TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וויריאנט: הרווח הנקי זינק ל- 377 אלף דולר ברבעון השני


שמוליק הכהן, יו"ר וויריאנט. צילום: יונתן פרץ
לעומת 36 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד; הכנסותיה הסתכמו ב 2.39 מליון דולר - עליה של 10% לעומת הרבעון המקביל
חברת ו וויריאנט (VRYAF.OB) המתמחה במערכות ניהול ואופטימיזציה של נותני שירות ניידים (מהנדסי וטכנאי שירות), מדווחת על שיא בהכנסות ברבעון השני של 2010. ברבעון זה הכנסותיה הסתכמו ב 2.39 מליון דולר עליה של 10% לעומת אותה תקופה אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם ב 377,000 דולר בהשוואה לרווח של 36,000 דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסותיה מרישיונות עמדו על 600,000 דולר לעומת 457,000 דולר באותה תקופה בשנה הקודמת. ההכנסות מתחזוקה ושירותים עמדו על 2.33 מליון דולר לעומת 2.19 מליון דולר באותה התקופה אשתקד.

לדברי ממי איש שלום מנכ"ל החברה: "המשך ההצלחה עם שותפינו העסקיים אפשר לנו התחזקות משמעותית בשווקים בהם אנו פועלים. חיזוק הקשרים עם לקוחותינו תרמו לשלוש עסקאות לרשיונות שתרמו לרבעון חזק במיוחד עבורינו."

וויריאנט מפתחת מוצרי תוכנה לניהול יעיל של חברות הנותנות שירות שטח (תיקון תקלות, ביצוע התקנות, פעילות מונעת ועוד). פתרונות וויריאנט, המבוססים על רשת האינטרנט, מיועדים לניהול כוח-האדם הנייד (טכנאי ומהנדסי שירות), העושה שימוש במוצרים אלחוטיים (כגון: מחשבים נישאים, מחשבי כף יד, זימוניות דו-כיווניות, טלפונים סלולאריים), והמספק שירות בשטח.

מוצר הדגל של החברה G4, מאפשר לארגון המספק שירות בשטח, לייעל ולשפר פעולות, כגון: תיאום פגישות עם הלקוחות, קביעת לוחות-זמנים ושיבוץ אוטומטי ואופטימאלי של הטכנאים, הצגה, דיווח, תקשורת, וכן מדידת פעילות השירות בשטח ועוד.

החברה מתמחה ופועלת בעיקר במגזרי הטלקומוניקציה, Utilities (חברות חשמל, גז ומים), קמעונאות והיי-טק. משרדיה המרכזיים של החברה נמצאים בבוסטון, מרכז הפיתוח של החברה נמצא בירושלים ומשרדים נוספים באוסטרליה.
החברה נסחרת ב-smallcap market בנאסד"ק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il