TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א ננעלה בעליות קלות; מדד המעו"ף הוסיף 0.6%


לוגו בורסה
בורסת ת"א חתמה את יום המסחר בעליות שערים. בפתיחת המסחר נרשמו ירידות, אולם בהמשך היום המגמה השתנתה והמדדים החלו לטפס. מדד המעו"ף עלה ב-0.6% לרמה של 1,131 נקודות, מדד תל אביב 100 התחזק ב-0.3%
בורסת ת"א חתמה את יום המסחר בעליות שערים. בפתיחת המסחר נרשמו ירידות, אולם בהמשך היום המגמה השתנתה והמדדים החלו לטפס. מדד המעו"ף עלה ב-0.6% לרמה של 1,131 נקודות, מדד תל אביב 100 התחזק ב-0.3% וננעל ברמה של 1,053.4 נקודות; מדד מניות הבנקים עלה ב-0.6%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-2.22 מיליארד שקל. סמוך לתום שעות המסחר בתל אביב, הצביעו החוזים העתידיים בארה"ב על עליות של עד 0.3% במדדים המובילים.

מניית סלקום בלטה עם עלייה של 4.6% בתגובה לדוחות הכספיים החיוביים שפרסמה החברה בבוקר. שותפות לפידות חלץ זינקה ב-12.5% בעקבות המגעים להכנסת איש העסקים טדי שגיא להשקעה בחברה.

שוקי המניות באסיה סגרו הבוקר את המסחר בירידות שערים חדות, זאת ברקע למגמה השלילית בסוף השבוע בעולם. המדד בשנחאי בלט בירידה של מעל ל-5%. המדד המשיך להיפגע מחששות מקומיות, כי הממשלה תנקוט בצעדים כדי לעצור את העלייה במחירי הנכסים.

מניית אפריקה ישראל ירדה ב-1.3%. בימים האחרונים איבדה המניה אחוזים רבים בצל החשש כי מחזיקי האג"ח יבקשו לממש את המניות שקיבלו בהסדר. אפריקה מגורים הוסיפה 0.4%, אחרי שסיכמה את הרבעון הראשון של השנה עם גידול של כ-180% בהכנסות לסך של כ-171 מיליון שקל בהשוואה לכ-61 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

מניית אולטרה שייפ איבדה 2%. החברה דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון. החברה המשיכה לדווח על הפסד, כאשר במהלך הרבעון מכירות החברה ירדו ב-16% ברקע לירידה במכירות מתמירים ובירידה במחיר הממוצע למכשירי החברה להצרת היקפים.

מניית נכסים ובנין עלתה ב-0.8%. החברה דיווחה אמש על EBITDA (רווח נקי לפני מיסים על הכנסה, הוצאות מימון, פחת, הפחתות, שערוכים וחלק החברה ברווחי חברות מוחזקות) בסך של כ-155 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2010 לעומת כ-140 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.

פרוטרום השילה 0.5%. החברה, העוסקת בתחום התמציות טעם וריח, דיווחה כי הכנסותיה ברבעון האחרון הסתכמו ב-113.5 מיליון דולר, עליה של 15% בהשוואה לרבעון המקביל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il