TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פסגות רכשה 25% ממניות מנהל ההסדר הפנסיוני נ.פ.א


פסגות
זוהי עסקה שלישית של "פסגות" בתחום רכישת אחזקות בסוכנויות ביטוח
אתמול בערב חתמה "פסגות" על הסכם לרכישת 25% ממניות מנהל ההסדר הפנסיוני נ.פ.א (ניהול פיננסי אישי) בע"מ".

במסגרת העסקה תרכוש "פסגות" מניות בנ.פ.א מבעלי מניותיה הקיימים ותשקיע סכום נוסף תמורת הקצאת מניות בחברה. סכום ההשקעה ישמש את החברה לפיתוח עסקיה והרחבת פעילותה.

זוהי עסקה שלישית של "פסגות" בתחום רכישת אחזקות בסוכנויות ביטוח והיא נעשית במסגרת תוכנית שאושרה לפני שנה בדירקטוריון החברה ועיקרה ביצוע מספר השקעות סלקטיביות בתחום זה. מ"פסגות" נמסר כי היא נמצאת כרגע במו"מ עם סוכנויות ביטוח נוספות.

יובל קציר מנכ"ל נ.פ.א ובעל השליטה בחברה הוא סוכן ביטוח ותיק דור שני בענף. החברה תמשיך לעסוק בכל תחומי החיסכון לטווח ארוך והפיננסים ותהווה עוגן לפעילות מול מעסיקים וחברות.

מנ.פ.א נמסר כי כספי ההשקעה של "פסגות" ישמשו בעיקר לצורך פיתוח עסקי הסוכנות בתחום גיוס כ"א והטכנולוגיה וביצוע מספר מיזמים עם סוכנויות אחרות ברחבי הארץ.

רועי ורמוס מנכ"ל פסגות מסר כי: "היותנו שחקן מוביל בתחום החיסכון הפנסיוני מחייב אותנו לקדם רכישות מסוג זה. ההחלטה האסטרטגית שלנו היא לא לקנות "תיקים" אלא להשקיע בחברות ובמנהלים עם אופק צמיחה מבטיח. ההשקעה ב -"נ.פ.א משקפת את האסטרטגיה שלנו; מדובר במנהל הסדר מהשורה הראשונה, מקצועי, עם כ"א איכותי יכולות טכנולוגיות ותשתיות מהטובות בשוק שיאפשרו לנו בין היתר להעניק למעסיקים ולעובדיהם טיפול מלא וכולל בצרכי ניהול החיסכון שלהם. העסקה מייצרת לשני הצדדים אופק רחב לפעילות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il