TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ITGI: הסכמי הפצה חדשים באוסטרליה ובאסיה


ישראל שרייבר, מנכל ITGI מדיקל
הסטנטים של ITGI מדיקל זכו להכרה על ידי בכירים בתחום הקרדיולוגיה במסגרת תערוכת TCT האמריקאית; המנכ"ל ישראל שרייבר: "חברת ITGI מדיקל ממשיכה להרחיב באופן עקבי ושיטתי את שווקי היעד ונכנסת למדינות גדולות ומובילות בעולם"
חברת ITGI מדיקל, העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של סטנטים חדשניים המכוסים ברקמה מן החי, מדווחת על חתימת הסכמי הפצה חדשים לסטנט ה-AneuGraft® עם שלושה מפיצים, באסיה ובאוסטרליה. חברת ITGI מדיקל תחל במכירת סטנט ה-AneuGraft® , שהינו הסטנט השני של החברה בסדרה של סטנטים המכוסים ב-100% ברקמה מן החי, באוסטרליה ובאסיה.

לצורך כך חתמה ITGI מדיקל על הסכם הפצה עם שלוש חברות שתשמשנה כמפיצים בלעדיים שלה באוסטרליה ובאסיה. החברות הינן מפיצות מובילות לפתרונות וטכנולוגיות רפואיות מתקדמות של יצרני מכשור רפואי גדולים בעולם, ובכלל זה גם מוצרים רבים בתחום הקרדיולוגיה ההתערבותית. הסכמי ההפצה נחתמו ל-3 שנים, שלושת הסכמי ההפצה שנחתמו מצטרפים להסכם הפצה ומכירה חשוב נוסף עליו חתמה ITGI מדיקל בחודשים האחרונים בהודו, של סטנט ה-® Over and Under של החברה, אשר הינו הסטנט המכוסה היחיד במדינה שאושר למכירה על ידי משרד הבריאות ההודי.

ההסכמים נחתמו בתערוכת TCT האמריקאית בעקבות ההכרה לה זכה סטנט ה-AneuGraft® מצד בכירים ומובילי דעה בתחום הקרדיולוגיה במסגרת התערוכה. תערוכת ה-TCT הינה מהחשובות והמרכזיות בעולם בתחום הקרדיולוגיה ההתערבותית.

ישראל שרייבר, מנכ"ל ITGI מדיקל, מציין "חברת ITGI מדיקל ממשיכה להרחיב באופן עקבי ושיטתי את שווקי היעד ונכנסת למדינות גדולות ומובילות בעולם. הכניסה לשוק האוקיאני היא עדות נוספת להערכה ולהכרה הבינלאומית הגוברת לאיכות הסטנטים שלנו. באוסטרליה ובניו זילנד מתבצעים כ- 50,000 צנתורים בשנה ולחברה יש הזדמנות לרכוש נתח שוק משמעותי במהלך השנים הקרובות.

"אין לי ספק שתחילת דריסת הרגל שלנו באסיה תתורגם לגידול נוסף בהכנסות. מוצרי ITGI מדיקל מספקים ערך מוסף בהשגת פתרונות קליניים שלמים ואיכותיים ומאפשרים לנו להמשיך ולקבל אישורים רגולטורים ולחתום על הסכמי הפצה במדינות ובשווקי הקרדיולוגיה הגדולים בעולם.

"הצנתורים המוצלחים שבוצעו באמצעות הסטנטים שלנו בחולים עם חסימה במעקפים הוכיחו את היתרונות שבשימוש במוצרי החברה להצלת חיים ולפתיחת חסימות בעורקים בטווחי זמן קצרים. בשנה האחרונה זכינו באישור המכירה הראשון שלנו ביבשת אסיה כשהתחלנו למכור בהודו, ומאז הרחבנו בהתמדה את מערך הסכמי ההפצה באזור. ההתלהבות הרבה שבה מתקבל סטנט ה- AneuGraft® בכנסים מקצועיים מעודדת אותנו מאוד ומאפשרת את הגדלת החשיפה למוצרי ITGI מדיקל ביבשת אסיה, כמו גם בחלקים נוספים בעולם".

ל-ITGI מדיקל סטנט נוסף, ה-Over and Under®, שהוא הסטנט המכוסה ב-100% ברקמה מן החי ולכן מיועד לשימוש בכלי דם כליליים בהם יש צורך להפריד את דפנות כלי הדם מהחלל בו הוא זורם. הסטנט מיועד לטיפול במקרים של מחלות מעקפים, מפרצות ומצבי חרום כדוגמת ניקוב העורק במהלך צנתור. לחברת ITGI מדיקל הסכמי הפצה ביותר מ-25 מדינות בעולם.

ITGI מדיקל הינה חברה ביוטכנולוגית העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של סטנטים חדשניים וייחודיים מצילי חיים המכוסים ברקמה מן החי. מוצר הדגל הראשון של החברה, סטנט Over and Under®, המיועד לטיפול בעורקים של הלב, מאושר לשיווק באירופה (אישור CE Mark) ונמצא בשימוש מסחרי במספר מדינות ביבשת.

סטנט ה- AneuGraft®.מיועד לשימוש בכלי דם כליליים (של הלב) מפותלים במיוחד ובמפרצות מוחיות. החברה עוסקת בפיתוח של סטנטים מכוסים נוספים לטיפולים באינדיקציות נוספות של הצרויות עורקים ומפרצות בתחום המוח. שוק הסטנטים העולמי מוערך בכ-6.4 מיליארד דולר מהם כ-37% בארה"ב והיתר בשאר העולם. שוק הסטנטים לטיפול במפרצות מוח, תחום פעילות נוסף בו מתעתדת ITGI מדיקל לפעול, נמצא בהתהוות ומוערך בכ-700 מיליון דולר בשנה וצפוי לגדול עד לכ-930 מיליון דולר עד 2012.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il