TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רדקום סיפקה לחברת התקשורת M1 מסינגפור את פתרון Omni-Q לניטור רשת הדור הבא


דוד ריפשטיין, נשיא ומנכל רדקום
פיטר תורנטון, מנכ"ל M1: "למערכת יכולת לעקוב אחר שיחות בזמן אמת המאפשרת לנו להתחקות אחר בעיות המתעוררות אצל הלקוח ולפתור אותן ביעילות. אנו גם בודקים מהי מגמת האיכות הכללית על מנת להבטיח שיפור מתמשך באיכות השירות"
חברת רדקום (נאסד"ק: RDCM), המספקת פתרונות הבטחת שירות למפעילי תקשורת לניטור תעבורה ברשתות תקשורת, הודיעה היום כי M1, ספקית שירותי תקשורת מובילה מסינגפור, רכשה את פתרון Omni-Q להבטחת שירות עבור רשת הדור הבא (NGN) שלה.

M1 מספקת מגוון רחב של שירותי קול ותקשורת נתונים על גבי רשתות 2G, 3G ו-3.5G וכן שירותי תקשורת קווית ואלחוטית בפס רחב.

"מתן שירות איכותי ללקוחותינו תמיד היה בעדיפות עליונה אצלנו. אנו שמחים לחבור לרדקום לטובת הבטחת שירות, על מנת לוודא כי השירות הניתן ללקוחותינו הוא ברמה הגבוהה ביותר", אמר פיטר תורנטון, מנכ"ל M1. "פתרון Omni-Q מציע הבטחת שירות לסביבת IDD מרובת הטכנולוגיות שלנו - הכוללת SS7 לצד רשת NGN. למערכת יכולת לעקוב אחר שיחות בזמן אמת המאפשרת לנו להתחקות אחר בעיות המתעוררות אצל הלקוח ולפתור אותן ביעילות. אנו גם בודקים מהי מגמת האיכות הכללית על מנת להבטיח שיפור מתמשך באיכות השירות. במבט קדימה, היכולת להרחיב את השימוש בפלטפורמת Omni-Q לחלקים נוספים ברשת שלנו, היוותה שיקול מכריע בהחלטתנו לרכוש את הפתרון של רדקום. אנו צופים המשך שיתוף פעולה מוצלח ופורה עם רדקום".

"M1 מוכרת היטב כמותג שירותי תקשורת חדשני. אנו בטוחים כי רדקום תוכל לסייע ל-M1 להגשים את מטרתה להפוך לספקית המובילה של שירותי קול ותקשורת נתונים עסקית, המתמקדת ביצירת ערך, איכות ושירות ללקוח", אמר אדווין לים, מנהל פעילותה של רדקום באסיה פסיפיק. "אנו שמחים להוסיף את M1 למשפחת לקוחותינו, במסגרת התמקדותה של רדקום באזור אסיה פסיפיק".

רדקום עוסקת במתן פתרונות ניטור חדשניים לרשתות תקשורת מתקדמות. החברה מתמחה בניטור רשתות הדור השלישי בסלולר כמו גם בתחום הקול, הנתונים והווידיאו. רדקום מפתחת ומספקת פתרונות תוכנה וחומרה לבדיקת רשתות תקשורת המסייעים למפעיל בהטמעת טכנולוגיות מתקדמות, בניתוח תקלות בליבת הרשת ובתחזוקת רשתות פעילות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il