TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלם מערכות תטמיע מערכת SAP ERP בבנק ישראל


החברה, מקבוצת מלם-תים, זכתה במכרז ליישום והטמעה של מערכת SAP ERP בבנק ישראל;חזי כאלו, מנכ"ל בנק ישראל: "פרויקט ה-ERP מהווה ציון דרך חשוב בשדרוג המערכות הניהוליות של הבנק"

מלם מערכות, מקבוצת מלם-תים זכתה בימים אלו בפרויקט ליישום והטמעה של ERP בבנק ישראל. במסגרת הפרויקט תטמיע מלם מספר מודולים עיקריים בבנק : פיננסי, לוגיסטי, סחר חוץ ומשאבי אנוש. בין השאר יכלול הפרויקט יישום והטמעה של המודולים במערכת וכן מתן שירותי תמיכה למערכות לניהול הבנק ולפעילויות הפיננסית, הלוגיסטית, בינה עסקית, ניהול מכרזים ופורטלים בבנק.
במסגרת הפרויקט תציב חטיבת ה-SAP של מלם בבנק ישראל מספר רב של צוותים מקצועיים הכוללים עשרות מומחים, ביניהם מיישמים, מטמיעים, אנשי הדרכה ועוד. בכוונת הבנק להחליף מספר מערכות נוכחיות אשר שירתו את עובדי הבנק עד כה, במערכת הERP- של SAP אשר תוטמע במסגרת הפרויקט. המערכת שתוטמע עתידה לשרת את ציבור העובדים הרחב של הבנק במחלקות השונות.

מערכת ה ERP תשמש כפלטפורמה ליישום בתחומים חשובים נוספים ותתממשק למערכות הבנק השונות. מלם תיישם את הפרויקט עבור בנק ישראל באחריות כוללת, לרבות – התקנה, התאמה, פיתוח, הטמעה, והדרכת המשתמשים.

אורי ערד, מנכ"ל מלם מערכות מקבוצת מלם-תים: " אנו שמחים על כך שבנק ישראל בחר בנו כשותף למהלך כל כך חשוב עבורו, אנו בטוחים שנצדיק אמון זה. בחירה זאת, בהמשך לזכיות האחרונות, ממשיכה לבסס את מעמדה של מלם מערכות כחברה מובילה ליישומים ארגוניים בכלל ויישומי SAP בפרט."

חזי כאלו, מנכ"ל בנק ישראל: " פרויקט ה-ERP בבנק ישראל מהווה ציון דרך חשוב בשדרוג המערכות הניהוליות של הבנק. אין ספק שמערכת זו תביא לקפיצת מדרגה בשיפור תהליכי העבודה בבנק ישראל, בהיותה מערכת אינטגרטיבית וחוצת ארגון. הבנק בחר בחברת מלם מערכות בהליך מכרזי ואני סמוך ובטוח שהחברה תציב לפרויקט את טובי מומחיה בתחום ה ERP , שצברו ניסיון רב בפרויקטים דומים בישראל"


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il