TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר אמריקאי: הצלחה גורפת ומלאה לרובוט של מזור במיקום שתלים, ביותר מ-1100 ניתוחי עמוד שדרה מורכבים


מזור
% מהשתלים מוקמו באמצעות הרובוט בדיוק התואם לדרישות הקליניות, ורק שתל בודד הושתל במיקום שאינו אופטימאלי, אך ללא כל פגיעה קלינית בחולה
מזור טכנולוגיות מודיעה על פרסום רשמי של תוצאות מחקר ראשון מקיף בו סיכמו מנתחים מומחים לכירורגיית עמוד שדרה בילדים מבית החולים Scottish Rite באטלנטה ואוניברסיטת Duke בצפון קרוליינה בארה"ב, על תוצאות השימוש ברובוט של מזור בניתוחי ילדים הסובלים ממחלות עמוד שדרה קשות כדוגמת עקמת ועיוותי חוליות (Scoliosis and Defotrmity).

במהלך התקופה נותחו באמצעות הרובוט 647 חוליות עמוד שדרה של 80 ילדים. 1,163 שתלי עמוד שדרה הושתלו בחוליות אלו באמצעות הרובוט המיניאטורי של חברת מזור. ניתוחי חולים הסובלים ממחלות אלו מורכבים וארוכים ובמהלכם מושתלים שתלים רבים בגב כל אחד מהחולים.

מטרת השתלים הינה לתקן עיוותים שונים בעמוד השדרה של ילדים הסובלים ממחלת העקמת. הניתוח המדובר מורכב במיוחד משום העיוותים הקשים במבנה החוליות ביחס לחוליות נורמאליות והקושי הרב בניווט ומיקום השתלים.

בסיכום תוצאות המחקר מתאר החוקר הראשי, דר' דניס דויטו, ש 99.9% מהשתלים מוקמו באמצעות הרובוט בדיוק התואם לדרישות הקליניות. ורק שתל בודד הושתל במיקום שאינו אופטימאלי, אך ללא כל פגיעה קלינית בחולה. החוקרים מסבירים במחקר שאי הדיוק באותו מקרה בודד נבע מטעות של המנתח ואף מציינים שאינם מייחסים את אי הדיוק לרובוט.

בנוסף מציין הסיכום שאף לא אחד מהילדים המנותחים נדרש לעבור ניתוח תיקון של תוצאות הניתוח הראשון, ממצא שהוא בולט וחריג ביותר בתחום זה בהשוואה לנתונים המפורסמים בספרות.

יצוין שבספרות המדעית מתואר שיעור של כ 20-40% אי דיוק במיקום שתלים בניתוחים רגילים ואף מתואר שכ 10% מהשתלים ממוקמים במהלך ניתוחי עמוד שדרה ממוקמים במידת אי דיוק שיש לה השפעות קליניות מהותיות אשר מריעות את מצב החולה וגורמות עד לכדי שיתוקים והפרעות תפקודיות.

תוצאות המחקר הנ"ל מעידות באופן מובהק על דיוק הרובוט של מזור והערך המוסף שלו בניתוחי עמוד שדרה רגילים ובמיוחד בניתוחים מורכבים ומסובכים כדוגמת ניתוחי תיקון עקמת. המחקר המדובר מתפרסם בכנס של אגודת ניתוחי מפרקי השדרה (SAS) שהתקיים במהלך סוף השבוע בניו אורלינס, ארה"ב.

פרסום המחקר תומך באסטרטגיית השיווק של החברה ויתרום לקידום וחיזוק פעילות החברה בשוק היעד האמריקאי ובחדירה למרכזי ניתוח עמוד שדרה נוספים, פעילות אותה החלה החברה לקדם לאחרונה.

מזור נוסדה ב-2001 והיא עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים לתמיכה בפרוצדורות כירורגיות בתחום האורטופדיה והנוירוכירורגיה. לחברה פיתוחים נוספים בתחום ניתוחים מונחי הדמיה, שעיקרם הכוונה וניווט של כלים כירורגים בדייקנות גבוהה ובפולשנות מזערית אל גוף האדם, תוך שימוש בטכנולוגיות של הדמיה תלת ממדית ורובוטיקה מיניאטורית.

מוצר הדגל של החברה הוא ה SpineAssist המאושר רגולטורית באירופה ובארה"ב ושני מוצרים הנמצאים בשלבי פיתוח: ה GO LIF המאפשר ניתוח בפולשנות מזערית בעזרת ה SpineAssist ומוצר הC-Insight , המאושר רגולטורית באירופה ובארה"ב, מוצר מבוסס תוכנה שמאפשר הדמיה תלת מימד בחדר הניתוח. בין בעלי המניות הבולטים של מזור נמנים קרן ההשקעות של ג'ונסון אנד ג'ונסון, קרנות הון הסיכון: Alice Ventures וקרן שלום וכן מגדל אחזקות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il