TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי לפתיחה שלילית; החוזים העתידיים בוול סטריט יורדים ב-0.5%


אילוסטרציה - גרף יורד
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר השני של השבוע בירידות שערים קלות, על רקע המגמה השלילית בבורסות אסיה והחוזים העתידיים לקראת פתיחת שבוע המסחר בוול סטריט שיורדים ב-0.5% בממוצע
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר השני של השבוע בירידות שערים קלות, על רקע המגמה השלילית בבורסות אסיה והחוזים העתידיים לקראת פתיחת שבוע המסחר בוול סטריט שיורדים ב-0.5% בממוצע. היום יפורסמו לפני פתיחת המסחר בארה"ב התוצאות הכספיות של בנק סיטי.

היום ומחר יתקיים בכפר המכביה ועידת האנרגיה בכפר המכביה ברמת גן. בועידה יקחו חלק דוברים ידועים מתחום הנפט והגז ובהם שר התשתיות עוזי לנדאו, איש העסקים יוסי מימן, מנכ"ל דלק אנרגיה גדעון תדמור, הגיאולוג טוביה לוסקין מגבעות ועוד. שותפויות הנפט בקידוח 'לוויתן' מקבלות היום רוח גבית מהוול סטריט ג'ורנל שהגדיר את הקידוח: "מבין הקידוחים המבטיחים בשנים האחרונות".

חברת די מדיקל דיווחה אמש (א') לאחר סגירת המסחר כי חתמה על חוזה הפצה של משאבת האינסולין ADI ביוון. יצרנית המשאבות אינסולין דיווחה על חתימה חוזה עם חברת Pharmaserve-Lilly במסגרתו תופץ משאבת האינסולין במדינה.

המסחר בבורסת ת"א הסתיים אתמול בירידות. ת"א 25 ירד ב-0.19% ל-1254 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 0.27% ל- 868 נקודות, מדד הנדל"ן עלה ב-0.22%, והמחזור הסתכם בכ-1.62 מיליארד שקל.

אלביט מערכות ירדה ב-1.38%. החברה הודיעה כי הושלמה העיסקה לרכישת אחזקות מיקאל בחברות סולתם מערכות, סיימר ואיי.טי.אל אופטרוניקס. כעת מחזיקה אלביט ב- 100% ממניות סולתם וסיימר וב- 87.85% ממניות איי.טי.אל. יתרת מניות איי.טי.אל, הנסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב, מוחזקות בידי הציבור.

שטראוס עלתה ב-2.75%. שטראוס מים וקבוצת HAIER הסינית חתמו על הסכם להקמת מיזם משותף בסין בתחום פתרונות מים ביתיים. כל אחד מהצדדים יחזיק ב-50% מהמיזם, שיוקם בהשקעה ראשונית של 20 מיליון דולר. השלמת העסקה מותנית בקבלת האישורים הנדרשים והשלמת הסכמים נלווים, אשר צפויים להתקבל ולהיחתם עד סוף השנה.

קמהדע עלתה ב-1.25%. החברה דיווחה על ביצוע מכירות ראשונות של ה-Glassia, תרופת ה-AAT בעירוי, לחברת בקסטר האמריקאית (Baxter International Inc). המכירות שהתקבלו עד כה והעמידה באבן דרך נוספת בהסכם האסטרטגי שנחתם בין השתיים צפויות להניב לקמהדע סכום כולל של יותר מ-10 מיליון דולר עד סוף שנת 2010.

כיל ירדה ב-0.09%. חברת מגדל שוקי הון הורידה את ההמלצה למניית כי"ל ל"החזק" במחיר יעד של 50 שקל. המנייה עלתה בכ-10% בעשרת הימים האחרונים.

חברת דיגיטל פאוור מקבוצת טלכור טלקום זכתה בחוזה לאספקת מצברים ומערכות לטעינת מצברים ומצברים עבור צוללות חדשות. היקף ההזמנה מסתכם בכ-850 אלף דולר. אספקת המערכות תימשך עד שנת 2016. החוזה התבצע באמצעות גרשם פאוור (Gresham power) המוחזקת בבעלות מלאה של דיגיטל פאוור.

גלוב אקספלוריישן עלתה ב-6.45%. שותפות חיפושי הנפט דיווחה ביום ו' כי המכון הגיאופיסי לישראל העביר לידי השותף הכלכלי את תוצאות עיבוד הסקרים שהתבצעו בחודשים יולי אוגוסט השנה באזור רישיונות "בר-אור" ו"יהל", הנמצאים בגליל המערבי. השותפות הודיעה כי עדיין לא הושלמו עבודות הפענוח והמיפוי על ידי המכון הגיאופיסי לישראל.

טבע עלתה ב-0.57%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il