TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפריקה ישראל גייסה 380 מיליון שקל בהנפקת זכויות


לב לבייב. הבטיח וקיים
300 מיליון שקל התקבלו מבעל השליטה, לב לבייב כפי שהתחייב במסגרת הסדר; 80 מיליון שקל נוספים התקבלו מציבור המשקיעים במחיר של 36 שקלים למנייה
הצלחה גדולה בהנפקת הזכויות של אפריקה ישראל: חברת אפריקה ישראל הודיעה היום (ג') כי, גייסה 380 מיליון ₪ בהנפקת זכויות לציבור.

במסגרת הנפקת הזכויות 300 מיליון שקל התקבלו מבעל השליטה מר לב לבייב כפי שהתחייב במסגרת ההסדר. בנוסף, 80 מיליון שקל התקבלו מציבור המשקיעים במחיר של 36 שקלים למניה.
איזי כהן, מנכ"ל אפריקה ישראל אמר כי, תוצאות הנפקת הזכויות מעידות על הבעת אמון רבה הן, של בעל השליטה מר לב לבייב והן, של ציבור המשקיעים בחברה ובעתידה העסקי.

לדבריו של כהן, בניגוד לטלטלות הפוקדות את שוק ההון כתוצאה מהמשבר הכלכלי ביוון וסממני השפל המאפיינים את השווקים בחר ציבור המשקיעים בישראל להשקיע בחברה.
כהן הוסיף עוד כי, מהלך זה של הנפקת הזכויות הינו תנאי מהותי ביותר בהצלחת השלמת ההסדר ועם סיומו חוזק ההון העצמי של אפריקה ישראל ב-380 מיליון שקל.

"הנפקת והזרמת הכסף לחברה הם שמאפשרים את יציאתה של אפריקה ישראל לדרך חדשה כחברה המחוזקת במבנה הון וחוב טובים יותר", הדגיש כהן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il