TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כרמלסוניקס חותמת על הסכמי הפצה נוספים בארה"ב


כרמלסוניקס
הטכנולוגייה של החברה מאפשרת ניטור של חולה אסטמה בביתו, בשנתו, במעבדה, או בבית החולים; חברת הבת האמריקאית צופה כיסוי הפצה מלא של ארה"ב תוך שישה חודשים
חברת כרמלסוניקס (ASX: KSX) וסניפיה בישראל, בארה"ב ובמלבורן, אוסטרליה PulmoSonix Pty Ltd, מדווחת כי חתמה על הסכמי הפצה נוספים להפצת מוצרי החברה בארה"ב.

הסכמים חדשים אלו, ביחד עם חברת ההפצה הקיימת Respitech המכסה את פנסילבניה, ניו ג'רזי, מרילנד, דלוור, צפון קרוליינה ווירג'יניה, מצטרפים לכיסוי ישיר של מדינות קליפורניה, אריזונה, ניו מקסיקו, מינסוטה, צפון ודרום דקוטה, ויסקונסין, איווה, נברסקה ואילינוי, מספקים כ- 55% מצורכי שירותי הרפואה בארה"ב. חברת הבת האמריקאית צופה כיסוי הפצה מלא של ארה"ב תוך שישה חודשים.

התוספת החדשה ביותר לרשת המפיצים בארה"ב הינה חברת Nightingale-Alan Medical עם רכישה ראשונית של מלאי של 14 WheezoMeters™ לצרכי הדגמה. מר Rick Almasy, מנהלה הכללי ובעל החברה אמר: "החלטנו לייצג טכנולוגיה מבוססת על חדשנות וקונספט המשפרים תוצאות קליניות או מצמצמים עלויות. אנו נרגשים לקראת הצגת הטכנולוגיה האקוסטית של כרמלסוניקס והפיכתה למתכונת ניהול ביתי של אסתמה."

ל The Wayne Morrill Group (WMG) בעלת נוכחות ותיקה ונמרצת של שיווק ומכירות באזור דרום מרכז ארה"ב. קבוצה זו מנהלת 4 מפיצים מבוססים עם נגישות למעבדות שינה בנוסף על שיווק לרופאים והטיפול הביתי.

חברת הפצה נוספת הינה Medical Surgical Electronics אשר תקדם מכירות בצפון מרכז ארה"ב. מר Brad Bristol, מנהלה הכללי, מביא עמו 25 שנות ניסיון שיווקי עם דגש חדש על שוק בדיקות שינה. כרמלסוניקס צופה לרווח משמעותי מנוכחות שוק ומאגר הלקוחות של מפיץ זה.

חברת כרמלסוניקס מתמקדת בייצור, שיווק, ומכירת מוצרים לא פולשניים בתחום האקוסטיקה של הריאות לניהול מחלות ריאה. תפוצת מחלת האסטמה עומדת כיום 6-16% מהאוכלוסייה במדינות המפותחות. שיעור ההוצאות על מחלה זו עובר את ה 15 מיליארד דולר בארה"ב בלבד. טכנולוגיה לניהול אסטמה מייצגת חדשנות בתחום, ומיועדת לזקנים ולצעירים מאוד אשר מתקשים לבצע את הבדיקות הנדרשות מהם.

הטכנולוגייה הנה תוצר של השקעה רבה בפיתוח ובדיקות בצפון אמריקה, אירופה, אוסטרליה, המזרח הרחוק וישראל. לראשונה הטכנולוגייה מאפשרת ניטור של חולה בביתו, בשנתו, במעבדה, או בבית החולים.

מר Steve Bartley, מנהל המכירות של כרמלסוניקס ארה"ב, אמר על המפיצים שנוספו, "אני מאד מרוצה מתוספת איכותית זו של מפיצים שסחפה החברה בטכנולוגיה החדשנית של ניטור אקוסטי של נשימה (Acoustic Respiratory Monitoring – ARM). המקצועיות והניסיון השיווקי הרב של מפיצים אלו הינם מתאימים במיוחד לחשיפת טכנולוגיה חדשנית זו לקהילה הרפואית ולצרכני מוצרים רפואיים בארה"ב."

מר פיטר מרקס, יו"ר דירקטוריון החברה הוסיף, " התפתחויות אלו חשובות ומהוות חלק מהדחיפה הנמשכת של מוצרי החברה לשווקים השונים. השוק האמריקאי, הכולל אוכלוסיה של 300 מיליון איש עם תמ"ג לנפש של 50,000 דולר אמריקאי (רישום 2008), הוא שוק חשוב ודינמי. אנו חוזים התפתחויות חיוביות בשוק מוביל זה וצופים תוצאות עסקיות חיוביות עם שותפינו החדשים."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il