TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי לעליות שערים; מניות הבנקים ירכזו עניין


אילוסטרציה - גרף עולה
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר השני של השבוע בעליות שערים. בניו יורק, החוזים נסחרים הבוקר בעליות נאות של כ-0.5%. היום יפרסם בנק ישראל את הריבית לחודש דצמבר. רוב ההערכות בשוק הן כי נגיד הבנק, סטנלי פישר, לא יעלה את הריבית
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר השני של השבוע בעליות שערים. בניו יורק, החוזים נסחרים הבוקר בעליות נאות של כ-0.5%. היום יפרסם בנק ישראל את הריבית לחודש דצמבר. רוב ההערכות בשוק הן כי נגיד הבנק, סטנלי פישר, לא יעלה את הריבית.

שר התשתיות עוזי לנדאו הוציא אתמול מכתב לראש הממשלה, בינימין נתניהו, בו הוא קורא לו להתערב "בפתרון משבר פיתוח משק הגז בארץ". לנדאו כותב: "הקמת ועדת ששינסקי ערב סגירה פיננסית לפיתוח פרוקיט תמר עוררה אי וודאות גדולה במשק הגז והאנרגיה בישראל". כתוצאה מכך, למעלה מ-6 חודשים מתעכב פיתוח פרויקט תמר ומאז פרסום המלצות הועדה הוא הוקפא כליל".

הכשרת הישוב נאלצה אתמול לחתוך את שווי חברת הבת הכשרה אנרגיה לקראת ההנפקה. מדובר על הפחתה של כ-15%-20% לפחות לרמה של 800-850 מיליון שקל. עוד נציין כי ההנפקה מתוכננת ליום רביעי הקרוב.
מניות במרכז

מניות הבנקים יקבלו תשומת לב רבה רגע לפני פרסום הדו"חות לרבעון החולף. בין הבנקים שמרכזים עניין ניתן לציין את הפועלים, לאומי ודיסקונט.

מניית מכתשים אגן תמשיך לרכז עניין. שווי מכתשים בעסקת מכירתה לחברת האגרוכימיה הסינית, יהיה כנראה נמוך יותר מכפי שפורסם, כך הודיעה אתמול חברת האם, כור. זאת לאחר שנודע כי הסינים מבקשים לרכוש את השליטה לפי שווי של 2.4 מיליארד דולר, 11.8% פחות מאשר השווי שנקבע בהבנות הראשוניות.

המסחר בבורסת ת"א הסתיים אתמול בעליות. ת"א 25 עלה ב-0.86% ל-1275 נקודות, מדד ת"א 75 הוסיף 0.62% ל- 891 נקודות, מדד הנדל"ן עלה ב-0.41%, והמחזור הסתכם בכ-1.733מיליארד שקל.

עטיה גרופ עלתה ב-4.6%. החברה, בשליטת משפחת עטיה, הודיעה על חתימת עסקה למיזוג פעילותה של חברת "סליוול" “Saliwell " לתוכה. סליוול היא חברה למכשור רפואי אשר פיתחה קו מוצרים ייחודי לטיפול בבעיית יובש-פה כרוני ומוצרים בתחום שיחרור מבוקר של תרופות בחלל הפה.

קמהדע עלתה ב-1.92%. החברה הודיעה כי היא מנהלת מו"מ מתקדם עם חברה בין לאומית בתחום הפרמצבטיקה לקראת חתימה על הסכם אסטרטגי להשלמת הפיתוח הקליני והפצת החיסון הפאסיבי לכלבת KamRAB בארה"ב. קמהדע כבר משווקת את המוצר בישראל, בדרום אמריקה ובאסיה.

כור ירדה ב-4.84%. החברה דיווחה כי היא צפויה להפחית בשווי מכתשים (-4.76%) לצרכי עסקת המכירה לחברת כמצ'ינה, מסכום של 2.72 מיליארד דולר לשווי של 2.4 מיליארד דולר, המשקף מחיר של כ-20.3 שקל למניה כלומר גבוה ב-14% ממחירה של המניה בפתיחת המסחר בבורסה.

בריטיש ישראל עלתה ב-0.40%. החברה דיווחה כי הרווח התפעולי ברבעון השלישי עלה בכ-51% לכ-241.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-160.4 מיליון שקל אשתקד.ובשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי לבעלי המניות של כ- 94.3 מיליון שקל, לעומת כ- 122.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, אך יש לציין כי בתקופה המקבילה הושפע הרווח הנקי מהכנסות מיסים חד פעמיות בסך כ-154.6 מיליון שקל כתוצאה משינוי חקיקתי שהביא לירידה בשיעורי המס, בעוד שברבעון החולף רשמה החברה הוצאות מס בסך כ-12.2 מיליון שקל.

איזי אנרגיה עלתה ב-4.17%. החברה חתמה על תיקון להסכם עם חברת האנרגיה BP, שהינה הבעלים של המותג AMPM ב-26 תחנות דלק וחנויות נוחות באזור פיטסבורג שבארה"ב. על פי התיקון, תחדל איזי להשתמש במותג AMPM בתחנות הדלק שברשותה באזור פיטסבורג, ובמקום זאת היא תמתג את התחנות האמורות באמצעות המותג הפרטי שלה Easy Trip, המשמש גם למיתוג תחנות הדלק שמפעילה איזי בשאר האזורים בארה"ב.

שר התקשורת, משה כחלון, פנה ביום שישי האחרון לממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, וביקש ממנה להכריז על חברות הסלולר כקבוצת ריכוז. הכרזה שכזאת תיתן לרשות סמכויות לפקח על חברות הסלולר כאילו הן מונופול. פרטנר ירדה ב-0.25%, וסלקום עלתה ב-2.5%.

טבע ירדה ב-1.39%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il