TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נייס: שדה התעופה הלאומי של וושינגטון ע"ש רונלד רייגן השלים את הטמעת הפתרון למעקב וידאו מבוסס IP


נייס
נייס תשפר בטיחות התעופה בשדה התעופה; הפרויקט ממומן על ידי תוכנית הפיקוח המתקדמת של המינהל האמריקאי לאבטחת תחבורה
נייס מערכות (ת"א: נייס, NICE: NASDAQ) הודיעה היום כי שדה התעופה הלאומי של וושינגטון ע"ש רונלד רייגן השלים את הטמעת הפתרון למעקב וידאו של נייס -NiceVision Net IP בפרוייקט המשך.

שדה התעופה בחר בנייס לאחר הליך תחרותי. פרישת הפיתוח החדש של נייס תסייעשר התמ"ת מבקר במפעל טקסטיל לשדה התעופה לשפר את הבטיחות והאבטחה עבור 18 מיליון הנוסעים העוברים בו בשנה, ותשמש בסיס להרחבות עתידיות ולמעבר למעקב וידאו מבוסס IP. הפרויקט ממומן על ידי תוכנית הפיקוח המתקדמת של המינהל האמריקאי לאבטחת תחבורה (TSA) במסגרת ה ( American Recovery and Reinvestment Act ARRA).

שדה התעופה הלאומי של וושינגטון ע"ש רונלד רייגן הינו שדה התעופה המסחרי הקרוב ביותר לבירה האמריקאית ונמצא בסמיכות לבית הלבן, לגבעת הקפיטול ולפנטגון. פתרונות מעקב הווידאו של נייס נמנים על מרכיבי הבטחת הביטחון והבטיחות בשלושת הטרמינלים, עמדות הבידוק ושטח שדה התעופה. כעת, באמצעות המימון המיועד לציוד המעקב המתקדם, הוסיף שדה התעופה את הפתרון מבוסס ה-IP החדש של נייס בכדי לשפר את ביצועי ואיכות הרזולוציה בוידאו ולסלול את הדרך להרחבות עתידיות ולמעבר לוידאו מבוסס IP.

באמצעות הפתרונות המובילים והמומחיות בתחום אבטחת התעופה תאפשר נייס לצוות האבטחה של שדה התעופה הלאומי של וושינגטון ע"ש רונלד רייגן לחזות ולנהל את האבטחה, הביטחון והסיכונים התפעוליים על ידי ניטור וניתוח צילומי וידאו, ולוודא כי האנשים הנכונים מקבלים את המידע הנכון בזמן הנכון לשם נקיטת פעולה.

נתוני הוידאו מקוטלגים כדי להקל על איחזורם ולתת לצוות אבטחת שדה התעופה פתרון יעיל לחקירת אירועים, תחקור ודיווח. יתר על כן, פתרון מעקב הוידאו מבוסס ה-IP של נייס משלב צילומים ממצלמות אנלוגיות ומצלמות IP על פלטפורמה אחת ומאפשר לשדה התעופה לשמור על התשתית הקיימת תוך כדי מתן אפשרות לשדרוג עתידי למערכת מבוססת IP.

"אנו שמחים ששדה התעופה הלאומי של וושינגטון ע"ש רונלד רייגן הרחיב את פרישת הפתרונות של נייס לשיפור בטיחות התעופה," אמר קריס ווטן, נשיא Security Division Americas בנייס. "בטיחות תעופה היא שוק אותו נייס מכירה ומבינה היטב. הטכנולוגיה החדשנית שלנו, החל ממערכות מעקב וידאו מבוסס IP פתוחות ועד לפתרונות מקיפים לניהול מצבים, משקפת את היותנו מובילי שוק בתחום הביטחון."

הפתרון למעקב וידאו של נייס הינו חלק מסל מוצרי הבטחון של החברה המאפשר ניטור נתונים הנוגעים לביטחון, אבטחה ותפעול המגיעים ממערכות וסנסורים רבים, הכוללים קול, וידאו, רדיו, אינטרנט ועוד. הפתרון כולל ניתוח תוכן לקבלת תובנות רלבנטיות ומיידיות ומהוה מסגרת המאחדת נתונים נפרדים אל נקודת מבט אחידה ויחידה המאפשרת מודעות למצבים וניהול תקריות בזמן אמת. הפתרון של נייס מעניק יכולות לניהול ארועי אבטחה בזמן אמת ולמיתון ולמניעת סיכונים כמו גם יכולות ניתוח לאחר מעשה מהירות, מדוייקות ואמינות יותר.

נייס מערכות הינה החברה המובילה במתן פתרונות למינוף המידע הגלום באינטראקציות ושירותים בעלי ערך מוסף, המבוססים על ניתוחים מתקדמים של אינטראקציות שמקורן בתוכן מולטימדיה בלתי מובנה, ומידע שמקורו בעסקאות, הכולל תקשורת בטלפון, אינטרנט, אימייל, רדיו, ווידאו ומקורות מידע נוספים .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il