TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי לעליות שערים בעקבות נתוני המאקרו המעודדים מארה"ב והתחזקות בורסות וול סטריט


אילוסטרציה - גרף עולה
הבורסה בת"א צפויה לפתוח את יום המסחר הרביעי השבוע בעליות שערים בעקבות התחזקות המניות בוול סטריט. אמש עלה מדד הדאו ג’ונס ב-0.5% ל-10,464 נקודות, מדד הנאסד"ק התחזק ב-0.7% ל- ומדד ה-S&P 500 האמיר ב-0.4%
הבורסה בת"א צפויה לפתוח את יום המסחר הרביעי השבוע בעליות שערים בעקבות התחזקות המניות בוול סטריט. אמש עלה מדד הדאו ג’ונס ב-0.5% ל-10,464 נקודות, מדד הנאסד"ק התחזק ב-0.7% ל- ומדד ה-S&P 500 האמיר ב-0.4%. המשקיעים בארה"ב לא התרשמו מקולות האכזבה שנשמעו בעקבות גידול של 2.2% בלבד בתמ"ג ברבעון השלישי של השנה, והעדיפו להסתכל על חצי הכוס המלאה – חזרה לצמיחה בכלכלה האמריקאית אחרי שנה של מיתון, וזינוק של 7.4% במכירות בתים הקיימים בארה"ב בנובמבר.
אתמול עלה מדד ת"א 25 (מעו"ף) ב- 1.14% ל-1130 נק', הרמה הגבוהה ביותר מאז יוני 2008. מדד ת"א 100 עלה ב- 1.15% לרמת 1049 נק', התל-טק הוסיף 2% לרמת 229 נק'. מניית ביומדיקס שעלתה אתמול ב-6.7% תרכז היום את מירב העניין לאחר שהודיעה אתמול כי תמכור את אחזקותיה באחת מחברות הבנות.
מניית אפריקה התחזקה אתמול ב-2.7% אחרי הטלטלה שעברה ביומיים האחרונים, ויום אחרי החלטת בית המשפט על כינוס אסיפת נושים אחת שתכלול את כל מחזיקי סדרות האג"ח של החברה.

מנית כיל ירדה ב-1% בעקבות הדיווח על עסקת ענק בין המתחרה, תאגיד יצוא האשלג הרוסי-ביילרוסי BPC, לבין קונסורציום הקניינים הסיני על מכירת מיליון טון אשלג. לידר שוקי הון מיתנה את הירידות הצפויות כשהחליטה להחזיק בהמלצת הקניה של המניה.

מניית דלק רכב ירדה ב-1.3% לאחר שבית ההשקעות פסגות הוריד את המלצתו למניה מתשואת יתר לתשואת שוק. מחיר היעד הופחת ל 50.3 שקל למניה בעקבות חלוקת דיבידנד. פסגות ציינה כי הורדת ההמלצה נובעת מרמת המחירים בה נסחרת מניית דלק רכב, חששות מפני התקררות שוק הרכב ברבעון הראשון של 2010 ומפני השלכות התחזקות הין על תוצאות החברה.

מניית סמייל תקשורת התחזקה ב-4.2% אחרי שחברת פסגות ניירות ערך הוציאה המלצת קנייה על המניה, וציינה כי היא מהווה אופציה על מניית בזק". טליה לויברג ממחלקת מחקר Sell Side בפסגות, טוענת כי "ברמת המחיר הנוכחית, שינוי של כ 1% במחיר מניית בזק גוזר שינוי של כ- 4% בשווי הסחיר של סמייל". מניית אינטרנט זהב הוסיפה 6.6%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il