TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סרגון מרחיבה פעילותה ברוסיה: חתמה על חוזה רב שנתי עם TELE2 Russia, שיש לה יותר מ-17 מיליון מנויים


עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון
TELE2 Russia הינה חברה-בת של TELE2 - אחת מחברות התקשורת המובילות באירופה; TELE2 Russia – היא מפעילת הסלולאר הרביעית בגודלה במדינה
סרגון נטוורקס (נאסד"ק ותל-אביב:(CRNT, ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות מדווחת היום, כי חתמה על חוזה רב שנתי לאספקת פתרונות תמסורת (backhaul) מתקדמים עם חברת- TELE2 Russia הרוסית, חברת בת של TELE2 השוודית, מחברות התקשורת המובילות באירופה. הפתרונות כוללים את פלטפורמת ה- FibeAir IP-10המתקדמת של סרגון, אשר תשמש לתמיכה בשירותי קול ומידע נתונים בפס רחב.

מסרגון נמסר כי החברה כבר החלה לספק חלק מהציוד שהוזמן במסגרת העיסקה.

TELE2 Russia הינה חברת הסלולר הרביעית בגודלה ברוסיה. החברה פורסת רשתות סלולאר חדשות ברחבי המדינה כבר מספר שנים ויש לה כיום למעלה מ-17.3 מיליון מנויים ב-37 מחוזות.

הפתרונות ממשפחת ה-FibeAir IP-10, בשילוב מערכות הרדיו (RF) המתקדמות של סרגון, תומכים בהגדלת נפח התעבורה ברשת, תוך הקטנת תצרוכת החשמל והפחתת העלויות השוטפות והתפעוליות וכן במעבר נוח וכלכלי מרשתות מסורתיות לרשתות IP.

ריטווארס קרייבס, סמנכ"ל הטכנולוגיות בחברת TELE2 Russia, אומר כי: ". פתרון ה- FibeAir IP-10של סרגון מציע יישומים יחודיים, המאפשרים לנו לספק ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה לה הם מצפים, תוך הפחתת העלויות הכרוכות בכך".

עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון אומר, כי "ספקי תקשורת, כמו TELE2 Russia אשר משרתים מגוון רחב של קהלים באזורים גיאוגרפים שונים, חייבים לתכנן את רשת התקשורת שלהם בצורה אופטימלית, על מנת להבטיח ללקוחותיהם את השירות הטוב ביותר, ולהבטיח רווחיות לאורך זמן".
עוד אומר פלטי כי "הפתרונות של סרגון, ובייחוד פלטפורמת ה- FibeAir IP-10, מבטיחים בניית רשת תקשורת אמינה, נגישה, ובעלת טווחים ארוכים - וכל זאת בכדאית כלכלית גבוהה."

סרגון נטוורקס, הינה ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות. לסרגון נטוורקס 17 משרדי מכירות בעולם ובסיס לקוחות של למעלה מ-200 ספקיות תקשורת ומאות רשתות פרטיות ביותר מ-130 מדינות. בין לקוחותיה נמנים: בזק, נוקיה, AT&T, Hutchison 3, KPN, Tata, סלקום, Belgacom ו- Telcel . מטה החברה בתל-אביב והיא מעסיקה כ-500 עובדים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il