TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלאנוקס מכריזה על הדור הבא של טכנולוגיית האינפיניבנד


מלאנוקס
תספק מוצרים בקצב FDR ב- 2011 (במהירות 56Gb/s לפורט 4x); פתרונות אינפיניבנד FDR יתמכו בדרישה הגוברת לתפוקה במחשבים עתירי ביצועים, ארגונים ומחשוב ענן
חברת מלאנוקס טכנולוגיות (מלנקסNASDAQ: MLNX; TASE:), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום על תמיכתה במפרט FDR (Fourteen Data Rate) של איגוד האינפיניבנד (IBTA).

השילוב בין מתאמים, מתגים, תוכנה וכבלים של מלאנוקס יספק פתרונות כוללים לקישוריות אינפיניבנד FDR מקצה לקצה ב- 2011. רוחב הפס הנוסף והתכונות החדשות ינוצלו על-ידי מחשבי-על ומרכזי נתונים לאחסון ענק על מנת לספק את הביצועים, היעילות והסקאלביליות הגבוהים ביותר בשווקי מחשוב עתיר ביצועים, מחשוב ענן, מאגרי מידע, שירותים פיננסים, וירטואליזציה ו- Web 2.0.

במשך יותר מ- 10 שנים וחמישה דורות של מוצרים, שמשה מלאנוקס כמובילה בהבאת טכנולוגיית האינפיניבנד לשוק. פתרונות האינפיניבנד של מלאנוקס, המספקים ביצועים וסקלאביליות מובילי שוק, מקשרים את מערכות המחשוב עתיר הביצועים ורשתות האחסון המובילות בעולם. טכנולוגיית שינוע העומסים (offloading) של מלאנוקס, האצת האפליקציות, האינטגרציה מקצה לקצה, והיכולות המתקדמות מאפשרות את היעילויותת הגבוהות ביותר ללקוחות קצה במחשוב עתיר ביצועים, ארגונים ומחשוב ענן.

"כאשר אנו ממפים את הדרישות העתידיות ממערכות הדור הבא שלנו, רוחב פס הרשת, שינוע עומסי ניהול תקשורת, ויעילות GPU נמצאים גבוה בסדר העדיפויות שלנו", אמר ריצ'ארד גרהם, בכיר במעבדות Oak Ridge National Laboratory. "אנו ממתינים לרגע בו מלאנוקס תצא לשוק עם פתרונות אינפיניבנד ה- FDR שלה אשר יספקו ל- ORNL ביצועי אשכולי מחשוב ויכולות מחקר קריטיים".

טכנולוגיית האינפיניבנד FDR של מלאנוקס תאפשר גידול של יותר מ- 80% בהספק, מנגנונים מתוחכמים חדשים לסקאלביליות ואמינות מידע מקצה לקצה, וניצול גבוה יותר של משאבי שרתים ואחסון. הפלטפורמה מכוונת לחדשנות בהאצת אפליקציות וכן מהדורות מעודכנות של מנועי מלאנוקס להאצת GPU וולשינוע עומסים (collective offload) על מנת לספק את היעילות המובילה. העברת מידע מהירה ויעילה יותר תציע מגוון יתרונות לדור הבא של ארכיטקטורות מחשוב כאשר ייבנו על גבי סטנדרטים חדשים כמו PCIe 3.0 ופלטפורמות מעבדים עתידיות.

"הדרישה ליכולות מחשוב, ליעילות ולסקאלביליות גבוהות יותר גוברת בקרב שווקי מחשוב עתיר ביצועים, ארגונים, מחשוב ענן ו- Web 2.0 ", אמר איל וולדמן, יו"ר, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס. "טכנולוגיית האינפיניבנד מאפשרת תכונות קריטיות הנחוצות לקישוריות יעילה. הדור הבא של פתרונות מלאנוקס לאינפיניבנד FDR מקצה לקצה לקישוריות ב- 56Gb/s יספקו ללקוחותינו יתרונות מוחשיים בביצועי אפליקציות, בעלויות וביעילות בצריכת אנרגיה".

"ככל שטכנולוגיות וארכיטקטורות מרכזי הנתונים מתפתחות, הן דורשות יותר ביצועי קלט/פלט ומהירויות רשת", אמר סרגיס מושל, אנליסט מחקר ראשי בגארטנר. "פתרונות אינפיניבנד FDR יתנו מענה לדרישות הללו וכן ספקי סיליקון ומערכות יחלו ביישום של פתרונות מבוססי FDR ב- 2011".

מלאנוקס טכנולוגיות היא חברה מובילה בעולם באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון המביאות למרב את הביצועים של מרכז הנתונים. מוצרי מלאנוקס מספקים רוחב פס, ביצועים, סקאלביליות, חיסכון בהספק, וכדאיות מובילים בשוק, ובו-זמנית מלכדים מספר טכנולוגיות רישות מורשות באמצעות פתרון בודד חסין לעתיד.

לביצועים והסקאלביליות הטובים ביותר, מלאנוקס היא הבחירה למרכזי הנתונים של Fortune 500 ומחשבי העל החזקים בעולם. מלאנוקס טכנולוגיות הוקמה ב-1999, עם משרדים ראשיים בסניוויל, קליפורניה, וביוקנעם, ישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il