TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר מסטרקארד: צפי לצמיחה של 26% לשנה בשווי עסקאות בכרטיסי חיוב נטענים


העלייה מיוחסת גם למעבר ארגונים וממשלות לשימוש בכרטיסים נטענים, ולמעבר היוצאים לחו"ל לשימוש באמצעי זה כתחליף בטוח למזומן
מחקר חדש של מסטרקארד העולמית (ניו יורק: MA) שנערך באירופה מעלה, כי היקף העסקאות בכרטיסי חיוב, הנטענים מראש בסכום מסוים, צפוי להציג באירופה גידול של 26% לכל שנה עד 2017 - עלייה הקשורה בעיקר למעבר לשימוש בכרטיסים בארגונים.

כרטיס חיוב (Debit Card) נראה כמו כרטיס אשראי, אולם אופן החיוב בו מבוסס על משיכה מיידית של הכסף מחשבון הבנק או מיתרת חשבון הכרטיס עצמו (במידה וזהו כרטיס בעל יתרה ששולמה מראש), ולא על עסקת אשראי המתבצעת בתאריך קבוע בחודש. כרטיס החיוב מחליף באופן זה מזומן בעת ביצוע רכישה, מונע גניבות, ומאפשר מעקב נוח אחר היתרה לטובת הצרכן.

הצמיחה בשוק כרטיסי החיוב הנטענים מיוחסת לשינוי בהרגלי הצריכה והחיסכון של הצרכנים באירופה, אשר ערים לעובדה כי ביכולתם להשתמש בכרטיס נטען לצרכי תשלום, ולא רק בכרטיסי אשראי או כרטיסי חיוב רגילים המושכים את הכסף ישירות מחשבון הבנק – דבר המעניק להם שליטה רבה יותר בניהול הוצאותיהם.

המחקר, שבוצע עבור מסטרקארד על ידי קבוצת Boston Consulting, מעלה גם כי ערכם הכולל של הסכומים המוטענים על גבי כרטיסי החיוב באירופה צפוי להגיע לסכום של 156 מיליארד דולר עד 2017, עלייה לעומת 22 מיליארד דולר כיום. אנגליה ואיטליה צפויות להוביל את שוק הכרטיסים הנטענים באירופה עד 2017, עם 25% ו-20% בהתאמה.

ממצאים עיקריים:

מדינות המוגדרות 'מפותחות פחות', המבוססות בעיקר על שימוש במזומן, יציגו את קצב הצמיחה הגבוה ביותר בשימוש בכרטיסי חיוב נטענים עד 2017, בעוד הן מאמצות את אופן התשלום הזה כתחליף בטוח ומהיר למזומן. כך, למשל, צפוי שוק זה במרכז ומזרח אירופה להציג צמיחה של 42% כל שנה עד 10.1 מיליארד דולר ב-2017.

אימוץ ממשלתי של כרטיסי חיוב נטענים הוא גורם עיקרי בגידול היקפו של שוק זה. ממשלות אירופה, ובעיקר אנגליה, רוסיה ואיטליה, משתמשות בדרך כלל בכרטיסי חיוב נטענים לחלוקת קצבאות, הטבות והחזר הוצאות לעובדים. הוצאות הממשל על אימוץ שיטת תשלום זו ימשיכו לעלות באירופה, ויגיעו לסכום של 43 מיליארד דולר עוד שבע שנים, כאשר 18 מיליארד דולר מתוכם צפויים להגיע מהסקטור הציבורי באנגליה.

ארגונים מתחילים לאמץ את שיטת התשלום הזו כתחליף לחלוקת שוברי ארוחות צהריים. שוק השוברים הנטענים צפוי להציג עלייה ל-8 מיליארד דולר במהלך שבע השנים הקרובות. זהו חלק ממגמת אימוץ כרטיסי חיוב נטענים כשיטה לתשלום משכורות והחזר הוצאות נסיעה וטיסות – שוק שצפוי לשווי של 15 מיליארד דולר עד 2017.

אימוץ כרטיסי החיוב הנטענים לשם תשלום על נסיעות צפוי לזנק ב-27% כל שנה באירופה עד לסכום של 35.3 מיליארד דולר ב-2017, לעומת שוויו כיום העומד על סכום של 4 מיליארד דולר בלבד. כרטיסי החיוב הנטענים מעניקים לנוסעים לחו"ל אפשרות בטוחה ונוחה לתשלום בעת שהייתם במדינה זרה, במקום מזומן או המחאות נוסעים.

חברת מסטרקארד העולמית (ניו יורק: MA) מספקת שירותים פיננסים, מייעצת ומעניקה זיכיונות לכרטיסי אשראי שונים למגוון לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי העולם. מסטרקארד פועלת ביותר מ- 210 מדינות, ומוצריה מעורבים בתשלום עבור כ-18 מיליארד עסקאות מדי שנה.

רשת המשרדים הענפה של מסטרקארד, מאפשרת לה להעניק ללקוחותיה שירות המותאם אישית לצורכיהם המגוונים וגישה לפתרונות תשלום מהחדשניים והמובילים ביותר. עסקי החברה מקשרים בין מוסדות פיננסים, בעלי עסקים ובעלי כרטיס אשראי/חיוב/תשלום פרטיים, ותורמת רבות לקידום הכלכלה והסחר בעולם.

מסטרקארד אירופה מהווה ישות האחראית לניהול פעילותה העסקית של מסטרקארד העולמית באירופה. משרדיה ההנהלה של החברה נמצאים בווטרלו, בלגיה, והיא פועלת ב-51 מדינות עד לרוסיה, המהווה עבורה את גבול מזרח אירופה. באמצעות רשת סניפים מקומיים, מסטרקארד אירופה מסוגלת להבין ולענות על הצרכים המגוונים של לקוחותיה בסוגי שוק שונים בכל אירופה, ומאפשרת ללקוחותיה פעילות עסקית המותאמת לצרכיהם ושפתם.

בישראל פועלת מסטרקארד באמצעות הבנקים המובילים וחברות האשראי: ישראכרט, לאומי קארד וכ.א.ל. הכרטיס הינו כרטיס אשראי בינלאומי המאפשר ללקוחותיו ליהנות משירות חדשני ומוביל ונוחות שימוש ברמה גבוהה בכל רחבי העולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il