TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי ליציבות שערים; פערי הארביטראז' מסמנים עלייה של 0.3%


לוגו הבורסה
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר הראשון של השבוע ביציבות שערים. פערי הארביטראז' במניות הדואליות מאותתים על עליות של 0.3% בפתיחה. בסוף השבוע בוול סטריט חתמו המדדים המובילים את שבוע המסחר במגמה מעורבת
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר הראשון של השבוע ביציבות שערים. פערי הארביטראז' במניות הדואליות מאותתים על עליות של 0.3% בפתיחה. בסוף השבוע בוול סטריט חתמו המדדים המובילים את שבוע המסחר במגמה מעורבת כשהמדדים המובילים נסגרו ביציבות סביב רמת הנעילה של יום ה'. מדד הנאסד"ק ומדד ה-S&P 500 התחזקו ב-0.3% כל אחד, ואילו מדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.1%.

לאחר סגירת המסחר ביום חמישי פרסמה הבורסה את הרכב המדדים החדש שייכנס לתוקף ב-1 ליולי. למדד המעו"ף ייכנסו מניות קבוצת עזריאלי וישראמקו על חשבונן של אורמת ושל הראל השקעות. עדכון המדדים יתבצע השבוע בתאריך 30 ליוני בשלב הנעילה.

פערי הארביטראז' בקרב המניות הדואליות נוטים לעליות. פערים חיוביים ישנם במניות הבאות: אורכית (9.8%+), בלופניקס (6.7%+), אקספון (6.1%+), וריפון (4.5%+), פריגו (2.8%+), גיוון (2.1%+), טבע (1.0%+). מנגד, פערים שליליים ישנם במניות הבאות: אלווריון (4.3%-), נס טכנולוגיות (3.2%-), פרולור (2.9%-) וטאואר (1.8%-).

זירת הנפט במרכז

מניות מגזר הנפט ימשיכו לרכז עניין בימים הקרובים. ביום חמישי צללו יחידות ההשתתפות של גבעות יהש ב-24% במחזור ענק על רקע תוצאות חלשות של המקטע השישי כחלק ממבחן ההפקה בקידוח מגד 5. ישראמקו יהש ממתינה לתוצאות הסקרים הסיסמיים ברישיון 'שמשון' אשר צפויים להתקבל עד סוף החודש. ישראמקו מחזיקה ב-79% מהרישיון.

גלוב אקספ יהש, שותפות חיפוש נפט וגז חדשה, תחל הבוקר את צעדיה בבורסה, בשבוע שעבר גייסה השותפות 47 מיליון שקל ויחידות ההשתתפות שלה יחלו להיסחר.

מניות סלקום ופרטנר ייסחרו ברקע לתגובות שסיפקו למשרד התקשורת בנוגע להצעה להפחית את דמי הקישוריות. באופן לא כל כך מפתיע, שתי החברות התנגדו להפחתת דמי הקישוריות.

המסחר בבורסת ת"א הסתיים ביום חמישי בירידות בהשפעת הירידות בחוזים העתידיים על מדדי המניות בוול סטריט. ת"א 25 ירד ב-2.15% ל-1,093 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 1.11% ל- 789 נקודות, מדד הנדל"ן ירד ב-1.47%, והמחזור הסתכם בכ-2.86 מיליארד שקל.

בנק קרדיט סוויס הוריד את תחזית הצמיחה של ישראל ב-2011 לשיעור של 3.8%, לעומת 5% בתחזית הקודמת. לדברי כלכלני הבנק, משברים חיצוניים כדוגמת משבר החובות והתקציבים באירופה שהתפוצץ לאחרונה, עלולים לפגוע בהמשך הצמיחה של ישראל, שתלויה מאוד בשווקי היצוא שלה לצורך המשך ההתרחבות. לכן, אומרים בקרדיט סוויס, הממשלה ובנק ישראל חייבים לשים דגש על המדיניות הפיסקאלית והמוניטארית ברבעונים הקרובים.

חברת מדיוונד, ש-51% ממניותיה מוחזקות בידי כלל ביוטכנולוגיה (+2.89%), תרכוש את חברת פוליהיל תמורת 200 מיליון דולר, כאשר בשלב מאוחר יותר תהפוך מדיוונד לחברה בת של טבע (-0.84%), שתחזיק בה 51% בתמורה ל-163 מיליון דולר. טבע תשלם תוספת של 145 מיליון דולר על זכויות מסחור גלובליות על תרופות מדיוונד.

הבינלאומי עלה ב-0.57%. בכלל פיננסים סבורים כי "איחוד ההון צפוי להביא את מנית הבינלאומי אל מדד ת"א 25 בעדכון הבא בעוד חצי שנה". יובל בן זאב, ראש מחלקת המחקר בכלל פיננסים: "להערכתנו, הבנק הבינלאומי מסמן כאן את הדרך לבנקים האחרים. לא נופתע מהודעה על דיבידנד במזרחי".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il