TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אי.די.או רוכשת שליטה באסים


אסים
עדי קייזמן הבעלים רכש כ-45% מאסים ובכוונתו להרחיב פעילות החברה לאוקראינה ומדינות נוספות
איי.די. או. גרופ, בשליטה של עדי קייזמן, חתמה על חוזה לרכישת שליטה בחברה הציבורית אסים ביחד עם בעלי השליטה הנוכחיים. במסגרת הנפקת זכויות תרכוש איי. די. או. גרופ בין 40% ל-50% מהון המניות של אסים.
ההון העצמי של אסים עומד על כ-52 מ' ₪ וצפוי לגדול לכ-106 מ' ₪ עם השלמת הנפקת הזכויות. עיקר פעילותה של אסים מתמקדת ברומניה ובבולגריה ובכוונת קייזמן להרחיב את הפעילות לאוקראינה ולמדינות נוספות בהן הוא פועל.

בכוונת קייזמן לרכז את פעילות פיתוח הנדל"ן של הקבוצה באסים ולפעול להחלפת שמה לאיי.די.או. פיתוח. איי. די. או. גרופ תממן העסקה מאמצעים עצמיים.

עדי קייזמן יו"ר החברה אמר היום: "בדקנו מספר רב של חברות ואנו משוכנעים שלאסים הנהלה מצוינת ופוטנציאל עסקי גדול. מאוד התרשמנו מהשדרה הניהולית של החברה ומהדרך בה היא מנוהלת. הצוות הנוכחי ימשיך לפתח את הפרויקטים הנוכחים, ביחד עם השותפים המקומיים וחברת הבניה תדהר בבולגריה, ויסייע להתפתחות החברה בטריטוריות בהם אנו כבר פועלים".

עדי קייזמן מוסיף: "רכישת אסים השקעות הינה הזדמנות עסקית מצוינת לאיי.די.או. שתאפשר לה לבסס את פעילותה באמצעות שתי זרועות עיקריות, זרוע הנדל"ן המניב בברלין וזרוע פיתוח הנדל"ן באמצעות אסים השקעות הפועלת היום בעיקר ברומניה ובבולגריה. בכוונת הקבוצה להרחיב את פעילות הנדל"ן לאוקראינה ולמדינות נוספות".

צביקה כרמי, מנכ"ל החברה, מסר: "הנפקת זכויות בהיקף של כ-54 מ' ₪ בתקופה הנוכחית תכפיל את ההון העצמי של אסים לכ-106 מ' ₪ ותגדיל משמעותית את האיתנות הפיננסית והיכולות שלה. ביחד עם השותפים החדשים אנו מתכוונים להעמיק את פעילות החברה ברומניה ובבולגריה, ולהרחיב את פעילותה למדינות יעד נוספות".

בחודש שעבר השלימה איי.די. או גרופ את רכישת פעילות הנדל"ן הפרטית של קייזמן בברלין הכוללת 50% בעשרות חברות פרטיות המחזיקות נכסים מניבים בעיר ברלין שבגרמניה, המשמשים למגורים ולמסחר, בשטח כולל של כ-180 אלף מ"ר וכן בשני מבנים מיועדים לפיתוח בגרמניה בשטח כולל של כ-50 אלף מ"ר, ובשלוש חברות לניהול, שיווק, אחזקה ופיתוח של נכסים. בעלת המניות הנוספת בנכסים האמורים (50%) הינה החברה הציבורית שיכון ובינוי אחזקות בע"מ.

רכישת אסים השקעות תאפשר לאיי. די. או. גרופ לבסס את פעילותה באמצעות שתי זרועות עיקריות : זרוע הנדל"ן המניב בברלין וזרוע פתוח נדל"ן באמצעות אסים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il