TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

RBC על אורבוטק: תשואת יתר


אורבוטק
האנליסט מאהאש סנגרינה מבנק ההשקעות: "למרות ראות מוגבלת בתחום ה- PCB ניתן לצפות לרמה גבוהה של הכנסות ורווח לשנת 2010 ו 2011 ומעריך כי לחברה מנועי צמיחה אשר עשויים להשפיע לחיוב על המניה"
לאור הדוחות החיוביים של אורבוטק חזר האנליסט מאהאש סנגרינה מבנק ההשקעות RBC, שותפו האסטרטגי של תמיר פישמן בישראל, על דירוג "תשואת יתר", ואף העלה את מחיר היעד שלו ל- 15$.

למרות ראות מוגבלת בתחום ה- PCB מאהאש מצפה לרמה גבוהה של הכנסות ורווח לשנת 2010 ו 2011 ומעריך כי לחברה מנועי צמיחה אשר עשויים להשפיע לחיוב על המניה.

בהתאם לתוצאות הרבעון ולהנחיות החדשות של החברה מאהאהש מעלה את הערכותיו לשנת 2011 הן בהכנסות והן ברווח למניה. מאהאש ממשיך ומציין כי למרות הראות המוגבלת בתחום ה PCB ולמרות צבר ההזמנות החזק של ה FPD הוא מאמין כי ה- PCB טומן בתוכו את היכולת לגדול יותר מה- FPD.

הזרזים המניעים את הצמיחה בעיני מאהאש כוללים בין היתר הוצאה מוגברת על AOI וכלים לבדיקה/תיקון, המעבר של מפעלי PCB למדינות המתפתחות והעליה במכשירי Direct Imaging כתוצאה מהביקוש אשר גובר על יכולת הייצור של המפעלים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il