TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ווקלטק קיבלה הזמנה של כמיליון דולר מחברת טלקום מובילה מרוסיה


ווקלטק
תתקין את ה- Class-5 בחברה עם מעל 100 אלף מנויים; ב-2009 חתמה ווקלטק על מספר חוזים חשובים ברוסיה ומדינות חבר העמים
ווקלטק תקשורת (סימול: VOCL), מפתחת טכנולוגיית ה-VoIP וספקית מובילה של פתרונות תקשורת מתקדמים על גבי רשת האינטרנט עבור ספקי שירותי טלפוניה, הודיעה היום כי אחת מחברות הטלקום המובילות (Tier1 ) ברוסיה בחרה בטכנולוגיית הVoIP Class-5 שלה כפלטפורמת הליבה לשירותי טלפוניה אינטרנטית - VoIP.

ההזמנה הראשונה, המהווה צעד ראשון בפריסת הטכנולוגיה, כוללת את פתרון ה- Essentra BAX Large-Scale Class-5 של ווקלטק, לתמיכה ביותר מ- 100 אלף מנויים.
ההתקנה כוללת מגוון רחב של אפליקציות המאפשרת ללקוח להעביר את הרשת שלו בצורה חלקה ושקופה לתשתית IP מלאה ולהציע למנוייו את שירותי טלפוניית ה- IP המתקדמים ביותר.

התקנה זו הינה חלק מסידרה של זכיות של ווקלטק ברוסיה והיא מצטרפת לחוזים שחתמה ווקלטק בשנה שעברה עם חברת Dalsvyaz, , מקבוצת SvyazInvest - חברת הטלקום הגדולה ברוסיה וכן עם חברות התקשורת Russian Company ו-VMB מסנט פטרסבורג.

"הפתרון שלנו מאפשר לחברת הטלקום להציע בביטחה שירותי תקשורת מתקדמים וליהנות ממנוע צמיחה איתן לעסקיו", אמר עידו גור, נשיא ומנכ"ל ווקלטק. "עסקה זו מייצגת את כניסתנו המתמשכת לחברות טלקום Tier 1 ברוסיה ומחזקת את מעמדנו כספקית עולמית של שירותי VoIP ושירותי תקשורת מאוחדים. אנו מצפים להטמעת הפתרונות שלנו אצל לקוח זה ולהמשך הרחבת הקשרים העסקיים עימו בעתיד".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il