטכנולוגיה הבכיר ג'ייסון קולברט (national securities) שהגיע במיוחד מארה"ב, נשיא האגודה העולמית לריפוי בתאי גזע, פרופ' אדווין הורוביץ, חבר דירקטוריון החברה דורון שורר (לשעבר המפקח על הביטוח, יו"ר הפניקס ועוד), סמנכ"לית הבורסה רונית הראל, עמי רוזנפלד (סמנכ"ל תפעול ראשי של טבע לשעבר).

טבע ירדה ב-0.80%. שנת 2011 צפויה להיות שנה טובה לתעשייה הגנרית ובמיוחד לטבע, אשר לאחר איחוד חברת רציופארם צפויה להציג תוצאות טובות. כך מעריכים כלכלני בנק הפועלים בסקירתם השבועית.
האנליסט דוד לוינסון מהפועלים סבור כי המשבר העולמי החולף בשילוב הרפורמה בבריאות שאושרה לא מכבר בארה"ב, דוחף, הלכה למעשה, את הממשל האמריקאי לשימוש מוגבר בגנריקה, כך שטבע צפויה לקטוף את פירות גידול השוק כבר במהלך השנה הקרובה. באירופה צפויה החברה להרחיב את נוכחותה בשווקים כדוגמת גרמניה וצרפת, כאשר אנו מעריכים שהחברה תבצע מהלכים משמעותיים בגרמניה בטווח הזמן הקרוב. הנהלת טבע התבטאה כי המיזוג עם רציופארם צפוי להניב לה רווח בסך 400 מיליון דולר.

איתמר מדיקל עלתה ב-0.05%. החברה תפתח מכשיר EndoPAT עבור חברת רוש לצורך ניסויים פרה-קליניים בבעלי חיים. מדובר במכשיר הלא פולשני היחיד המאושר ע"י ה–FDA לבדיקת אי-תפקוד אנדותלי, שהינו גורם מכריע בהתפתחות טרשת עורקים לאורך כל שלביה.

אורמת טכנולוגיות ירדה ב-2.52%. החברה שבשליטת יהודה ודיתה ברוניצקי, קיבלה זיכיון לפעילות של פיתוח גיאותרמי בשטח של 100 אלף דונם באתר סן פאבלו 2 בצפון צ'ילה. האתר נמצא בשוליו של מדבר אטקמה, סמוך למתחם וולקני שבו שני הרי געש ולדרכי גישה וכן למכרות נחושת, שעשויים לרכוש את החשמל שתפיק תחנת הכוח הגיאותרמית שתוקם באתר אם קידוח הניסיון שייערך במקום יעלה יפה ויוכיח פוטנציאל מסחרי.

אפריקה ירדה ב-3.25%. חברת כלל פיננסים הורידה היום את ההמלצה למניית אפריקה ישראל ל"תשואת שוק" בעקבות התפטרותו של סמנכ"ל הכספים רון פאיינרו. "להערכתנו, לרון פאיינרו היתה תרומה חשובה ביותר לחברה במהלך הסדר החוב ובבנייה מחודשת של אמון המשקיעים בחברה בעבודתו לצד המנכ"ל איזי כהן", מציינים בכלל.

"בהמשך להתפטרות מנכל אפי ארה"ב ריצ'רד מרין לפני כשבוע נראה כי המשקיעים יתקשו לראות לנגד עיניהם מימוש קרוב של הפוטנציאל בארה"ב וההתמקדות תהיה בפעילות החברה ברוסיה".

החברה לישראל ירדה ב-0.50%. העיתון המצרי "אל אהראם" דיווח כי הארגון "No to the Gas Setback" להגיש תביעה נגד בכירים בשלטון המצרי אשר חתמו על ההסכמים בין החברה לישראל, כי"ל (-1%) ובז"ן ל-EMG.

בזק עלתה ב-2.36%. דירקטוריון החברה אישר היום לבצע הפחתת הון ולחלק דיבידנד ענק של 3 מיליארד שקל.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il