TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי ליציבות שערים; מניית הפועלים תרכז עניין


בורסה תא
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר האחרון של השבוע ביציבות שערים עם נטייה לעליות. פער הארביטראז' המשוקלל מצביע על התחזקות של 0.05% בפתיחת המסחר. מדד המעו"ף יפתח את המסחר כשהוא מרוחק 0.9% מרמת שיא כל הזמנים
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר האחרון של השבוע ביציבות שערים עם נטייה לעליות. פער הארביטראז' המשוקלל מצביע על התחזקות של 0.05% בפתיחת המסחר.
מדד המעו"ף יפתח את המסחר כשהוא מרוחק 0.9% מרמת שיא כל הזמנים שנקבעה לפני כחצי שנה.

אתמול חתמו בורסות וול סטריט במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים. בעוד מדד הדאו ג'ונס חתם בעלייה קלה של 0.2%, מדד ה-S&P 500 השיל 0.1% ומדד הנאסד"ק איבד 0.8%. בשעה זו החוזים העתידיים לקראת פתיחת המסחר בארצות הברית נסחרים ביציבות.

פערי ארביטראז' חיוביים ישנם במניות הבאות: (3.7%+), טבע (0.8%+) וסלקום (0.5%+). מנגד, פערים שליליים ישנם במנית הבאות: איזיצ'יפ (5%-), מלאנוקס (2.2%-) ואורכית (1.3%-).

מניית פרוטליקס צפויה להיכנס החל מהשבוע הבא למדדים המובילים בבורסה.. בתוך כך, אתמול החל הראל פיננסים בסיקור החברה בהמלצת קנייה ובמחיר יעד של 12 דולר למניה.

מניית בנק הפועלים תמשיך לרכז עניין. אמש צנחה מניית הבנק לאחר שבעלת השליטה בו שרי אריסון מכרה כ-3% ממניות הבנק בהיקף של כ-650 מיליון שקל. המכירה בוצעה לבנק סיטי אשר הפיץ את המניות במהלך המסחר.

אתמול הסתיים המסחר בבורסה בירידות. ת"א 25 ירד ב-0.78% ל-1227 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 0.25% ל- 850 נקודות, מדד הנדל"ן ירד ב-0.36%, והמחזור הסתכם בכ-2.2 מיליארד שקל.

קמטק עלתה ב-2.52%. ספקית פתרונות בדיקה אוטומטיים לבקרת תהליכי היצור לתעשיות המוליכים למחצה והמעגלים המודפסים, הודיעה היום כי קיבלה הזמנה למספר מערכות לבדיקת פרוסות שבבים מחברה מובילה מדרום מזרח אסיה, המספקת שירותי הרכבה ובדיקת שבבים במיקור חוץ (OSAT).

שלמה החזקות ירדה ב-0.99%. דירקטוריון החברה אישר את הצעת המיזוג שהציע בעל השליטה, איש העסקים, שלמה שמלצר. בהצבעה השתתפו רק דירקטורים חיצוניים אשר אישרו את ההסכם ואת תכנית המיזוג בין החברות ש. שלמה החזקות בע"מ וטוביאס שירותי ניהול וייעוץ בע"מ, חברה פרטית בבעלות ובשליטה מלאה של שלמה ועתליה שמלצר. הליך המיזוג יתבצע לפי סעיף 320 לחוק החברות. כתוצאה מהמיזוג ירכשו מניות החברה המוחזקות ע"י הציבור (כ- 20% ).

פרוטליקס ירדה ב-0.18%. הראל פיננסים העניקה למניה המלצת קניה במחיר יעד של 12$ (43 ₪), כ- 32% מעל מחיר המניה בשוק.


סרגון נטוורקס ירדה ב-0.38%. החברה דיווחה כי חתמה על חוזה רב שנתי לאספקת פתרונות תמסורת (backhaul) מתקדמים עם חברת- TELE2 Russia הרוסית, חברת בת של TELE2 השוודית, מחברות התקשורת המובילות באירופה. הפתרונות כוללים את פלטפורמת ה- FibeAir IP-10המתקדמת של סרגון, אשר תשמש לתמיכה בשירותי קול ומידע נתונים בפס רחב.

אלביט מערכות ירדה ב-0.5% .במהלך כנס לטרון השנתי חשפה החברה לראשונה מערכות מגוון מערכות מתקדמות מתוצרתה לקהל הרחב: רובוטים זעירים, מטוסים ללא טייס, מערכת הגנה מפני טילים, מערכת חיישנים חשאית, מערכת תקשורת לווינית להעברת צילומי וידאו תוך כדי תנועה, ועוד.

טבע ירדה ב-1.86%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il