TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ת.א.ת טכנולוגיות: ההכנסות בחצי השנה הראשונה של 2009 גדלו לכ-46 מיליון דולר; הרווח הנקי הסתכם בכ-1.6 מיליון דולר


תאת
הגידול בפעילות נובע הן מאיחוד בנטל והן משיפור בתוצאות פעילות הליבה בגדרה; לחברה מזומנים בשווי של כ- 41 מיליון דולר
ת.א.ת טכנולוגיות מדווחת על תוצאות המחצית הראשונה של 2009: הכנסות תאת טכנולוגיות בששת החודשים הראשונים של 2009 הסתכמו בכ-46 מיליון דולר, עלייה קלה בהשוואה לששת החודשים המקבילים בשנת 2008 שהסתכמו בכ-45.4 מיליון דולר. העלייה בהכנסות נבעה מגידול בהיקף הפעילות במגזר ה-OEM: הן מצמיחה בפעילות החברה בתחום מחליפי החום בגדרה והן מהכללת תוצאות חברת בנטל תעשיות (70%) אשר אוחדה ב- 18 באוגוסט 2008. מנגד, הציגה החברה שחיקה בהכנסות מפעילותה בארה"ב, בתחום התחזוקה ושיפוצים למערכות תעופתיות (MRO) המרוכז בחברת לימקו-פידמונט. שחיקה זו הנה תוצאה ישירה של החולשה הכללית בשוק התעופה בארה"ב.

הרווח הגולמי במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ-10.5 מיליון דולר, בדומה לרווח הגולמי בחצי שנה הראשונה בשנת 2008 שהסתכם בכ-10.7 מיליון דולר. השינוי ברווח הגולמי נובע בעיקרו מהוצאה חד פעמית בסך 1.55 מליון דולר שרשמה חברת הבת לימקו-פידמונט בגין חתימת הסכם רישיון לחמש שנים עם ספק של פעילות ה- MRO בארה"ב, אגב ישוב מחלוקת מסחרית אשר הייתה קיימת בין הצדדים. במסגרת ההסכם נקבע, כי לימקו-פידמונט תשמש כמרכז שרות מורשה של הספק במסגרת פעילות תחזוקה, שרות ושיפוץ של אביזרי תעופה שהיא מבצעת, עד לשנת 2014. בנטרול הוצאה חד פעמית זו, היה הרווח הגולמי גדל לכ- 12 מליון דולר.

הרווח התפעולי של החברה במחצית הראשונה הסתכם בכ-2.1 מיליון דולר, בהשוואה לכ-3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. בנטרול ההוצאה החד פעמית בארה"ב, כאמור, היה הרווח התפעולי גדל לכ- 3.6 מליון דולר.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של תאת טכנולוגיות, הסתכם במחצית הראשונה של שנת 2009 בכ-1.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-2.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2008. יש לציין שהרווח הנקי הושפע הן מההוצאה החד פעמית בלימקו-פידמונט והן מהוצאות המימון והמיסים שנרשמו במהלך המחצית הראשונה של 2009, שהיו גבוהות לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

את הרבעון השני של שנת 2009 סיימה ת.א.ת טכנולוגיות עם הכנסות של כ-21.4 מיליון דולר לעומת כ-23.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2008. ההכנסות הושפעו מחד מגידול בפעילות ה- OEM בגדרה ואיחוד תוצאות בנטל, ומאידך מהחלשות השווקים בארה"ב שהביאו, כאמור, לירידה בפעילות לימקו-פידמונט. הירידה בהכנסות וההוצאה החד פעמית בלימקו פידמונט, השפיעה על יתר סעיפי הדו"ח ברבעון השני: הרווח הגולמי ברבעון השני של 2009 הסתכם בכ-3.8 מיליון דולר ובשורה התחתונה רשמה ת.א.ת טכנולוגיות ברבעון השני של שנת 2009 רווח נקי המיוחס לבעלי מניות החברה של כ-550 אלף דולר.

ממאזנה של תאת טכנולוגיות עולה כי לחברה איתנות פיננסית גבוהה. קופת המזומנים ושווי מזומנים של החברה, עמדה בסוף המחצית הראשונה של השנה על כ-40.9 מיליון דולר. הונה העצמי של החברה עמד, נכון ל- 30.6.09, על כ- 101.5 מיליון דולר והיווה כ- 81% מסך המאזן. ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות עמד על כ-73.8 מיליון דולר.

במקביל לאישור הדו"חות הכספיים הודיעה תאת טכנולוגיות כי תבצע רכישה עצמית של מניות בנאסדק עד לסכום כולל של 2 מיליון דולר.

יצויין, כי בחודש אפריל דיווחה החברה כי תספק לחברת Embraer מברזיל, הנחשבת לאחת מהיצרניות הגדולות בעולם של מטוסים מסחריים, מחליפי חום בהיקף כספי של כ- 20 מיליון דולר. ההסכם עם החברה הברזילאיות יתפרס על פני 10 שנים, כאשר האספקה של מחליפי החום, אותם מפתחת ומייצרת תאת, תחל במהלך שנת 2010.


חברת ת.א.ת טכנולוגיות נסחרת בבורסות תל אביב וניו יורק (TATTF), הנה חברת הבת (42%) של חברת ת.א.ת תעשיות הנסחרת בבורסה בתל-אביב ומשמשת כחברת אחזקות. תאת טכנולוגיות פעילה תחת 4 מגזרי פעילות:
(1) מגזר ייצור (OEM) – פתרונות ניהול חום, הכולל ייצור ושיווק של מחליפי חום, מערכות קירור, מערכות מיזוג קרקעיות ותעופתיות, ואביזרי בקרת זרימה מגוונים, לתעשיית התעופה, לשוק הצבאי והאזרחי. פעילות זאת מתבצעת בעיקר במפעל החברה בגדרה.
(2) מגזר ייצור (OEM) - מערכות הנע חשמליות, הכולל פיתוח, ייצור, ושיווק מנועים חשמליים ייחודיים, לאפליקציות תעופתיות ויבשתיות, עיקרן לתעשייה הביטחונית. פעילות זאת מתבצעת באמצעות חברת הבת בנטל (70%), הממוקמת בקיבוץ מרום גולן.
(3) מגזר תחזוקה, שירות ושיפוץ (MRO), הכולל שירותי תחזוקה ושיפוץ שוטפים של אביזרי תעופה שונים.
(4) מגזר מכירת חלקי חילוף של מטוסים, הכולל בעיקר קניית ומכירת חלפים תעופתיים ושירותי ניהול מלאי.
הפעילות בתחום ה-MRO ומכירת חלקי חילוף, מתבצעת בארה"ב על ידי חברת לימקו-פידמונט שבשליטתה של ת.א.ת טכנולוגיות (100%), אשר לאחרונה מניותיה נמחקו ממסחר בנאסדק בעקבות תהליך מיזוג עם תאת טכנולוגיות..

עם לקוחותיה של ת.א.ת ניתן למנות חברות כמו בואינג, לוקהיד מרטין, צסנה, לופטהנזה, K.L.M, חיל האוויר האמריקני, תעשיה אווירית, רפא"ל, חיל האויר הישראלי ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il