TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבית החכם של Apple הגיע לישראל


אפל. העתיד כבר כאן
מכשירי ה- iPad, iPhone, ו-iPod מתקשרים עם מחשבי Mac ומשמשים כשלטים חכמים, גם כאשר בעלי הבית נמצאים רחוק ממנו
במסיבת עיתונאים לפתיחת שנת 2011 הודיע מנכ"ל חברת טופ-אודיו יוסי גול על הרחבת פעילותה של החברה באמצעות הסכם עם החברה האמריקאית Savant שהיא היחידה בעולם שמתמחה במערכות המאפשרות בקרה ושליטה על בתים ומתחמי מסחר חכמים המבוססים כולם על המוצרים של Apple.

טופ-אודיו תשווק בלעדית את פתרונות החומרה והתוכנה המתקדמים לבית חכם מבוסס Apple שפיתחה Savant ב-6 השנים האחרונות. הפתרונות מאפשרים אוטומציה של מערכות האקלים, האבטחה, התריסים, תאורה, מוסיקה, סרטים ועוד – באמצעות ה- iPod, iPhone, ו-iPad וכן באמצעות טלוויזיות מגע Touch TV ושולחנות מגע של Savant המבוססים על מחשבי Mac. אלו מתקשרים על גבי הרשת הביתית חוטית/אלחוטית והאינטרנט עם מחשב ה- Mac המרכזי, ובעצם משמשים כשלטים חכמים לכל הפעולות בבית, גם כאשר בעלי הבית נמצאים רחוק ממנו.

מנכ"ל טופ אודיו, יוסי גול, פתח את מסיבת העיתונאים בהודעה על ההסכם עם חברת Savant.
גול הציג כיצד עובד בפועל בית חכם המבוסס על מוצרי Apple. אחת הטכנולוגיות הבולטות היא תוכנת Trueimage שמציגה תמונות אמיתיות של החדרים בבית ומאפשרת לשלוט באופן אינטואיטיבי בפונקציות שונות על כל חדר – תאורה ועוד.

התוכנה פועלת על מכשיר ה iPad (בעתיד הקרוב גם בiPhone/iPod Touch) ומאפשרת לבצע משימות בבית גם מהצד השני של העולם. מאפיין מעניין נוסף שהוצג הייתה פונקצית האבטחה בבית החכם, באמצעות ה- Touch iPod ה- ipad ו ה- iPhone האישיים ניתן לנהל את מערכת ההגנה על הבית ולעקוב באמצעות מצלמות רשת אחרי הנעשה בו. ניתן לצפות במצלמות מרחוק ואף לשלוט בהן. עלות: החל מ-5000 ₪ ומחשב Mac Mini . עלות טלוויזיית מגע החל מ- 30,000 ₪, עלות שולחן מגע החל מ 90,000 ₪

האדריכל יואב אנדרמן תיאר את המהפכה בעולם האדריכלות שחוללה אפל כאשר חינכה את הציבור הרחב לשימוש במסכי מגע. במציאות הקודמת מערכות השליטה בבתים ובמשרדים הלכו והסתבכו, והנה הגיע סטיב ג'ובס ושינה את התמונה. המערכות של Apple זוכות לפרסים בכל שנה על פשטות השימוש וההפעלה. כמעט כל ילד בישראל יודע כיצד "להפעיל" iPhone, iPod או iPad, המעבר משימוש במכשירים אלה כנגני מוזיקה, גלשני אינטרנט וטלפונים, לשימוש הכולל גם הפעלה של מערכת הבית החכם, יהיה פשוט, קל, טבעי ואינטואיטיבי.

בנוסף הודיעה טופ-אודיו על הסכם עם ייצוג בישראל של מוצרי Philips Dynalite מבית פיליפס, ענקית האלקטרוניקה וסגנון החיים הדיגיטאלי, שמתמחה בפתרונות חשמל חכם. Philips Dynalite מאפשרת שליטה וממשוק חכם, במגוון המערכות בבית כדוגמת: תאורה, תריסים חשמליים, חימום רצפה, מיזוג אוויר, מייבשי מגבות, מפיגי אדים, דודים וכדומה.

