TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי לעליות שערים קלות; ספן תרכז עניין


בורסה תא
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר בעליות שערים קלות, על רקע האווירה החיובית שנרשמה אמש בוול סטריט. מניית ספן תרכז עניין לאחר שאתמול פשטו אנשי הרשות לניירות ערך על משרדי החברה . חוקרי הרשות ערכו חיפוש ולקחו מסמכים
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר בעליות שערים קלות, על רקע האווירה החיובית שנרשמה אמש בוול סטריט. היום תסתיים ועידת השוק הפתוח של הפדרל ריזרב האמריקני לקביעת המדיניות המוניטרית. בשוק רצות ספקולציות כי ה'פד' עשוי להכריז על צעדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחה.

מניית ספן תרכז עניין לאחר שאתמול פשטו אנשי הרשות לניירות ערך על משרדי החברה . חוקרי הרשות ערכו חיפוש ולקחו מסמכים (מודפסים וממוחשבים). גם שותפות גבעות עולם תמשוך תשומת לב, לאחר שאתמול בערב הודיעה הבורסה כי אם גבעות לא תפרסם הבהרות עד יום ראשון ימחקו ניירות הערך של השותפות מהמדדים.

המדדים המובילים בוול סטריט פתחו את שבוע המסחר החדש (יום ב') בעליות שערים, זאת בהמתנה לסיום ועידת השוק הפתוח לקביעת המדיניות המוניטרית של ה'פד' הערב. מדד הדאו ג'ונס עלה אמש ב-1.36%, מדד הנאסד"ק הוסיף 1.74% ומדד ה-S&P טיפס ב-1.52%.

השפעה תיאורטית של פערי הארביטראז' על מדד ת"א 25 הינה מינורית ועומדת על מינוס 0.06%. בצד החיובי בולטות: נובה (6.65%), אורכית (4.8%), טבע (1%), נייס (0.8%). מנגד נמצאות סלקום (2.3%), פרטנר (2.1%) וטאואר (2%).

בית ההשקעות רודמן & רנשאו פירסם אתמול לקראת סגירת המסחר באחד העם המלצה חיובית על מניית די מדיקל. בית ההשקעות נקב במחיר יעד של 9 דולר למנייה - המשקף אפסייד של 71% לעומת מחיר הסגירה של המנייה אמש בנאסד"ק.

המסחר בבורסת ת"א הסתיים אתמול בעליות. ת"א 25 עלה ב-1.28% ל-1,204 נקודות, מדד ת"א 75 הוסיף 0.63% ל- 841 נקודות, מדד הנדל"ן עלה ב-0.58%, והמחזור הסתכם בכ-1.96 מיליארד שקל. עקב חופשת החגים, הוקדמה פקיעת אופציות המעו"ף לחודש ספטמבר, להיום.

המדד המשולב למצב המשק לחודש אוגוסט רשם עלייה של 0.2%, כך הודיע היום בנק ישראל. העלייה במדד מצביעה על המשך התרחבות הפעילות במשק. העלייה במדד נבעה בעיקר מעלייה במדדי היצור התעשייתי, הפדיון במסחר ושירותיים ובמדד יצוא השירותיים. עליה זו מותנה על ידי ירידה במדדי יצוא ויבוא הסחורות.

סרגון עלתה ב-0.54%. החברה הודיעה כי היא רוכשת חברת טכנולוגיה יוונית בתחום RFIC; היקף העיסקה: 1.6 מיליון דולר. Elxys Innovations, הינה ספקית פתרונות שבבים (fabless) בתחום ה- RFIC. בעקבות הרכישה, יהפכו מהנדסי Elxys לעובדי סרגון, ויחזקו את צוות הפיתוח הקיים של החברה.

אסם עלתה ב-2.40%. חברת מגדל שוקי הון העניקה המלצת קניה למניית אסם במחיר יעד של 62 שקל. שטראוס זכתה להמלצת החזק במחיר יעד של 57 שקל. "שוק המזון בישראל צמח בשנת 2009 בכ-3.9%, מעל קצב הצמיחה הממוצע בשנים האחרונות", מציינים במגדל.

ITGI מדיקל ירדה ב-0.90%. החברה, העוסקת במחקר פיתוח, ייצור ושיווק של קבוצת סטנטים המכוסים ברקמה מן החי, דיווחה על חתימת הסכם הפצה בגרמניה, אחד משווקי הקרדיולוגיה החשובים באירופה, והתחלת מכירות של סטנט ה-AneuGraft לשימוש בעורקי דם כליליים (של הלב) מפותלים במיוחד ובמפרצות מוחיות.

מדיגוס עלתה ב-6.85%. החברה הודיעה כי פיתחה ברונכוסקופ גמיש חד-פעמי המספק תמונות וידיאו באמצעות המצלמה הזעירה. הברונכוסקופ משמש לביצוע פעולות אבחון וטיפול של קנה הנשימה וסימפונות הריאה, כמו בדיקות סקר ולקיחת דגימות ותרביות מרקמות חשודות, בקרב קבוצות הנמצאות בסיכון לסרטן הריאה. כמו כן, משמש הברונכוסקופ לשתילת סטנטים בסימפונות והוצאת גופים זרים מקנה הנשימה והסימפונות.

טבע עלתה ב-1.16%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il