TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלל פיננסים על בזק: תשואת יתר ומחיר יעד למניה 10.4 שקלים


בזק
צחי אברהם, אנליסט כלל פיננסים ברוקראז' לבזק- לקראת הרבעון הראשון: אנחנו מעריכים שמניית בזק תראה תוצאות טובות יותר משל המעו"ף הן בשל תוצאות 2010 והן לאור השיפור הצפוי ב- 2011 עם ירידת היקף ההשקעות ההוניות
השליטה בחברה הועברה לידיים של שאול אלוביץ, דיבידנד של 2.45 מיליארד ₪ חולק לידי המשקיעים, ובזק מתיישרת הרחק מסערות העבר אל עבר סיפור סולידי יותר למשקיעים, שמציג דומיננטיות בשוק התקשורת הישראלי ומניב תשואת דיבידנד של 8.5% לשנה הקרובה.

אנחנו מעריכים שמניית בזק תראה תוצאות טובות יותר משל המעו"ף הן בשל תוצאות 2010 והן לאור השיפור הצפוי ב- 2011 עם ירידת היקף ההשקעות ההוניות. אנחנו חוזרים על ת.יתר במחיר יעד מעודכן של 10.4₪.

פלאפון – הרגולציה האגרסיבית שאמורה להוריד את דמי הקישוריות באופן חד הפכה את מנוע הצמיחה של קבוצת בזק לעקב אכילס פוטנציאלי. אנחנו מורידים את הציפיות שלנו מהחברה לטווח הארוך אך הרבעון הקרוב, כמו גם השנתיים הקרובות יבטיחו שיפור מתמשך לאור העברת מנויים לרשת החדשה, שיוצרים גידול עקבי בהכנסה ממידע ושיפור בהכנסה למנוי.
אנחנו מעריכים שפלאפון תוסיף עוד 23 אלף מנויים ותגדיל את ה- ARPU ל132 ₪ ברבעון הראשון מול 128 ₪ ברבעון המקביל.

בזק קווי – ההכנסות מטלפוניה ממשיכות לרדת אך בקצב איטי יותר עקב איבוד מנויים לטובת ה VOB (סמייל,פרטנר) שעדיין עושים שימוש בתשתית של בזק בניגוד להוט. מגזרי האינטרנט והתמסורת ממשיכים לגדול בקצב חד ספרתי גבוה ובסך הכל אנחנו מניחים סעיף EBITDA יציב ברבעון הקרוב על רקע קיצוץ הוצאות בהפעלה וכלליות וגידול עונתי בהוצאות השכר.

בזק בינלאומי – נכנסת חזק יותר אל תחום ה- IT אבל מרבית ההכנסות וההשפעה ימשיך להגיע בכיוון פעילות ה- ISP שנמצאת תחת תחרות אגרסיבית מכיוון השחקנים החדשים ואנחנו מעריכים תוצאות דומות לאילו של הרבעון המקביל אשתקד.

YES – תחום הטלוויזיה הרב ערוצית ממשיך להתכווץ גם ברבעון הראשון כשאר YES אמורה לשמור על מספר מנויים דומה לעומת איבוד המנויים של הוט. החברה השיקה VOD אבל אפסייד אפשרי בדמות רכש משותף עם הוט עדיין לא נסגר.

רכישת השליטה בוואלה – נראית מעשה פיננסי סביר עקב מכפיל EBITDA של 5.5 על שנת 2010 לחברה שצומחת בעקביות אבל קשה לנו לראות סינרגיה או השפעה משמעותית על הפעילות של בזק.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il