TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פוג'יטסו מאחדת את כל המחשבים הניידים שלה תחת המותג LIFEBOOK


בתמונה מימין לשמאל: יוסי אלטרוביץ, מנכ"ל אמטל; אבי בן יוסף, מנהל פעילות פוג'יטסו ישראל; הדס אזולאי, מנהלת קשרי שותפים OEM‏, מיקרוסופט ישראל: איתי לנגר, מנהל חטיבת OEM‏, מיקרוסופט ישראל; הלית איתן, מנהלת תחום קמונעות, מיקרוסופט ישראל; זאב גרינבאום, סמ
פוג'יטסו בשיתוף עם מיקרוסופט ואמטל ערכו אירוע משווקים חגיגי להשקת קו המחשבים החדש LIFEBOOK בישראל הכולל מחשבים ניידים מתקדמים וחדשניים לכל מטרה ולכל משתמש
חברת פוג'יטסו מכריזה כי מותג המחשבים הניידים שלה LIFEBOOK ישמש מעתה כמותג יחיד שיאחד תחתיו את כל קו המחשבים הניידים של החברה. LIFEBOOK, המלווה את פוג'יטסו ב – 20 שנה האחרונות, הוביל עד כה את קו מחשבי ה- Premium של פוג'יטסו ושידר ערכים של חדשנות, אמינות, ידידותיות לסביבה ועיצוב גבוה במיוחד. דגמי המחשב החדשים הושקו באירוע משווקים חגיגי שנערך במועדון "המשכית 3" בהרצליה פיתוח.

קו המחשבים LIFEBOOK - אשר הסלוגן המוביל שלו יהיה LIFEBOOK for Life – יכלול מעתה מחשבים ניידים לכל מטרה, מאפיין או צרכיו של המשתמש – פרטי או עסקי. לקוחות יוכלו לבחור ממבחר עשיר ומגוון של דגמים הנע בין סדרת מחשבי ה – LIFEBOOK A, אשר מאופיינים בעלי ביצועים גבוהים, מסך גדול ויציבות מרבית המתאימים לשימוש יום-יומי, לבין סדרת מחשבי ה – LIFEBOOK P, אשר מיועדים למשתמשים בניידות גבוהה וסדרת המחשבים LIFEBOOK S המשלבים בצורה מושלמת משקל קל במיוחד עם ביצועים גבוהים.

במפגש העיתונאים שנערך לרגל השקת ה – LIFEBOOK בישראל אמר אבי בן יוסף, מנהל פעילות פוג'יטסו בישראל, כי "המיקוד שלנו ב – LIFEBOOK, כמותג היחיד שיוביל את דגמי המחשבים הניידים של פוג'יטסו, מדגיש את העובדה כי בידינו היצע לכל מטרה או צורך בחיי היום-יום שלנו.

LIFEBOOK זוכה להערכה ויוקרה רבה בשוק והוא מהווה שגריר מוביל של פוג'יטסו כמותג שיזוהה עם הסטנדרטים האיכותיים ביותר".

לדבריו, "פוג'יטסו נמצאת כיום בחזית החדשנות העולמית עם פיתוח פתרונות טכנולוגיים החל ממוצרי המחשוב ועד טלפונים חכמים ורובוטים מתקדמים. מעמדה של החברה ניכר גם במחקרים של חברות מובילות אשר ממקמים אותה בין ספקיות המחשוב המובילות בעולם."

יוסי אלטרוביץ, מנכ"ל אמטל מחשבים, המפיצה את מוצרי פוג'יטסו בישראל, אמר כי "אנו שמחים להמשיך ולחזק את שיתוף הפעולה שלנו עם פוג'יטסו בישראל. אנו מציעים כיום מגוון פתרונות מחשוב הכולל בנוסף לקו ה – LIFEBOOK, גם פתרונות משלימים של מסכי מחשב ומחשבים שולחניים קומפקטים ובביצועים מירביים."

המחשבים הניידים מסדרת LIFEBOOK, שהושקו בישראל, כוללים את הדגמים הבאים: LIFEBOOK A530 - מחשב בעל ביצועים גבוהים בזכות מעבד Intel Core i7 ומסך של 15.6 אינץ' ביחס ניגודיות ל 16:.?
LIFEBOOK T900 – מחשב הנטבוק היוקרתי המצויד במסך נגיעה מסתובב שהופך אותו למחשב אידיאלי לכל מטרה. גודל מסך 13.3 אינץ' ומשקל 2 ק"ג.

LIFEBOOK S760 – מיועד למשתמשים אשר מחפשים את השילוב של המחשב הקל אך מבלי להתפשר על הביצועים עם מסך של 13.3 אינץ' ובמשקל של 1.6 ק"ג. משך סוללה עד 12 שעות עם אפשרות לסוללה נוספת.

LIFEBOOK S710 – מחשב המציע שילוב של ביצועים גבוהים וניידות מירבית עם מסך של 14 אינץ ומשקל 2.15 ק"ג. כולל פיצ'רים כגון מקלדת חסינה מפני נוזלים ואפשרות לשילוב זיהוי ביומטרי של טביעת האצבע להגנה מפני זליגת מידע.

LIFEBOOK NH570 – המחשב האידיאלי לצפייה בסרטים ולמשחקי מחשב בזכות מסך של 18.4 אינץ' וניגודיות ביחס של 16:9

כמו כן מושקים בישראל מחשבים שולחניים מסדרת ה – Esprimo ביניהם Esprimo 1510 ו – Esprimo 2560.

אודות פוג'יטסו (Fujitsu Technology Solutions)
פוג'יטסו היא חברת ה – IT הרביעית בגודלה בעולם עבור השוק הגלובלי. עם כ – 175,000 עובדים התומכים בלקוחות במעל 70 מדינות, פוג'יטסו משלבת מערך מומחים יחד עם פתרונות מחשוב, תקשורת ומיקרו-אלקטרוניקה מתקדמים על מנת לספק ערך מוסף ללקוחותיה. מטה החברה פועל בטוקיו והיא דיווחה על היקף הכנסות לשנת 2009 המסתכם בהקף של 50 מילארד דולר.
בעלת מחזור הכנסות שנתי של 47 מיליארד דולר.
בישראל פועלת נציגות של פוג'יטסו ומערך משווקים מובילים הכוללים את אמטל, CMS, בנפיט טכנולוגיות, יניר מערכות, טק דטה וטלדור. כמו כן, החברה מחזיקה מעבדת שירות באמצעות טלדור.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il