TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פועלים: המגמה החיובית בשוק תימשך


בנק הפועלים
כלכלני הפועלים סבורים כי תחזיות הבנק המרכזי, לפיהן התוצר המקומי ימשיך לצמוח גם בשנתיים הקרובות בקצב של 3.7% ויותר, הן ביטוי לעוצמת הכלכלה; ממליצים להחזיק מט"ח בשיעור של כ- 10%, תוך פיזור מטבעי כולל
על אף התנודות של הימים האחרונים, שוק המניות המקומי ממשיך להתבסס ברמותיו הגבוהות. אנו סבורים, כי המגמה שתאפיין את השוק במבט לעתיד תמשיך להיות חיובית-מתונה.
מגמה זו תיתמך להערכתנו בביצועי כלכלה המקומית, אשר ממשיכה להפגין איתנות, כפי שנוכחנו בשבוע האחרון בדוח השנתי של בנק ישראל.

תחזיות הבנק המרכזי, לפיהן התוצר המקומי ימשיך לצמוח גם בשנתיים הקרובות בקצב של 3.7% ויותר, הן ביטוי לעוצמת הכלכלה, והדבר יקרין להערכתנו הן על תוצאות החברות, והן על שוק המניות המקומי.

במישור המיקרו, לאחר שהרבעון הרביעי התאפיין ברווחיות שיא של כלל חברות המעו"ף (אם כי יש לסייג ולומר כי רווחיות זו מושפעת מגורמים חד פעמיים, וכן משינוי הרכב המדד והחלפתן של חברות מפסידות בשותפויות הגז הרווחיות), אנו סבורים כי 2010 תשמור על מגמת השיפור בתוצאות החברות, בעיקר אלו המוטות לכלכלה המקומית.

כמו כן, התשואות הנמוכות בשוק האג"ח הממשלתי עשויות גם הן לתמוך בשוק המניות המקומי.

לאור זאת, אנו ממשיכים לראות בחיוב את ההשקעה במניות, תוך חידוד המלצתנו להתמקד בעיקר במניות נבחרות, ופחות במדדים. זאת, בשל הערכתנו כי השונות בין המניות תגדל, בהתאם לתמחור הספציפי של כל מניה ולביצועיהן העסקיים של החברות. כאמצעי הגנה לטווח ארוך מומלץ להשתמש בפקודות Stop loss.

הדולר התחזק השבוע מול השקל, במקביל למגמת התחזקותו מול האירו בשוק המט"ח הבינלאומי. במהלך השבועיים האחרונים הדולר התחזק מול השקל ב- 1% והוא הצליח להתרחק במקצת מקו התמיכה הפסיכולוגי החזק של 3.7 ₪ לדולר. עם זאת, גם השבוע השקל קיבל תמיכה מנתוני המאקרו החזקים של ישראל. זאת, בעקבות העלאת תחזיות הצמיחה על ידי בנק ישראל, לרמות של 3.7% ו- 4% בשנים 2010 ו- 2011, בהתאמה.

להערכתנו, השקל צפוי להיסחר בתקופה הקרובה במגמה מעורבת, בהשפעת התפתחויות במסחר בדולר ובשוקי המניות בעולם. כמו כן, יושפע השקל מגורמים מקומיים מנוגדים. מחד, הגורם העיקרי התומך בהיחלשות השקל הוא רכישת דולרים אפשרית על ידי בנק ישראל. מאידך, בין הגורמים התומכים בהתחזקות השקל ניתן למנות את הכלכלה היציבה בישראל והציפיות להעלאת ריבית נוספת ע"י בנק ישראל (אם כי בקצב מתון) ובעקבותיה, הרחבת הפער בין הריבית השקלית והדולרית.

לאור האמור לעיל, אנו ממליצים להחזיק מט"ח בשיעור של כ- 10%, תוך פיזור מטבעי כולל באירו, ליש"ט ודולר, במטרה לצמצם את הסיכון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il