TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סרגון: הסכם בהיקף של מיליוני דולרים עם חברת הסלולר הגדולה ביותר במוזמביק


עירא פלטי, נשיא ומנכל סרגון
Mobile Cellular- MCEL, תפרוש באמצעות הציוד המתקדם של סרגון רשת אלחוטית באורך של 1,000 ק"מ; עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון: "רשתות ה- backhaul מבוססות מיקרוגל של סרגון, מהוות חלופה מעשית ומשתלמת לסיבים אופטיים"
סרגון נטוורקס (נאסד"ק ותל-אביב:(CRNT, ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות מדווחת היום, על חוזה משמעותי באפריקה בהיקף של מספר מיליוני דולרים, במסגרתו תספק פתרונות backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס למתג הראשי) מתקדמים ל-Mobile Cellular (MCEL), חברת התקשורת הגדולה ביותר במוזמביק. MCEL חולשת על כל 128 המחוזות במדינה.

MCEL תפרוש באמצעות הציוד המתקדם של סרגון רשת אלחוטית לאורך 1,000 ק"מ. סרגון תספק ל-MCEL פיתרון backhaul מלא, הכולל תכנון והתקנה של הרשת (turnkey solution). פיתרונות סרגון יסייעו לאספקת שירותים מתקדמים ללמעלה מ-4 מיליון מנויי MCEL.

ארלינדו מונדליין, סמנכ"ל הטכנולוגיות הראשי ב-MCEL, אומר כי: "בחרנו בפתרונות של סרגון בשל רמת הטכנולוגיה המעולה, אמינותן ויכולתן לנצל באופן יעיל את טווח התדרים". הוא מוסיף, כי אספקת שירותי סלולאר אמינים ללקוחותינו, עומדת בראש סדרי העדיפויות של MCEL. באמצעות הציוד המתקדם של סרגון נוכל לספק תוך זמן קצר לכל המנויים שלנו שירות באיכות גבוהה ובכדאיות כלכלית".

עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון אומר, כי "הפתרונות שלנו אידיאליים עבור ספקיות תקשורת במדינות מתפתחות, אשר צומחות במהירות, כמו MCEL. הם מסייעים לאספקת שירות אמין ובמקביל תומכים בצרכים העתידיים של רשת ה- backhaul". פלטי מציין, כי "רשתות ה- backhaulמבוססות מיקרוגל של סרגון, מהוות חלופה מעשית ומשתלמת לסיבים אופטיים".

סרגון נטוורקס, הינה ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות. לסרגון נטוורקס 17 משרדי מכירות בעולם ובסיס לקוחות של למעלה מ-200 ספקיות תקשורת ומאות רשתות פרטיות ביותר מ-130 מדינות. בין לקוחותיה נמנים: בזק, נוקיה, AT&T, Hutchison 3, KPN, Tata, סלקום, Belgacom ו- Telcel . מטה החברה בתל-אביב והיא מעסיקה כ-500 עובדים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il