TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: טבע צפויה למשוך לפתיחה שלילית; בהמשך תיתכן התאוששות


לוגו בורסה
בןרסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר הראשון של השבוע בירידות שערים, כאשר תיתכן התאוששות בהמשך. השפעת העליות החדות שנרשמו בסוף השבוע בבורסת העולם תקוזז ע"י הירידה במניית טבע ופער הארביטראז' השלילי
בןרסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר הראשון של השבוע בירידות שערים, כאשר תיתכן התאוששות בהמשך. השפעת העליות החדות שנרשמו בסוף השבוע בבורסת העולם תקוזז ע"י הירידה במניית טבע ופער הארביטראז' השלילי של 10%.

ביום שישי צללה מניית טבע ב-8.6% בוול סטריט במחזור כספי של כמיליארד דולר. זאת על רקע התגברות החששות לגבי עתיד תרופת הקופקסון. חברת סאנדוז קיבלה ממינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) אישור לשיווק תרופה מורכבת לדילול דם. בשוק העריכו, כי באותו האופן ה-FDA עשוי לאשר לסאנדוז לשווק גרסה גנרית לתרופת הדגל של טבע, תרופת הקופקסון והפילו את המנייה.

בערב שבת פורסמו תוצאות מבחני הלחץ של 91 בנקים באירופה, שהעידו שרק 7 מבין 91 הבנקים באירופה לא עמדו בתנאי המינימום. בוול סטריט נחתם שבוע המסחר בעליות שערים. ביום שישי עלו המדדים המובילים בכ-1%. מדד ה-S& P התחזק ב-0.8% ואילו מדד הנאסד"ק ומדד הדאו ג'ונס עלו בכ-1% כל אחד. עליות אלו הצטרפו להמשך המגמה החיובית בשווקים שנרשמה ביום חמישי.

מניית מלאנוקס צנחה ביום חמישי בלא פחות מ-32% ברקע לאכזבה מתוצאותיה הכספיות שפורסמו ביום רביעי בלילה. ביום שישי זינקה המנייה ב-7.2% אולם פער הארביטראז' במנייה עדיין שלילי בשיעור של 2.7%.

שותפות גבעות יהש תרכז עניין ברקע להודעתה ביום רביעי על פיה הבאר שבקידוח מגד 5 הינה מסחרית. ביום המסחר האחרון ריכזו יחידות ההשתתפות של גבעות את המחזור הגבוה בבורסה בהיקף של 120 מיליון שקל. לאחר שפתחה את המסחר בירידה של 18%, חתמו יחידות ההשתתפות בירידה מינורית של 2% בלבד.

המסחר בבורסת ת"א הסתיים ביום חמישי מגמה מעורבת. ת"א 25 עלה ב-0.75% ל-1,118 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 1.50% ל- 765 נקודות, מדד הנדל"ן עלה ב-0.82%, והמחזור הסתכם בכ-1.31 מיליארד שקל.

שיעור האבטלה בישראל נמוך משמעותית מאשר במדינות ה-OECD, ציין בנק לאומי בסקירתו השבועית. במאי הסתכם שיעור האבטלה בישראל כ-6.5%, לעומת 8.6% במדינות הארגון. בקרב החברות האירופיות ב-OECD הממוצע גבוה עוד יותר: 9.6%.

לאומי עלה ב-2.43%. דירקטוריון לאומי בחר בדוד ברודט כיו"ר דירקטוריון הבנק לתקופה של שלוש שנים. ברודט בן ה-66 הוא מוסמך בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ובעל חברה המספקת ייעוץ כלכלי וניהול. בעברו מילא ברודט שורה של תפקידים בשירות הציבורי, ביניהם: מנכ"ל משרד האוצר, הממונה על התקציבים באוצר, סמנכ"ל בכיר במשרד התעשייה והמסחר וראש המשלחת הישראלית לשיחות עם הפלשתינים בפאריס.

נייס עלתה ב-0.7%. נייס אקטימייז (ת"א: נייס, NICE: NASDAQ), ספקית פתרונות למניעת פשיעה פיננסית, ניהול סיכונים ותאימות לרגולציה על-גבי פלטפורמת תוכנה יחידה, הודיעה היום כי Caja Madrid, בנק לחסכון מהגדולים בספרד, פרש את הפתרון שלה למניעת הטיית שוק כדי לעמוד בדרישות המחמירות של הרגולטור הספרדי Comisión Nacional del Mercado de Valores (CNMV), וכדי לשפר את התאימות לתקנת האיחוד האירופי בנושא מניעת הטיית שוק.

מכתשים אגן ירדה ב-0.9%. מגדל שוקי הון העניקה המלצת "החזק" למניית מכתשים אגן עם מחיר יעד של 18.5שקל. זאת לאור התוצאות הכספיות שפירסמה סינג'נטה, יריבתה השוויצרית של מכתשים "הממחישות פעם נוספת את רמת הנראות הנמוכה בענף לצד הצורך בתמהיל הכנסות מאוזן", כדברי הסקירה.

דלק עלתה ב-0.17%. חברת פסגות בית השקעות העניקה המלצת "תשואת שוק" למניית דלק במחיר יעד של 884 שקל. "תגליות הגז מהוות את עיקר תשומת הלב בקבוצה כולה. בנוסף, רכשה דלק בשבועות האחרונים מניות נוספות באבנר ודלק קידוחים בהיקף של כ-130 מיליון שקל (מתוכם 54 מיליון שקל באמצעות קבוצת דלק והשאר באמצעות דלק אנרגיה)".

הוט ירדה ב-0.27%. חברת הכבלים עלולה להידרש לשלם לאקו"ם סכום של 240-320 מיליון שקל לאקו"ם כתמלוגים עבור השנים 2003-2010. זאת לפי החלטת הבורר אליהו וינוגרד בהליך הבוררות שמתקיים בין הצדדים זה כשלוש שנים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il