מערכות חשמל חכם מורכבות מבקרים האחראים להפעלת המערכות החשמליות השונות בבית, ולהתממשקות למערכות פריפריאליות. Philips Dynalite מתמחה גם במפסקים חכמים במגוון רחב של דגמים, צבעים וכמות לחצנים, אשר מותקנים בכל חלל בבית, בהתאם לצורך ולמהות של החלל.

הטכנולוגיות של Philips Dynalite משולבות במבנים המפורסמים בעולם וביניהם:
המגדל הגבוה בעולם, Burj Khalifa בדובאי, מלון Grand Hyatt דובאי, המגדל הגבוה בסין Jin Mao, בניין ה- Roundhouse המפורסם בלונדון ורבים נוספים.

יוסי גול, מנכ"ל טופ אודיו תיאר כיצד מהפכת החשמל החכם צוברת תאוצה בישראל והיום נכנסת בצורה משמעותית גם לשוק העסקי, השוק מוערך כיום בעשרות מיליוני שקלים בשנה, כאשר אדריכלים רבים משכילים לזהות את החשיבות בתכנון נבון של מחשוב הבית לעיצוב החכם של מרחבי המגורים והעבודה.

בישראל נרשמה בשנים האחרונות צמיחה של מאות אחוזים בביקוש לפתרונות חשמל חכם בווילות ובבתי מגורים יוקרתיים. יתירה מכך, בישראל, כמו בעולם, מתפתח במהירות שוק החשמל החכם במגזר העסקי, ומציע פתרונות לבתי מלון, מסעדות, קניונים, משרדים ועוד שמשולבים בשלב התכנון ההנדסי, תוך שימת דגש על חסכון באנרגיה, התחשבות באיכות הסביבה, נוחיות ועיצוב. לדברי גול, Philips Dynalite תציע חידושים משמעותיים לשוק הישראלי וביניהם: המימדים הקומפקטיים של הבקרים, מפסקים מעוצבים בגימור זכוכית ייחודי והמודולאריות של המערכת המאפשרים התקנה במגוון רחב של אפליקציות: החל בחדר בודד ועד לבניין שלם. עלות: החל מ 3500 ₪ להטמעת חשמל חכם בחדר אחד.

טופ אודיו משיקה אפליקציה ייעודית לפלטפורמת iTunes. האפליקציה חינמית וניתנת להורדה מחנות iTunes של Apple. יוסי גול, מנכ"ל טופ אודיו הסביר כי טופ אודיו מאמינה בפלטפורמת iOS של Apple ומציעה מגוון מוצרים ושירותים הקשורים לנושא. "זה יותר מטבעי עבורנו להיות החברה הראשונה בישראל בתחום שמוציאה אפליקציה מושקעת ודינמית שמאפשרת ללקוחותינו להתעדכן בכל החידושים החמים, לקבל ולשלוח מידע וכן לפנות למחלקת השירות שלנו"
האפליקציה מתאימה ל- iPad/iPhone 4/iPhone/iPod Touch

B&O BeoSound 8

טופ אודיו הציגה מערכת סאונד חדישה לiPod/iPhone/iPad מתוצרת B&O המוכרת בכל העולם כמותג יוקרתי המיישם את טכנולוגיות הביצועים הטובות ביותר שבנמצא כדי להציע חוויות צפייה, האזנה ללא מתחרים ומסורת עיצוב עקבית ואמנותית עם בחירה בחומרים האיכותיים ביותר. ניתן לתלות את ה BeoSound 8 על הקיר או להניחה על שידה או שולחן.

בעזרת מתאם מתכוונן ניתן להתאימה באופן מושלם לרוב הנגנים מבית Apple מה- iPod Nano הזעיר ועד ל- iPad. המערכת מצוידת בשלט רחוק בעיצוב מעוגל ייחודי וכן לחצני שליטה מובנים בעיצוב דומה.

