TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אאורה השקעות: רכשה קרקע בפרדס חנה לבניית 216 יחידות דיור בהיקף של כ-145 מיליון שקל


אאורה
צברה עודפים של 200 מיליון שקל בישראל; מנכ"ל החברה, בועז משעולי, אמר: "אנו ממשיכים להרחיב את הפעילויות שלנו בישראל ובארה"ב לאור אמונתנו שאזורים אלו יהוו את מנועי הצמיחה לחברה בשנים הקרובות"
אאורה השקעות מדווחת היום כי רכשה באמצעות חברת הבת, אאורה ישראל, חטיבת קרקע בשטח של 8 דונם המיועדת לבניית 216 יחידות דיור בפרדס חנה-כרכור.
עלות הפרויקט מוערכת בכ-145 מיליון שקל והוא צפוי להניב לחברה רווחים בהיקף של כ-30 מיליון שקל.

השטח אותו רוכשת אאורה הינו ארבעה מגרשים בשכונת נווה פרדסים בפרדס חנה כרכור בו תבנה החברה 4 בניינים. תמורת המגרשים, כולל פיתוח, תשלם אאורה ישראל סך של כ- 27 מיליון שקל. בנוסף, תשלם אאורה ישראל סך של 1.5 מיליון ש"ח בגין היתרים ועבודות בניה שבוצעו ביחס לאחד המגרשים. בכוונת החברה לבנות את הפרויקט ב- 4 שלבים (בניין אחד בכל שלב) ולהתחיל בביצועו ושיווקו של השלב הראשון בתוך כחודשיים.

פרויקט זה מתווסף ל-10 פרויקטי בנייה למגורים של אאורה ישראל הצפויים להניב רווח נוסף של כ-100 מיליון שקל, ולפרויקט הבנייה למגורים ביהוד הצפוי להניב לחברה רווח של 52 מיליון שקל.בסך הכל צופה עודפים החברה עודפים מצטברים בגין פרויקטי הבנייה למגורים בישראל של כ-200 מיליון שקל.

בימים אלו משלימה אאורה את מסירת שני הבניינים בפרויקט HIGH. סך התקבולים ממכירת דירות בפרויקט זה עומד על כ-275 מיליון שקל.

בנוסף לפעילות הבנייה למגורים בישראל, פועלת החברה לשיווק מגרשים בהרחבות במגזר החקלאי דרך חברת נופי בראשית (50%) המשווקת מגרשים לבנייה צמודת קרקע במושבים אביעזר, לוזית, ואדרת, וכן בשני מושבים חדשים שהצטרפו לאחרונה: מצליח, ובר גיורא.

בניו יורק החלה החברה לאחרונה פעילות של רכישת בניני דירות והפעלתם כמלון דירות לשהייה לטווח בינוני. הבניין הראשון בפעילות זו נרכש לפני כ-5 חודשים ומכיל כ-140 יחידות דיור. עלות הבניין לאחר השלמת השיפוץ צפויה להגיע לכ-100 מיליון שקל והוא מופעל על ידי חברת ניהול המשותפת לחברה ולמשקיע מקומי המתמחה בתחום.

אאורה פועלת לאיתור בניני מגורים נוספים בניו יורק המתאימים לפעילות זו. החברה נמצאת גם במו"מ לייזום פרויקטים נוספים לבנייה למגורים בישראל.

מנכ"ל החברה, בועז משעולי, אמר: "אנו ממשיכים להרחיב את הפעילויות שלנו בישראל ובארה"ב לאור אמונתנו שאזורים אלו יהוו את מנועי הצמיחה לחברה בשנים הקרובות".
אודות אאורה השקעות

לאאורה השקעות יש חמש פעילויות בהן היא שותפה הכוללות את אאורה ישראל המתמקדת בבניה למגורים בישראל, נופי בראשית המתמקדת בהרחבות למגזר החקלאי, פעילות בניו יורק לרכישת בנייני דירות והשכרת הדירות לתקופות קצרות, רשת של מרכזי קניות ברומניה בשיתוף עם GTC מקבוצת קרדן ושטחים לבניה למגורים ברומניה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il