TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צפי למגמה מעורבת בבורסה בת"א; גבעות תממש רווחים


לוגו בורסה
הבורסה בת,א צפויה להיסחר היום במגמה מעורבת עם נטייה לעליות שערים בעקבות המסחר בוול סטריט ביום חמישי, שסגר שנה מוצלחת במיוחד לשוקי ההון בעולם, כאשר מדדי הנאסד"ק והדאו ג'ונס הגיע לקו הסיום ברמת שיא שנתית
הבורסה בת"א צפויה להיסחר היום במגמה מעורבת עם נטייה לעליות שערים בעקבות המסחר בוול סטריט ביום חמישי, שסגר שנה מוצלחת במיוחד לשוקי ההון בעולם, כאשר מדדי הנאסד"ק והדאו ג'ונס הגיע לקו הסיום ברמת שיא שנתית. טבע תרכז סקרנות לאחר שסיימה את המסחר בניו יורק עם פער ארביטראז' שלילי של 0.88%, אך מרבית העיניים יהיו נשואות למניית שותפות חיפושי הנפט גבעות שרשמה בסוף השבוע שעבר זינוק מדהים של 226% והיום צפויה לממש חלק מהרווחים. החברה הודיעה ביום חמישי כי מצאה סימנים לכמויות נפט משמעותיות בקידוח ליד ראש העין.

ביום חמישי נסגרה בורסת ת"א בעליות שערים כהמשך טבעי למגמה החיובית בבורסת העולם ערב חג המולד. הפקיעה החיובית של אופציות המעו"ף הוסיפה לשמחה הכללית,. מדד ת"א 25 (מעו"ף) עלה ב-1.45% ומדד ת"א 75 התחזק ב-1.7%. מחזור המסחר היה ער והסתכם ב-3.1 מיליארד שקל.

חברת ישיר בית השקעות מעריכה ב-80% את הסיכוי שבנק ישראל יעלה מחר ב-0.25% את הריבית, ונותנת סיכוי של 20% להשארת הריבית על כנה.

מניית בז"ן ירדה ביום חמישי ב-0.5% לאחר שנודע כי עיריית חיפה דורשת מהחברה לשלם בתוך 30 יום דמי ביוב בסך 118 מיליון שקל, והודיעה כי הגשת ערר על הדרישה אינה מעכבת את חובת התשלום. בז"ן טוענת בתגובה כי היא מפנה את שפכיה באמצעות קו ביוב אשר נבנה על ידה, ולמרות שהעירייה ביקשה שהות לבדיקת עצם החיוב, היא לא הסכימה לדחות את מועד התשלום.

מנית כיל סגרה בסוף השבוע שעבר בעלייה של 1.4%, יום לאחר הירידה בשער בעקבות ההודעה על החוזה בין התאגיד הרוסי BPC לחברה סינית על מכירת 1.2 מיליון טון אשלג בסכום של 350 דולר לטון.
חברת אמות השקעות עלתה ב-0.4% לאחר שהודיעה כי רכשה מידי חברת ישראלום נכסים את הזכויות בבניין פלאפון בגבעתיים, אשר מושכר בשלמותו לחברת פלאפון תקשורת, ומתחם קרגל באזור התעשייה הצפוני בלוד. בעקבות המכירה צפויה ישראלום לרשום רווח הון לפני מס בסכום של כ-10.5 מיליון שקל.

סוכנות דירוג האשראי סטנדרד אנד פור'ס מעלות הודיעה כי הדירוג של מוצרי מעברות, חברת האם של מעבדות מטרנה, לא יושפע מעסקה המכירה של 51% ממניות מטרנה לחברת אסם - נסטלה. מניית אסם עלתה ב-1.6%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il