TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי לעליות שערים; יתחדש המסחר בגבעות עולם


אילוסטרציה - גרף עולה
בורסת ת"א צפויה לפתוח את שבוע המסחר בעליות שערים בעקבות המגמה החיובית בוול סטריט. מניית גבעות עולם תחדש את המסחר לאחר ההפסקה שהוכרזה לפני כשבוע. ימי המסחר בבורסה השבוע יהיו קצרים מהרגיל בשל חול המועד ויינעלו בשעה 14:45
בורסת ת"א צפויה לפתוח את שבוע המסחר בעליות שערים בעקבות המגמה החיובית בוול סטריט. מניית גבעות עולם תחדש את המסחר לאחר ההפסקה שהוכרזה לפני כשבוע. ימי המסחר בבורסה השבוע יהיו קצרים מהרגיל בשל חול המועד ויינעלו בשעה 14:45 (טרום נעילה יחל ב-14:30). בדומה לשבוע שעבר, גם בשבוע הנוכחי יתקיימו שלושה ימי מסחר בלבד בימים א'-ג' בשל חול המועד סוכות.

פער הארביטראז' המשוקלל מצביע על עליות שערים של 0.3% בפתיחה. המגמה החיובית מגיעה לאחר שביום ו' האחרון נרשמו בארצות הברית עליות שערים חדות. מדד הדאו ג'ונס, הנאסד"ק ומדד ה-S&P 500 התחזקו בכ-2% בממוצע ודחפו את המדדים לסוף שבוע אופטימי.

נגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר, יאלץ להעלות את הריבית ב-0.25% לרמה של 2%, כך מעריכים כלכלנים בשוק. לדעתם, פישר לא יכול להתעלם מהמשך העלייה במחירי הדיור ומהשפעתם על מדד המחירים לצרכן.

גבעות פירסמה ביום ג' בערב את הדו"ח ההנדסי בהתאם לדרישת רשות ני"ע. הדו"ח חשף כי השותף הכללי סבור כי ניתן יהיה להפיק מקידוח מגד 5 נפט בהיקף של 2.4 עד 13.2 מיליון חביות. הדו"ח חושף עוד כי אם תצליח פעולת המרצה בשיטת Frac ופעולה הנקראת הרמה מלאכותית, היא תוכל להפיק במשך תקופה ארוכה כ-2,000 חביות ליום. מניות במרכז

מניית מלאנוקס תיפתח את המסחר עם פער ארביטראז' חיובי של קרוב ל-5%. ביום המסחר האחרון זינקה מניית החברה ב-7.8% ברקע להערכות כי החברה הינה יעד לרכישה על ידי חברת התוכנה אורקל. לכתבה המלאה: מלאנוקס מזנקת

חברת ביוליין מתקדמת לקראת הנפקתה בבורסת הנאסד"ק. בסוף השבוע חשף Bizportal כי חברת מיסחור התרופות הגישה לרשות ני"ע האמריקנית (SEC) טיוטת תשקיף לגיוס סכום מקסימלי של כ-40 מיליון דולר. את ההנפקה יובילו החתמים אופנהיימר ו-JMP Securities.לכתבה המלאה: ביוליין מתקרבת לנאסדק

חברת טבע נהנית מהחלטת האיחוד האירופי לדחות תרופה אוראלית לטרשת נפוצה. מדובר בתרופת הקלדריבין האוראלית שפותחה על ידי חברת מרק הגרמנית. דחיית הבקשה: בשל תופעות הלוואי. על פי הערכות: גם ה-FDA עשוי שלא לאשר לשיווק בארה"ב את התרופה המתחרה בקופקסון של טבע.

מניות השותפות ב"תמר" - אבנר יהש, דלק קידוחים יהש, ישראמקו יהש - ייסחרו ברקע לאישור תכנית הפיתוח לשדה תמר ממנו צפוי להתחיל לזרום הגז ברבעון הרביעי של 2012.

המסחר בבורסת ת"א הסתיים ביום ג' האחרון בעליות. ת"א 25 עלה ב-1.88% ל-1,227 נקודות, מדד ת"א 75 הוסיף 0.87% ל- 849 נקודות, מדד הנדל"ן עלה ב-0.86%, והמחזור הסתכם בכ-3.51 מיליארד שקל.

וואלה! ירדה ב-1.1%. טלעד, חברה מובילה בטלוויזיה הרב-ערוצית ומפעילת ערוצי ההיסטוריה וביוגרפיה, ו-וואלה!, פורטל האינטרנט, הודיעו על שיתוף פעולה אסטרטגי בתחום התוכן. במסגרת השת"פ, החברות משיקות אתרי וידאו רשמיים לערוצי ההיסטוריה וביוגרפיה, שיצטרפו למכלול ערוצי הוידאו בוואלה!.

מבני תעשיה ירדה ב-1.27%. החברה, מקבוצת פישמן, השלימה אמש את המכרז הציבורי בגיוס כ-115.5 מיליון שקל בהנפקת אג"ח וכתבי אופציות לאג"ח. במכרז המוקדם על 80,000 חבילות למשקיעים מסווגים נרשמו ביקושים ל 194,000 חבילות ואילו במכרז הציבורי נרשמו ביקושים ל 42,956 חבילות, כך שסה"כ נרשם ביקוש של 122,956 חבילות על 100,000 חבילות - ביקושי יתר של פי 1.23 מכמות ניירות הערך.

ספן צנחה ב-20.67% לאחר שחוקרי רשות ני"ע פשטו על משרדיה. איזי אנרגיה ירדה ב-1.27% בעקבות פרשה דומה.

די מדיקל עלתה ב-5.13% על רקע המלצה חיובית של בית ההשקעות רודמן אנד רנשאו שקבע מחיר יעד של 9 דולר למניה המבטא דיסקאונט של 25%.

החברה לישראל עלתה ב-0.64%. החברה הודיעה על אישור מתן האופציות ליו"ר אמיר אלטשטיין בשווי של 15.36 מיליון שקל - סכום גדול מהסכום הצפוי עליו הכריזה החברה בסוף חודש אוגוסט.

ארית תעשיות עלתה ב-0.61%. החברה חתמה על הסכם הלוואה בהיקף של כ-9.5 מיליון שקל (כ-2.5 מיליון דולר) בתמורה לכ-41% מחברת תדסק ו-50% מקניינה הרוחני ונכסיה של חברת מדיס ישראל, שנסחרה בנאסד"ק בשווי של למעלה ממיליארד דולר. השלמת העסקה האחרונה כפופה לאישור המפרק ואישור בית המשפט.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il