TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אולימפיה תגייס עד 10 מיליון דולר מקרן יורקוויל האמריקאית


אולימפיה
חתמה על מזכר הבנות להשקעה שתתבצע במנות, לפי דרישה של אולימפיה
חברת הנדל"ן אולימפיה, שבשליטת מנהליה בראשות אוסקר כצנלסון וקבוצת פרנץ קארל, הודיעה היום חתמה על מזכר הבנות עם קרן ההשקעות הבינלאומית יורקוויל לפיו הקרן תשקיע בהון מניות בחברה בסכום של עד 10 מיליון דולר.

ההשקעה תתבצע על ידי קרן ההשקעות אמריקאית YA Global Investments L.P. המנוהלת על ידי Yorkville Advisors ("יורקוויל"), במתכונת SEDA, לפיה, על פי דרישה של אולימפיה למזומנים, תשקיע יורקוויל את הסכום במנות, וזאת למשך תקופה של שנתיים.

כנגד העמדת הכספים, התחייבה אולימפיה להנפיק ליורקוויל מניות שמחירן מתבסס על הממוצע המשוקלל היומי הנמוך ביותר של מניות אולימפיה בבורסה במהלך 10 ימי המסחר העוקבים להודעת אולימפיה ליורקוויל בדבר דרישת ההשקעה, בניכוי הנחה בשיעור של עד 4%.
יורקוויל היא קרן השקעות אמריקאית בינלאומית, הפועלת ב-14 מדינות, והמנהלת נכסים בהיקף של כמיליארד דולר ומתמחה במימון והשקעה של חברות ציבוריות ברחבי העולם. הקרן משקיעה בחברות בעלות פוטנציאל צמיחה מהירה. עד כה השקיעה הקרן ב-6 חברות ישראליות, ביניהן השקעה בסך של כ-60 מיליון דולר בחברת טאואר סמיקונדוקטור.

מזכר ההבנות עם יורקוויל מתווסף להסכם שחתמה אולימפיה בשבוע שעבר עם בנק לאומי, לפיו יעניק הבנק לאולימפיה אשראי בסך של כ-24 מיליון שקלים המיועד לפירעון תשלום האג"ח של החברה, שצפוי להתבצע מחר.

אוסקר כצנלסון, יו"ר אולימפיה, מסר היום: "הסכם ההשקעה עם יורקוויל מעניק לאולימפיה גמישות פיננסית גבוהה, ומאפשר לנו לגייס מזומנים באופן מיידי לצורך הפעילות השוטפת ועל פי צרכי המימון השוטפים של החברה".

שמואל ינאי, נציג קרן יורקוויל בישראל, מסר: "אנו גאים להשקיע בחברת אולימפיה ולהרחיב את פורטפוליו השקעות הנדל"ן בישראל. בהקשר זה, אולימפיה מתווספת לפאנגאיה נדל"ן, עימה חתמנו על הסכם דומה, ומאמינים כי מסגרת המימון תסייע לאספקת צרכי המימון של החברה ".

אולימפיה מתמחה בפיתוח נדל"ן, וניהול פרויקטים בישראל ובחו"ל. החברה פועלת בישראל בתחום הנדל"ן למגורים, משרדים ומסחר. בימים אלו מנהלת החברה 8 פרויקטים בישראל בשלבי ייזום, ביצוע ושיווק שונים הכוללים יחד 872 יח"ד וכ- 88 אלף מ"ר שטחי מסחר. בין הפרויקטים המובילים של אולימפיה – פארק אולימפיה בפ"ת , מגדל אולימפיה בגבעת שמואל, חצרות אולימפיה ופרויקט קרית חתני פרס ישראל בפ"ת.

כמו כן, פועלת באירופה באמצעות החברות אולימפיה יורו, המוחזקת על ידה בשיעור של 45% וחברת נאנט, המוחזקת בשיעור של 32.6%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il