TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר IDC-EMC: עד שנת 2020 יגדל נפח המידע הנוצר ביקום הדיגיטלי פי 44


EMC
1.2 זטה בייט מידע ייווצר ביקום הדיגיטלי ב- 2010; ב- 2009 חל גידול של 62% בנפח המידע הדיגיטאלי בהשוואה ל- 2008; יותר מ- 70% מהיקום הדיגיטלי נוצר על ידי אנשים פרטיים; עד שנת 2020 יותר משליש כל המידע הדיגיטלי הנוצר מידי שנה יהיה בתשתית מחשוב ענן או יעבור דרכה

EMC, המובילה בפתרונות לניהול תשתיות המידע, פרסמה את תוצאות המחקר "עשור ליקום הדיגיטלי – האם אתה מוכן?" שערכה חברת המחקר IDC במימון EMC. עדכון רביעי זה למחקר הראשון הנעשה בנושא שיעור הצמיחה בנפח המידע ביקום הדיגיטלי, נועד לאמוד ולנבא את כמויות המידע הדיגיטלי העצומות הנוצרות ומועתקות מידי שנה, וההשלכות שיש לכך על אנשים פרטיים ואנשי המקצוע בתחומי טכנולוגית המידע ברחבי העולם.

במהלך "השפל הגדול" של שנת 2009 חל גידול של 62% בנפח המידע הדיגיטאלי בהשוואה לשנת 2008 והגיע לנפח של 800 מיליארד גיגה בייטים (0.8 זטה בייטים). זטה בייט אחד שווה לטריליון אחד של גיגה בייט. לפי הערכות המחקר, נפח המידע הדיגיטלי שייווצר בשנת 2010 יהיה 1.2 זטה בייט, והוא ישתווה -
להיקף המידע הדיגיטלי שייווצר על ידי כל גבר, אישה וילד ברחבי העולם "המצייצים" ללא הפסקה במשך 100 שנה;

ל-75 מיליארד מחשבי i-Pad בנפח של GB16 שיכולים למלא את אצטדיון וומבלי עד גדותיו 41 פעמים, או את מנהרת ה"מון בלאן" בין איטליה לצרפת 84 פעמים, או את מנהרת מאיץ החלקיקים במעבדת CREN 151 פעמים, או את האצטדיון הלאומי של בייג'ין 15.5 פעמים או את מגדל 101 הקומות שבטייפי 23 פעמים.

ל 125 מיליון שנות שידור ברצף של הסדרה "24 שעות" של רשת Fox באורך מלא.

ל 707 טריליון העתקים של יותר מ- 2000 הדפים שמכיל חוק הבריאות האמריקאי החדש שנחקק במרץ 2010. כמות מסמכים זו בערימה יכולה להשתרע על פני המרחק בין כדור הארץ לכוכב פלוטו וחזרה 16 פעם או לכסות בנייר כל סנטימטר מאדמת ארה"ב בעומק של 305 מטר.

יתרה מכך, כמות הקבצים, התמונות, אמצעי התיעוד ופורמטים אחרים של מידע דיגיטלי שנידרש לנהל ולאבטח, תגדל פי 67. חרף זאת, מספר אנשי המקצוע בתחום טכנולוגיות המידע בעולם יגדל רק פי 1.4. בהתאם, נדרשים מנהלי מערכות המידע לאתר רמות חדשות של זריזות, יעילות ושליטה באמצעות מעבר מהיר לסביבות מחשוב ענן פרטיות.

עוד עולה מהמחקר כי:

בין השנים 2009 ל- 2020, עד שכל פלטפורמות המדיה העיקריות - קול, טלוויזיה, רדיו, דפוס – ישלימו את המעבר מפורמט אנלוגי לדיגיטאלי, צפויה כמות המידע הדיגיטלי שנוצר מידי שנה לגדול פי 44.

עד שנת 2020 יותר משליש של כל המידע הדיגיטלי הנוצר מידי שנה יהיה בענן או יעבור דרכו.

IDC מעריכה כי הגידול בהוצאות IT המושקעות בפיתוח טכנולוגית מחשוב ענן, יוביל לגידול של יותר מטריליון דולר בהכנסות בין 2009 ל- 2014, זאת בהתבסס על השימוש שעושים ארגונים בשירותי ענן כדי לצמצם את החלק היחסי בתקציבי IT המושקעים בתחזוקת מערכות ישנות.

עד שנת 2020 אחוז המידע הדיגיטלי שיחייב רמת אבטחה גבוהה, בנוסף לרמה הבסיסית, יגדל מ- 30% ל- 50%.

כיום נוצר 35% יותר מידע דיגיטלי מנפח הקיבולת הקיימת לאחסונו. נתון זה יקפוץ ליותר
מ- 60% במהלך השנים הקרובות.

יותר מ- 70% מהיקום הדיגיטלי נוצר על ידי אנשים פרטיים. אך על הארגונים מוטלת האחריות לאחסון, אבטחה וניהול של 80% מהיקום הדיגיטלי. אחריות ארגונית זו רק תגדל ככל שהרשתות החברתיות וטכנולוגיות Web 2.0 ימשיכו לחדור אל עולם העסקים.

ג'ו טוצ'י, יו"ר ומנכ"ל EMC: "מחקר היקום הדיגיטלי שנערך השנה חושף סוגיות דחופות רבות, קצרות וארוכות טווח, שמנהלי מערכות מידע מתמודדים עימן בעת תכנון האסטרטגיות והשקעות ה- IT שלהם. הם מהר מאוד מגלים, כי על מנת להישאר במשחק עליהם לעשות דברים אחרת ולהחליף תשתיות מסורתיות במרכזי מידע מבוססי טכנולוגית ענן פרטי, המציעים את ה- IT כשירות ללקוחות פנימיים וחיצוניים. מחשוב ענן פרטי, גל ה- IT המוביל הבא, יאפשר לארגונים וצרכנים ליישם דרכים חדשות, ממוכנות יותר, לנהל ולאבטח את המידע הנוצר ללא הגבלה".

EMC2 היא חברה ציבורית (נאסד"ק: EMC ), מובילה עולמית בתחום פתרונות חומרה ותוכנה לניהול תשתית המידע, יעוץ ושירותים מקצועיים. את שנת 2009 סיימה EMC עם הכנסות בהיקף 14 מיליארד דולר.

EMC2 ישראל הוקמה בשנת 1994 ומעסיקה כ-650 עובדים במרכז המכירות והשירותים בפארק אזורים בפתח-תקווה, בסניפי מרכז הפיתוח ברמת גן, נתניה וכפר סבא ובפעילות RSA בהרצליה. על לקוחות EMC2 בארץ נמנים ארגונים במגוון תחומי התעשייה והמסחר, הטלקום, הפיננסים והביטחון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il