TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כיל תוציא השנה כ- 120 מיליון דולר בנושאים הקשורים לאיכות סביבה


כיל כימיקלים לישראל
החברה מפרסמת היום דו"ח אחריות תאגידית לשנת 2009; בסוף 2009 החל בתחנת הכוח של כיל במפעלי ים המלח תהליך הדרגתי של מעבר לשימוש בגז טבעי במקום במזוט
דירקטוריון כיל החליט על פרסומו של דוח שיפרוש בפני מגוון מחזיקי העניין של כיל את מדיניותו בנושאי אחריות תאגידית, סביבתית וחברתית, השלובה במדיניותה של החברה לישראל כולה והעומד בראשה, מר עידן עופר. בדוח זה תפורטנה השפעות החברה על הסביבה והדרכים בהן היא נוקטת לצמצום השפעות אלה. פרסם הדוח הינו חלק בלתי נפרד מהשקפת עולמה של כיל, לפיה עסקים יש לנהל בשקיפות ובאחריות (accountability) ויש בו צעד נוסף לחיזוק הדיאלוג עם מחזיקי העניין של כיל.

עקיבא מוזס, מנכ"ל כיל: "עם השנים גיבשה כיל אסטרטגיה ארוכת טווח של צמיחה, מתוך ראיה של אחריות ארוכת טווח, הגינות ושקיפות מרבית כלפי כלל מחזיקי העניין שלה ובהם לקוחותיה, עובדיה, ספקיה, והקהילה בה אנו חיים. דוח זה הינו צעד נוסף בדרך לשיפור הדיאלוג בין כיל לבין מחזיקי העניין שלה. אני מאמין כי פעילותנו הענפה, ראוי שתעשה בדרך שקופה כלפי כלל מחזיקי העניין של כיל, שכן השקיפות היא הבסיס לאמון ולהדברות ארוכי טווח אשר יובילו לשיתוף פעולה והצלחה משותפת".

הדוח נכתב באופן וולנטרי והינו המשך לדוחות שמפרסמים מגזרי החברה שבישראל בשנתיים האחרונות.

הדוח זמין לציבור הרחב ומפורסם באתר הבורסה (http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=548318 ) כמו גם באתר האינטרנט של כיל www.icl-group.com .

מעיקרי הדוח:
השקעות בסביבה- בשנת 2009 הוציאה כיל כ- 90 מיליון דולר בנושאים הקשורים לאיכות ולשמירה על הסביבה. בשנת 2010 צפויה כיל להוציא בתחומים אלו כ- 120 מיליון דולר.

צמצום פליטות גזי חממה- במסגרת פעילותה של כיל להפחתת פליטות בכלל וגזי חממה בפרט החלה כיל לבצע בחינה כוללת של המאזן הפחמני של החברה וכן נערכת לבחינת אפשרות המדידה של טביעת הרגל הפחמנית של מוצריה העיקריים.

בסוף 2009 החל בתחנת הכוח של כיל במפעלי ים המלח תהליך הדרגתי של מעבר לשימוש בגז טבעי במקום במזוט. כתוצאה ממהלך זה צפוי צמצום פליטות החלקיקים בכ- 25% וצמצום פליטות תחמוצות הגופרית בכ- 65%-75%. כמו כן צפוי שיפור ניכר בטביעת הרגל הפחמנית של כיל. טרם התחלת השימוש בגז נעשה בתחנת הכוח בסדום שימוש בכ- 250,000 טון מזוט בשנה. נכון להיום (2010) נעשה שימוש בכ- 110,000 טון מזוט בשנה והיעד הסופי הוא שימוש בכ- 80,000 טון מזוט בשנה.

בדשנים וחומרים כימיים בוצע פרויקט המיועד להפחית את פליטות חד תחמוצות החנקן בכ- 80%, פרויקט המאפשר שימוש במנגנון הפיתוח הנקי של האו"ם, ה- CDM.

מים ושפכים- מרבית צריכת המים של חברות כיל מקורה במים מליחים ולא במי רשת. חברת דשנים וחומרים כימים מפעילה מתקן להתפלת מים מליחים הנשאבים מבארות בשטח המפעל. המים המטופלים משמשים לתהליכי ייצור והזנת דודי קיטור במפעל החברה ובמפעלים שכנים ומשחררים לטובת משק המים הלאומי כמויות משמעותיות של מים שפירים.

בשנת 2001 החלה רותם אמפרט בתוכנית שמטרתה העיקרית היתה צמצום השפכים במעלה הזרם כלומר קרוב ככל הניתן למוצאם. בעקבות מהלך זה כמויות השפכים הנוצרים באתר הופחתו מ- 1.85 מיליון מ"ק בשנת 2001 לכ- 255 אלף מ"ק בשנת 2009.

איכות אויר- חברות כיל מצויות בשלבי יישום שונים של התקנת והפעלת מערכות ניטור רציף בארובות. כיל הציבה לעצמה יעד של התקנת מערכות ניטור רציף על כל ארובות מתקני כיל, חיבורן למערכות התפעוליות של המתקנים והפסקת הייצור לפני הגעה לסף התקן, ב- 5 השנים הקרובות.

אחוז פליטות מצרפיות בחברות כיל בישראל של תרכובות פלואור עמד על 4% בשנת 2009 ביחס לשנת 2003. אחוז פליטות מצרפיות של HCL (חומצה הידרו כלורית) בחברות כיל בישראל עמד על 24% בשנת 2009 ביחס לשנת 2003.
אחוז פליטות מצרפיות בחברות כיל בישראל של חלקיקים ממקורות מינרליים עמד על 0.35% בשנת 2009 ביחס לשנת 2005.

בתחום האחריות החברתית השקיעה כיל בשנת 2009 כ- 11.3 מיליון ₪. לשנת 2010 הוקצה תקציב של כ- 16 מיליון ₪ להשקעות בתחום האחריות החברתית. כיל ממקדת את פעילותה בתחום המעורבות החברתית בעיקר בישובי הפיתוח בנגב, דימונה, ירוחם, ערד, באר שבע וביישובי הבדואים בנגב וכן בצפון באזורים בהם גרים מרבים העובדים בחברות הקבוצה, מתוך הכרה בצורך להיות מעורבים ולסייע לצורכי הקהילה בשיתוף והעשרה הן של התושבים והן של העובדים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il