TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגדל שוקי הון על אסם: מצפים לתוצאות טובות


אסם
ערן יונגר, אנליסט האנרגיה והמזון של בית ההשקעות: "למרות רבעון חריג לטובה אשתקד, לא תחרוג החברה ממנהגה להציג עלייה ברווח התפעולי"
חברת אסם צפויה לפרסם את דוחותיה לרבעון השלישי ביום ה' – 25.11.10.

אנו צופים דוחות טובים. החברה נוהגת להציג גידול ברווח התפעולי בהשוואה לרבעונים מקבילים ואנו מעריכים כי גם הפעם, למרות רבעון חריג לטובה אשתקד, לא תחרוג החברה ממנהגה ותציג עלייה סמלית ברווח.

מכירות

אנו צופים כי מכירות החברה יסתכמו בכ- 978 מיל' ₪, זאת עם עלייה של כ- 11.4% בפעילות בישראל ועלייה של כ- 9.2% בפעילותה בחו"ל. בחלוקה למגזרים אנו מעריכים כי מגזר המזון בטמפ' החדר, אליו משתייכת פעילות מטרנה, יציג גידול של כ- 17%, פעילות מטרנה אוחדה החל מהרבעון הראשון לשנת 2010. בפעילות המזון המצונן תציג החברה להערכתנו גידול של כ- 3.3%.

רווח

המצב הפעם די רגיש. כפי שציינו, החברה נוהגת להציג גידול ברווח התפעולי בהשוואה לרבעונים מקבילים. אנו מעריכים כי החברה תפעל להמשך מגמה זו למרות הרבעון החריג לטובה אשתקד. האם יש ביסוס כלכלי להערכות אלו ?

אכן. איחוד מטרנה החל מהרבעון הראשון והפסקת העבודה עם מפיץ חיצוני, תחילת תהליכי התייעלות במפעלים בחו"ל והמשך עבודה עפ"י מדיניות נסטלה העולמית אשר ממשיכה להוכיח עצמה. על כן אנו מעריכים כי החברה תציג רווח גולמי של כ- 426 מיל' ש"ח ורווח תפעולי של כ- 130 מיל' ₪.

עסקת טבעול

אתמול הודיעה החברה על רכישת 42% הנותרים בחברת טבעול תמורת כ- 468 מיל' ₪. אנו סבורים כי מחיר זה הנו מחיר סביר ובמודל הערכת השווי שלנו הערכנו את שווי האופציה בכ – 472 מיל' ₪. החברה מאחדת בדוחותיה את מלא הרווח של טבעול ועל כן אנו לא נראה שינוי מהותי בדוחות החברה למעט הירידה בהוצאות המימון ע"ח האופציה. למרות זאת, היות ועיקר מנועי הצמיחה של החברה נמצאים בטבעול על החברות הבנות, אנו רואים איחוד זה כמהלך אסטרטגי מתבקש.

לסיכום, אנו מעריכים כי החברה גם הפעם לא תפתיע, צמיחה במכירות ועלייה ברווח התפעולי. עדיין יש פוטנציאל נוסף בתהליכי התייעלות בחו"ל.

אנו מסקרים את החברה בהמלצת קניה ובמחיר יעד של 62 ₪.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il