TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בואינג חתמה על מזכר הבנות עם חברת אירונאוטיקס לשיווק מערכות מל"ט דומינייטור DA42


בואינג. הדומינייטור DA42
הדומינייטור DA42 מיועד למשימות איסוף מודיעין, מעקב ותצפיות; הוא בנוי מחומרים מרוכבים המעניקים לו יתרונות של שרידות גבוהה, הפחתת עלויות תחזוקה ומשקל כולל נמוך המעלים את כושר עמידותו במשימות בהם משתתף
חברת בואינג הודיעה היום בסלון האווירי בפארנבורו על כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת אירונאוטיקס לשיווק של מערכות מל"ט דומינייטור DA42.

נתח השוק של מערכות מל"ט מסוג MALE הולך וגדל היות וצבאות שונים ברחבי העולם רוכשים מגוון מערכות לשימוש בעימותים קיימים ובמשימות של שדה הקרב העתידי," אמר קריס צ'אדוויק, נשיא בואינג מטוסים צבאיים. "שיתוף הפעולה עם אירונאוטיקס לשווק מערכות הדומינייטור DA42 יאפשר לבואינג להציע מגוון רחב יותר של פתרונות MALE ללקוחות קיימים ופוטנציאליים בארה"ב וברחבי העולם."

הדומינייטור DA42 מיועד למשימות איסוף מודיעין, מעקב ותצפיות. הוא בנוי מחומרים מרוכבים המעניקים לו יתרונות של שרידות גבוהה, הפחתת עלויות תחזוקה ומשקל כולל נמוך המעלים את כושר עמידותו במשימות בהם משתתף.

"אנו מאמינים כי הניסיון והידע הרב של בואינג יחד עם הטכנולוגיה החדשנית והמיומנות של אירונאוטיקס בתחום המל"טים תמצב את הדומינייטור DA42 כאחת ממערכות המל"טים מסוג MALE המובילות בשוק," אמר מנכ"ל אירונאוטיקס, אבי לאומי. "אירונאוטיקס גאה לשתף פעולה עם בואינג, ואנו בטוחים כי שילוב היכולות של שתי החברות יעניק ערך מוסף ממשי ללקוחותינו."

אירונאוטיקס בע"מ הינה אחת מהחברות הביטחוניות הגדולות בישראל, וספקית מערכות המל"טים השנייה בגודלה. טכנולוגיות הליבה של החברה הינן בתחומים של C4I, ניווט, תקשורת ואלקטרו-אופטיקה. אירונאוטיקס מעניקה ללקוחותיה מגוון רחב של מערכות בלתי מאויישות הטובות מסוגן. בסיס החברה ממוקם ביבנה, שוויה עומד על כ- 200 מליון דולר והיא מעסיקה 700 עובדים ברחבי העולם.

בואינג מערכות הגנה משולבות, חטיבה של חברת בואינג, הינה אחת מחטיבות מערכות ההגנה והחלל הגדולות בעולם המתמחה במתן פתרונות חדשניים ללקוחות המבוססים על יכולות חדשניות, כמו כן הינה אחת מיצרניות המטוסים הצבאיים השונים הגדולה בעולם. בסיסה ממוקם בסנט לואיס, שוויה עומד על כ-34 מיליארד דולר והיא מעסיקה 68,000 עובדים ברחבי העולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il