TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מפעילת סלולר מובילה ברוסיה, MegaFon, הטמיעה פתרון של נייס לאופטימיזצית ניהול איכות


נייס
הטמעת הפתרון של נייס מספקת תמונה אחידה של פעילות מוקד השירות ותסייע בשיפור השירות שמעניקה MegaFon ליותר מ-6 מליון לקוחותיה
נייס מערכות (ת"א: נייס, NICE: NASDAQ) ו-MegaFon, מפעילת סלולר מובילה ברוסיה, הודיעו היום כי MegaFon הרחיבה את סביבת נייס-אוויה בה היא פועלת, עם הטמעה מוצלחת של הפתרון של נייס לאופטימיזיצית ניהול איכות, שהינו פתרון חדשני לניהול איכות במוקדי שירות, והמהווה חלק מ-NICE SmartCenter.

הטמעת הפתרון של נייס תאפשר ל-MegaFon למקסם את דינמיקת הקשר עם לקוחותיה באמצעות קבלת תמונה אחידה של פעילות מוקד השירות ושיפור איכות השירות הניתן למנויים, המאפשרים שיפור בנאמנות ובשביעות רצון הלקוחות.

MegaFon, ספקית השירות הסלולרי הראשונה של דור שלישי ו-GSM ברוסיה, שמה דגש מיוחד על השירות הניתן ליותר מ-50 מליון מנוייה. הפתרון של נייס הוטמע במטרה לסייע למנהלי מוקד השירות של MegaFon להבין טוב יותר כיצד נציגי השירות יכולים לשפר את הטיפול בשיחות הקשורות בשירות לקוחות ללא קשר לנושא הפנייה - נדידה, שיחות ועידה, העברת פקס או מידע.

הפתרון של נייס לאופטימיזצית ניהול איכות מתוכנן לסייע בשיפור יכולות נציגי השירות, כך שיוכלו לטפל בשיחות מורכבות יותר כגון שאלות של מנויים בדבר חיסכון בעלויות שיחה ותעבורת אינטרנט, כמו גם בשיחות מלקוחות פוטנציאלים המבררים כיצד יוכלו להפוך למנויים. על- ידי קישור אוטומטי בין מגמות ותפקוד נציג השירות, תוכל MegaFon לפתח תוכניות ייעודית לשיפור צוות מוקד השירות, ובכך לשפר את השירות ואת שביעות רצון הלקוחות.

נטליה ספיטסינה, מנהלת תחום מסחרי בסניף Stolichny של OJSC «MegaFon», אמרה כי "אחד האינידקטורים העסקיים החשובים של MegaFon הינו העמידה בציפיות ובדרישות לשירות ברמה הגבוהה ביותר מצד הלקוחות. העובדה כי אנו ספק מוביל ברמת שירות הלקוחות משמשת כגורם מבדל של MegaFon בשוק התקשורת הרוסי. הפתרון של נייס לאופטימיזצית ניהול האיכות יסייע לנו בחיזוק נוסף בתחום זה.”

"שוק התקשורת הסלולרית הינו תחרותי ביותר ורמת שירות יכולה להכריע את גורלו של הספק," אמר שלומי כהן, נשיא נייס EMEA. " הפתרון המקיף של נייס לניהול איכות הינו הבחירה הנכונה עבור MegaFon ומאפשר לה להקדים את מתחריה על-ידי גישור הפער שבין תהליכי ניהול האיכות הקיימים בארגון לבין היעדים העסקיים החשובים שלו."

OJSC (MegaFon) הינה חברה הסלולרית הראשונה ברוסיה הפועלת בסטנדרט ה-GSM900/1800 והדור השלישי (UMTS/HSDPA). החברה נוסדה במאי 2002 לאחר תהליך רה-אורגניזציה וייסוד מחדש של חברת Open Joint Stock Company <> ושילוב עם CSC <> (מוסקבה) תחת מותג אחד.

תחום הרישוי של OJSC <>, כמו גם זה של כל חברות הבנות מכסה את כל שטח הפדרציה הרוסית הכולל אוכלוסיה של למעלה מ-145 מליון איש.

נייס מערכות (NASDAQ: NICE, ת"א: נייס), מתמחה במתן פתרונות למינוף המידע הגלום באינטראקציות ושירותים בעלי ערך מוסף, המבוססים על ניתוחים מתקדמים של אינטראקציות שמקורן בתוכן מולטימדיה בלתי מובנה, ומידע שמקורו בעסקאות, הכולל תקשורת בטלפון, אינטרנט, אימייל, רדיו, ווידאו ומקורות מידע נוספים . הפתרונות של נייס עונים על צרכיהם של השוק הארגוני ושוק האבטחה ומאפשרים לפעול


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il