כמובן שניתן לשלוט במערכת מכל שלט מקורי של B&O. ניתן לחבר אותה גם למחשב או לנגנים אחרים באמצעות חיבור USB. את הגרילים הקדמיים שעל הרמקולים העגולים ניתן להחליף לגרילים שונים במגוון צבעים ובהם: לבנדר, כחול, ירוק, צהוב, סגול, שחור ולבן. ל BeosSound 8 מנגנון ייחודי להתאמה אופטימלית בחלל. ניתן לכוון את המערכת כך שתפיק סאונד אופטימאלי בין אם מוצבת בפינת החדר, תלויה על הקיר או פשוט יושבת על השידה. עלות – 7990 ₪

B&W MM1

טופ אודיו מציגה רמקולים למחשב של B&W באיכות שלא מביישת מערכות קול גדולות ממנה. לרמקולים MM1 היכולת להפוך את המחשב למערכת סאונד איכותית ומשובחת במיוחד. הרמקולים החדשים הינם מתוצרת מותג היוקרה B&W שמייצרת את מערכות ההגברה המתקדמות בעולם לקולנוע הביתי וסטריאו HI-FIשנמצאים בשימושם של אולפני Abbey Road ושל אוהבי מוסיקה ברחבי העולם. מערכת הרמקולים משלבת עיצוב אלגנטי, מאופק ומקנה תחושת ביטחון ונראה נהדר לצד מסך המחשב שלך.

באמצעות עיבוד אותות דיגיטאליים נשמרת המוזיקה עשירה ברמקולים ובעלת באיכות Hi-Fi. מערכת הרמקולים מורכבת משני אלמנטים: אחד לתדרי הבס ואחד לטרבל שביחד יוצרים את הצליל הקרוב ביותר למציאות. הרמקולים מגיעים עם שלט ארגונומי המאפשר שליטה בעוצמה ובתכני iTunes/Windows Media Player עלות 2990 ₪

B&W P5

טופ אודיו מציגה בישראל את יצירת המופת החדשה מבית Bowers & Wilkins– Headphones דגם P5. המדובר באוזניות סטריאו הי- פי עם גימור מדהים של עור ואלומיניום. אוזניות אלו הם הפתרון המושלם למי שרוצה לשמוע את המוזיקה שלו באיכות מצוינת ובלתי מתפשרת ובעיצוב אלגנטי ומודרני.

באוזניות P5 Hi-Fi מיושמות טכנולוגיות שפותחו ע"י מומחים על מנת ליצור את הצליל הקרוב ביותר לצליל הקלטה המקורי, כך שניתן לשמוע מוזיקה לאורך זמן ללא הרגשת עייפות וחוסר נעימות. האוזניות כוללות מיקרופון ולחצני שליטה המיועדים לiPhone. בנוסף , באוזניות החדשות יש בידוד מרעשי רקע והוא מעוצב בצורה ארגונומית בעזרת כריות האוזן הרכות והגמישות כך שניתן להאזין במשך שעות ארוכות וליהנות. עלות 1990 ₪.

מוצרים נלווים ייחודיים שמרחיבים את השימושים ב- iPad
לאחרונה קיבל ה- iPad אזרחות ישראלית רשמית עם השקת העברית הרשמית "למכשיר הפלא" של אפל שכבש בזמן קצר את העולם. חברת טופ אודיו השכילה להבין שה- iPad ישמש ליותר מאשר קורא ספרים או מכשיר לגלישה באינטרנט, וחתמה על הסכם ייבוא בלעדי של מוצרים נלווים ייחודיים מבית ModulR האמריקאית שמרחיבים את השימושים ב- iPad – במיוחד בתחום השליטה בכל המחשבים בבית ושימוש במחשב בכל חדר, על גבי כל קיר, ואפילו במושב הרכב. עלות: החל מ-280 ₪



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il